Skogstrolle Skrevet 9 timer siden #5681 Del Skrevet 9 timer siden Sassya skrev (45 minutter siden): Ja enig men hun har bare jobbet som frisør i noen år. Og har jobbet på et hotell etter det. Hun ser sikkert så dårlig at hun ikke har oppdaget at mange pakker har sånn rivekant. Vondt å se på 🙈 Jobbet og jobbet på hotell.. Var hun ikke utplassert der i noen dager/uker før hun slutta? Noen som husker? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 9 timer siden #5682 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Lunabelle skrev (1 time siden): Forferdelig å både se og høre på den hulkinga. Mange års trening på offerrollen vet du …gråt uten tårer …. blir mye for T å betale….blomster og nettshopping Endret 8 timer siden av LenaBAL 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 8 timer siden #5683 Del Skrevet 8 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 8 timer siden #5684 Del Skrevet 8 timer siden ohmylord skrev (Akkurat nå): Her er Heidi 3 sek etter at hun "hulket og gråt". Hun lurer vel bare seg selv. 4kg sminke hadde vel flyttet på seg om hun virkelig hadde vært sååå emosjonell. Går ann å være takknemlig uten å "gråte" vet du Heidi. Det hadde nok virket mere troverdig også 🤡🤣🤣 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 8 timer siden #5685 Del Skrevet 8 timer siden Den sekken. Pakker hun tallerkener med middag inn i folie og tar ut i sofaen. Spisebordet står jo rett ved og leiligheten er vel ikke så stor? Jeg blir imponert over de som skal gjøre ting så enkelt at det bare blir rot og kaos. en trenger heller ikke bord fra den pinlige hjelpemiddelsentralen heller. Korghylle på hjul får en på europris. Genialt å ha alt rett ved. Og øverste til mat og drikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 7 timer siden #5686 Del Skrevet 7 timer siden Skogstrolle skrev (1 time siden): Jobbet og jobbet på hotell.. Var hun ikke utplassert der i noen dager/uker før hun slutta? Noen som husker? Hun var vel noen dager, max 1 uke for 10 år siden. Klagde helt sykt på snap hvor sliten hun var, og at hun ikke fikk trænt på dagtid. Utplassert fra NAV. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet 6 timer siden #5687 Del Skrevet 6 timer siden Altså... den seansen med roser. Igjen. Direkte flaut å se på. Og nei, Inger kommer ikke til å sende deg en melding på "snæpp", for ettersom du har fått blomster tror jeg det er en naiv følger fra Instagram. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 6 timer siden #5688 Del Skrevet 6 timer siden pålandjorda skrev (1 time siden): Den sekken. Pakker hun tallerkener med middag inn i folie og tar ut i sofaen. Spisebordet står jo rett ved og leiligheten er vel ikke så stor? Jeg blir imponert over de som skal gjøre ting så enkelt at det bare blir rot og kaos. en trenger heller ikke bord fra den pinlige hjelpemiddelsentralen heller. Korghylle på hjul får en på europris. Genialt å ha alt rett ved. Og øverste til mat og drikke. Bord/kurv me hjul er kjempegreit å flytt me krykkan.. Tror nesten jeg skal opprette en ny snapbruker og belær henne litt 🤪 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 6 timer siden #5689 Del Skrevet 6 timer siden Skogstrolle skrev (3 minutter siden): Bord/kurv me hjul er kjempegreit å flytt me krykkan.. Tror nesten jeg skal opprette en ny snapbruker og belær henne litt 🤪 Hadde ikke kvidd med for å LÅNE en rullator fra hjelpemiddelsentralen med sitteplate/bord/kurv heller - disse ukene med ankel i fatle. