AnneSusanne Skrevet 17. mars #5721 Del Skrevet 17. mars Visste ikke at Insta Heidi hadde en ukjent søster. Ikke vondt ment fra min side men jeg syns de var like. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 17. mars #5722 Del Skrevet 17. mars Pusemusen skrev (På 17.3.2025 den 14.06): Har hun "forsvunnet"? Hatt skikkelig opprydning på snapkontoen ihvertfall. Der var det ikke mye igjen. Ekspander Jeg skjønner ikke hva du mener? Jeg er ikke så inne på finessene med snap. Hva har forsvunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 17. mars #5723 Del Skrevet 17. mars Pusemusen skrev (På 17.3.2025 den 14.06): Har hun "forsvunnet"? Hatt skikkelig opprydning på snapkontoen ihvertfall. Der var det ikke mye igjen. Ekspander Alt av minner er på snappen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 17. mars #5724 Del Skrevet 17. mars Folk har penger selv om de er uføretrygdet selvsagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 17. mars #5725 Del Skrevet 17. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 17. mars #5726 Del Skrevet 17. mars (endret) Pusemusen skrev (På 17.3.2025 den 14.06): Har hun "forsvunnet"? Hatt skikkelig opprydning på snapkontoen ihvertfall. Der var det ikke mye igjen. Ekspander Det har nok vært baluba i heimen i helga, usedvanlig stille, og denne slettinga av ting er jo ett tegn på at det ikke står så bra til. Endret 18. mars av panzerpølsa 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 17. mars #5727 Del Skrevet 17. mars panzerpølsa skrev (På 17.3.2025 den 18.31): Det har nok vært baluba i heimen i helga, usedvanlig stille, og denne sletting av ring er jo ett tegn på at det ikke står så bra til. Ekspander Garantert! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 17. mars #5728 Del Skrevet 17. mars Hun har nytt innlegg på Instagram. Noe om å velge hverandre igjen og igjen, og om lojalitet og respekt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17. mars #5729 Del Skrevet 17. mars Blue Sky skrev (På 17.3.2025 den 18.44): Hun har nytt innlegg på Instagram. Noe om å velge hverandre igjen og igjen, og om lojalitet og respekt. Ekspander Hun er «flink « å skrive om hvordan man bør behandle andre ! Men ikke så flink å utføre i praksis selv kanskje ..Dette tolker jeg som nok et «offer» utspill … 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17. mars #5730 Del Skrevet 17. mars panzerpølsa skrev (På 17.3.2025 den 18.31): Det har nok vært baluba i heimen i helga, usedvanlig stille, og denne sletting av ring er jo ett tegn på at det ikke står så bra til. Ekspander Sletting av ring ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 17. mars #5731 Del Skrevet 17. mars JojoMoyes skrev (På 17.3.2025 den 19.39): Sletting av ring ? Ekspander Lurer jeg også på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haloman Skrevet 17. mars #5732 Del Skrevet 17. mars JojoMoyes skrev (På 17.3.2025 den 19.39): Sletting av ring ? Ekspander Tipper det skal stå ting.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 17. mars #5733 Del Skrevet 17. mars Haloman skrev (På 17.3.2025 den 19.56): Tipper det skal stå ting.. Ekspander Ja det er det nok . Jeg følger ikke hverken på snap eller insta så for meg ser det helt likt ut . Kan ikke se noen sletting . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 17. mars #5734 Del Skrevet 17. mars panzerpølsa skrev (På 17.3.2025 den 18.31): Det har nok vært baluba i heimen i helga, usedvanlig stille, og denne sletting av ring er jo ett tegn på at det ikke står så bra til. Ekspander Og det offer innlegget på insta er helt meningsløst innholdsmessig. Hun vil alle skal behandle henne som en dronning, mens hun er dritt tilbake, og tåler absolutt ikke at andre svarer med samme mynt. Kanskje en viss en har våknet opp og fått nok?! 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 17. mars #5735 Del Skrevet 17. mars LenaBAL skrev (På 17.3.2025 den 21.55): Og det offer innlegget på insta er helt meningsløst innholdsmessig. Hun vil alle skal behandle henne som en dronning, mens hun er dritt tilbake, og tåler absolutt ikke at andre svarer med samme mynt. Kanskje en viss en har våknet opp og fått nok?! Ekspander Innlegget på Instagram er rettet til Tom. Men damefølgerne skryter i vilden sky hvor flott innlegg det er. Er de helt schtein tette som hun seier 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 17. mars #5736 Del Skrevet 17. mars Saywhat skrev (På 17.3.2025 den 22.02): Innlegget på Instagram er rettet til Tom. Men damefølgerne skryter i vilden sky hvor flott innlegg det er. Er de helt schtein tette som hun seier Ekspander Og når hun skriver bla bla bla for å få til sunne relasjoner ! HUN!!! Som ikke har en eneste sunn relasjon ?!?! SVADA!! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 18. mars #5737 Del Skrevet 18. mars JojoMoyes skrev (På 17.3.2025 den 19.39): Sletting av ring ? Ekspander Skrivefeil, skulle stå ting 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 18. mars #5738 Del Skrevet 18. mars Saywhat skrev (På 17.3.2025 den 22.02): Innlegget på Instagram er rettet til Tom. Men damefølgerne skryter i vilden sky hvor flott innlegg det er. Er de helt schtein tette som hun seier Ekspander Det er fordi dem tydeligvis ikke følger dramaet hennes på SnapChat 🥰 Du har nok rett i at dette er et stikk til Tom. Samt et spark til hennes nærmeste familie! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 18. mars #5739 Del Skrevet 18. mars Har dere hørt sangen på Instagraminnlegget? Teksten lyder «I hate to loose you, I am so used to you now» ….. Spørs nok om det ikke har vært krangel nå ja. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 18. mars #5740 Del Skrevet 18. mars Blue Sky skrev (På 18.3.2025 den 14.20): Har dere hørt sangen på Instagraminnlegget? Teksten lyder «I hate to loose you, I am so used to you now» ….. Spørs nok om det ikke har vært krangel nå ja. Ekspander Ja jeg la merke til den sangen . Tom reiste jo på jobb igjen søndag var det vel . Var i hvertfall en snap med bilkjøring og snø , så ut som fjell /natur . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå