Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hippyskippy skrev (10 timer siden):

Hun burde lære en ting eller to av Pamela Anderson. Ser for meg at estetikken hennes appellerte til Heidi på 90-tallet, kanskje hun blir inspirert av Pamela anno 2025 også. 

Pamela Anderson fra Baywatch eller insta-Heidi, det blir et tøft valg. Der snakker vi Babes😍 Pamela er skikkelig fin hun, men hvis hun hadde sminket seg i tillegg, da hadde hun jo blitt skikkelig 🔥🔥🔥 Skal sies at dette er min smak da. Så når det er sagt, fint at Pamela gjør som hun ønsker og trives med det, flott i dag å hun, men kunne vært enda finere med litt sminke en gang iblant🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Mister skrev (7 timer siden):

Pamela Anderson fra Baywatch eller insta-Heidi, det blir et tøft valg. Der snakker vi Babes😍 Pamela er skikkelig fin hun, men hvis hun hadde sminket seg i tillegg, da hadde hun jo blitt skikkelig 🔥🔥🔥 Skal sies at dette er min smak da. Så når det er sagt, fint at Pamela gjør som hun ønsker og trives med det, flott i dag å hun, men kunne vært enda finere med litt sminke en gang iblant🙂

Deg om det, men her inne er det først og fremst personligheten og oppførselen hennes vi undres over og diskuterer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Mister skrev (9 timer siden):

Synes Pamela er så mye finere etter at hun sluttet å sminke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...