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 5 timer siden #5690 Del Skrevet 5 timer siden ohmylord skrev (6 timer siden): Alderen er synlig fra haken og ned, mens ansiktet er stivt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 3 timer siden #5691 Del Skrevet 3 timer siden pålandjorda skrev (2 timer siden): Hadde ikke kvidd med for å LÅNE en rullator fra hjelpemiddelsentralen med sitteplate/bord/kurv heller - disse ukene med ankel i fatle. Som hun sa på snap « Æ PUTTA BARE MOBILEN I TRUSA» 🤮🤮🤮🤮 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 2 timer siden #5692 Del Skrevet 2 timer siden LenaBAL skrev (1 time siden): Som hun sa på snap « Æ PUTTA BARE MOBILEN I TRUSA» 🤮🤮🤮🤮 Takk skarru f@#€ meg ha!! Jeg har faktisk fortrengt den kommentaren der!! 😶🌫️🫣🤣😂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 2 timer siden #5693 Del Skrevet 2 timer siden LenaBAL skrev (1 time siden): Som hun sa på snap « Æ PUTTA BARE MOBILEN I TRUSA» 🤮🤮🤮🤮 Stemmer det. Og den trusa var smal 🙈. Hvordan er det å tørke seg med slike lange negler forresten? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #5694 Del Skrevet 2 timer siden pålandjorda skrev (4 timer siden): Hadde ikke kvidd med for å LÅNE en rullator fra hjelpemiddelsentralen med sitteplate/bord/kurv heller - disse ukene med ankel i fatle. Da hadde hun jo måtte gjøre noe annet enn å ligge på sofaen med jallatv bla bla og ju naim it , det går itj vel . Og mindre sympati vanker det vel om man skulle blitt litt selvhjulpen i denne traume verden hun lever i 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #5695 Del Skrevet 2 timer siden pålandjorda skrev (9 minutter siden): Stemmer det. Og den trusa var smal 🙈. Hvordan er det å tørke seg med slike lange negler forresten? Det har du ikke lyst å vite ! Og ikke vi andre heller 🙈Hadde aldri spist en smule i det huset der . Æsj nå fikk du bakterietankene i gang her 😫😬😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 2 timer siden #5696 Del Skrevet 2 timer siden Jeg stusser litt over at hun ikke kan bli med Tom når han skal ut å handle. Det hadde sikkert vært deilig å komme seg litt ut av huset, og med hennes eminente ferdigheter på krykkene burdet ikke det by på noen problemer. Dessuten hadde det vært god trening for armene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 2 timer siden #5697 Del Skrevet 2 timer siden Sassya skrev (8 timer siden): Ja enig men hun har bare jobbet som frisør i noen år. Og har jobbet på et hotell etter det. Hun ser sikkert så dårlig at hun ikke har oppdaget at mange pakker har sånn rivekant. Vondt å se på 🙈 Om hun har jobbet som frisør skal ikke jeg uttale meg om. Tviler på at hun er det, men ihvertfall har hun vært arbeidsledig de siste 13 år, trygda nå da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #5698 Del Skrevet 2 timer siden Blue Sky skrev (Akkurat nå): Jeg stusser litt over at hun ikke kan bli med Tom når han skal ut å handle. Det hadde sikkert vært deilig å komme seg litt ut av huset, og med hennes eminente ferdigheter på krykkene burdet ikke det by på noen problemer. Dessuten hadde det vært god trening for armene. De veltrente sterke armene ja , har aldri sett noe så klønete på krykker som henne , har sett barn som går henne en høy gang 🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 2 timer siden #5699 Del Skrevet 2 timer siden Saywhat skrev (3 minutter siden): Om hun har jobbet som frisør skal ikke jeg uttale meg om. Tviler på at hun er det, men ihvertfall har hun vært arbeidsledig de siste 13 år, trygda nå da Hun har jo snakket om det flere ganger, at hun har jobbet som frisør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1 time siden #5700 Del Skrevet 1 time siden pålandjorda skrev (1 time siden): Stemmer det. Og den trusa var smal 🙈. Hvordan er det å tørke seg med slike lange negler forresten? Det går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå