Blue Sky Skrevet 18. mars #5741 Del Skrevet 18. mars Hvis dette stemmer må jeg si det er temmelig spesielt å legge ut et slikt innlegg på instagram. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 18. mars #5742 Del Skrevet 18. mars Blue Sky skrev (20 minutter siden): Hvis dette stemmer må jeg si det er temmelig spesielt å legge ut et slikt innlegg på instagram. Men hallo ! Det meste er jo spesielt her da 😂Husk at Tom hadde ikke nok forståelse for traumet hun var gjennom , og han har jo kkke tålmodighet sier hun . 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 18. mars #5743 Del Skrevet 18. mars JojoMoyes skrev (Akkurat nå): Men hallo ! Det meste er jo spesielt her da 😂Husk at Tom hadde ikke nok forståelse for traumet hun var gjennom , og han har jo kkke tålmodighet sier hun . 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 18. mars #5744 Del Skrevet 18. mars Full kontroll skrev (Akkurat nå): 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 18. mars #5745 Del Skrevet 18. mars Ja ja, men da er jo alt i den skjønneste orden da 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 18. mars #5746 Del Skrevet 18. mars Se der ja , da er det ikke Tom som er slem denne gangen ! Da er det noen andre . I offerrollen er jo da uansett . 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 18. mars #5747 Del Skrevet 18. mars Blue Sky skrev (8 minutter siden): Ja ja, men da er jo alt i den skjønneste orden da 😊 Nah, har det vel aldri vært, men skjønne ka du mene 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 18. mars #5748 Del Skrevet 18. mars Full kontroll skrev (7 timer siden): Utroolig hvor flott og fint alt er på feiiis 🤪 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 18. mars #5749 Del Skrevet 18. mars Hvor har hun blitt av på snap? Har hun blokkert meg, eller tatt pause? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 18. mars #5750 Del Skrevet 18. mars shab skrev (2 minutter siden): Hvor har hun blitt av på snap? Har hun blokkert meg, eller tatt pause? Jeg har heller ikke sett henne på snap i dag. Håper i grunn at hun kan legge bort snapping for en stund...for hennes egen del. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 18. mars #5751 Del Skrevet 18. mars AnneSusanne skrev (17 minutter siden): Jeg har heller ikke sett henne på snap i dag. Håper i grunn at hun kan legge bort snapping for en stund...for hennes egen del. Hun har vel hatt Mr loverboy på besøk å bursdagen 😝 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet 19. mars #5752 Del Skrevet 19. mars Det er ikke uvanlig at hun tar pause fra snapchat noen dager, det skjer titt og ofte. Mulig bursdag er en sår dag, hun har jo ingen rundt seg. Hva betyr vel flere (overfladiske) hilsninger fra fremmede og bekjente på sosiale medier når hverken barna eller familien stiller opp? Hun kan skylde seg selv, hun er som hun er 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneth Skrevet 19. mars #5753 Del Skrevet 19. mars ulltøffel skrev (6 timer siden): Det er ikke uvanlig at hun tar pause fra snapchat noen dager, det skjer titt og ofte. Mulig bursdag er en sår dag, hun har jo ingen rundt seg. Hva betyr vel flere (overfladiske) hilsninger fra fremmede og bekjente på sosiale medier når hverken barna eller familien stiller opp? Hun kan skylde seg selv, hun er som hun er Det virker jo som det er det viktigste i verden å få meldinger/blomster fra vilt fremmede?? Armbåndet fra Tom lå jo i flere dager før hun gadd å pakke det opp - han skulle straffes for manglende empati og forståelse først! Men men, tydelig at han liker behandlingen ihvertfall, da, så kanskje "vi" skal slutte å bekymre oss for han. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 19. mars #5754 Del Skrevet 19. mars Anneth skrev (7 minutter siden): Det virker jo som det er det viktigste i verden å få meldinger/blomster fra vilt fremmede?? Armbåndet fra Tom lå jo i flere dager før hun gadd å pakke det opp - han skulle straffes for manglende empati og forståelse først! Men men, tydelig at han liker behandlingen ihvertfall, da, så kanskje "vi" skal slutte å bekymre oss for han. Bekymrer meg ikke for han , han er nok «samme ulla « de passer nok egentlig veldig bra sammen . 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneth Skrevet 19. mars #5755 Del Skrevet 19. mars JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Bekymrer meg ikke for han , han er nok «samme ulla « de passer nok egentlig veldig bra sammen . Dét tenker jeg også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 19. mars #5756 Del Skrevet 19. mars JojoMoyes skrev (1 time siden): Bekymrer meg ikke for han , han er nok «samme ulla « de passer nok egentlig veldig bra sammen . Disse to er nok samme sort ja, ellers hadde han jo gått for lengst. Alt er så toxic og stygt, og det virker ikke som noen av de har særlig nettverk utenom noe familie og seg selv. Det er det nok en grunn til. Og det er konflikter i alle retninger, som må rettes på med gaver og reiser osv, han hadde ikke godtatt dette om han selv ikke hadde noe grums med seg. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dude1996 Skrevet 19. mars #5757 Del Skrevet 19. mars Blue Sky skrev (På 18.3.2025 den 3:20 PM): Har dere hørt sangen på Instagraminnlegget? Teksten lyder «I hate to loose you, I am so used to you now» ….. Spørs nok om det ikke har vært krangel nå ja. Kanskje krangling om økonomi og shopping? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenzen Skrevet 20. mars #5758 Del Skrevet 20. mars Dude1996 skrev (5 timer siden): Kanskje krangling om økonomi og shopping? Sangen tror jeg er helt tilfeldig. Hun skjønner nok ikke teksten uansett. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 20. mars #5759 Del Skrevet 20. mars Hun har jo diskutert med han forrige helg på grunn av at han ikke forstod "traumene" for foten/ankelen. Det sa hun jo selv. Noe ingen gjør heller.... Han er nok glad for å ha en jobb å "rømme" til. Hvis ikke så tar han jo seg en sykkeltur👍 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 20. mars #5760 Del Skrevet 20. mars Hun har fått bursdagsgratulasjoner fra både eksen, mor og søster på face men ingen fra de to nærmeste. Så innlegget på insta er rettet mot de. Den ene og gullegullene har ikke vært og besøkt IH etter beinbruddet. Men det blir ikke bedre med den ranten på insta. Det forstår ikke IH. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå