Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Jeg hadde for noen år siden æren av å bli skjelt ut av godeste, søte, snille, hyggelige Heidi...😅  Det var ikke en opplevelse jeg unner min verste fiende. Hun mistet kontrollen helt, gestikulerte aggressivt, var veldig høylytt og kalte meg så mye stygt at det ikke egner seg på trykk.

Den dama er både skummel og uberegnelig. 

• Liker 8
  • Hjerte 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunabelle skrev (1 time siden):

Jeg hadde for noen år siden æren av å bli skjelt ut av godeste, søte, snille, hyggelige Heidi...😅  Det var ikke en opplevelse jeg unner min verste fiende. Hun mistet kontrollen helt, gestikulerte aggressivt, var veldig høylytt og kalte meg så mye stygt at det ikke egner seg på trykk.

Ansikt til ansikt eller via snap? 🤯 Hvorfor skjelte hun deg ut?🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (47 minutter siden):

Ansikt til ansikt eller via snap? 🤯 Hvorfor skjelte hun deg ut?🤯

Ansikt til ansikt. Vesentlig nærmere enn hva som er normalt i den situasjonen. Hun  var ikke enig i hvordan jeg og teamet mitt utførte jobben vår. 

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 minutt siden):

Ansikt til ansikt. Vesentlig nærmere enn hva som er normalt i den situasjonen. Hun  var ikke enig i hvordan jeg og teamet mitt utførte jobben vår. 

Mistenker at du jobbet med charterfeber 😂uansett tragisk at du ble skjelt ut ! Men ingen overraskelse fra den grusomme kjerringen der, at hun prøver å fremstå som mild og snill kan hun hoppe opp og drite i . Hun viser sitt sanne jeg hel tiden og ingen mister kontakt med hele omverden fordi hele omverden er gal !

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (2 timer siden):

Det jeg senser at hun kan gjøre, og ikke minst foran egne barn. Så. Derfor hadde jeg ikke turt berme meg mot.

Som man reder.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (4 minutter siden):

Det jeg senser at hun kan gjøre, og ikke minst foran egne barn. Så. Derfor hadde jeg ikke turt berme meg mot.

Som man reder.

Jeg gjorde bare jobben min og hadde dessverre ikke noe valg. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (35 minutter siden):

Jeg gjorde bare jobben min og hadde dessverre ikke noe valg. 

Ikke myntet som negativt til deg.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun begynte å snakke om alle nye følgere hun har fått. Deretter om meldinger hun har fått som handler om hva hun snakker om, gjør, mener etc.  Hun nevner ikke alle følgere som hun har mistet.... Den dama der blokkerer jo den minste kritiske tilbakemelding, så det er vel en del hvis hun har fått så mange meldinger😂Hun røper seg totalt om at hun har nylig lest om seg selv på kvinneguiden.....Deretter kommer det en bastant "tirade" igjen.... Kan hun aldri snakke normalt som  normale folk gjør? Beinbrudd er kjempetraumatisk, så hvordan vil en alvorlig sykdom påvirke henne da? Ikke rart folk trekker seg unna. Hvem i huleste i en alder av snart 60 år sitter i gangen og griner av blomster fra ukjente folk, og ber blomsterbudet om å filme? Hadde han ikke filmet, så hadde vel stakkaren blitt utskjelt. 

Endret av Anita321
  • Liker 6
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 time siden):

Såpass ja 🤯😵‍💫  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (4 timer siden):

Måten hun snakker på synliggjør at hun skjeller ut folk støtt og stadig. Hun hever stemmen ofte for den minste ting, og veiver febrilsk med hendene. Det sier ALT! Tonefallet hennes  er ofte aggressivt, og hun har rett i absolutt alt. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (6 minutter siden):

Måten hun snakker på synliggjør at hun skjeller ut folk støtt og stadig. Hun hever stemmen ofte for den minste ting, og veiver febrilsk med hendene. Det sier ALT! Tonefallet hennes  er ofte aggressivt, og hun har rett i absolutt alt. 

Og hvertfall ikke belær henne 🫣

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (5 minutter siden):

Veldig høylytt i prat generelt , høy nesten hysterisk latter og enig i den aggressive tonen ja . Får aldri gjentatt nok at jeg fatter ikke hva som holder Tom i det forholdet . Og når hun snakker om han /til han eller om gullegullan sine med tilgjort pusestemme er hun bare kvalmende falsk ..

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett henne sur og kjeftende på Tom.  Var på en  parkeringsplass utenfor en kjent attraksjon på Lillehammer. Hvis blikk kunne drepe… Stakkars Tom, skjemtes og prøvde å komme seg unna.  Må si det er merkelig av en  oversminka voksen dame å oppføre seg som en tenåring. Folk sto bare å måpte…. Ble nok ett samtaleemne rundt middagsbordet hos flere den dagen🫣

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunabelle skrev (10 timer siden):

Forresten, du har min største medfølelse😊 Ikke noe moro å oppleve sånne gale mennesker 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det altså tårevått igjen.. Lr vent! Gråt uten tårer mener jeg 🤦🏼‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtrapping på oxynorm ja , har du vært og lest her inne igjen no Heidi . Og beklager å si det men den løse huden du har fått av å gå ned noen kilo vil ikke bli bedre når du begynner å trene igjen ! Du er 60 år og huden ikke like elastisk lenger , trodde du viste det som har sprøytet alt mulig i ansiktet for å få det glatt 🤦🏼‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
JojoMoyes skrev (28 minutter siden):

Nedtrapping på oxynorm ja , har du vært og lest her inne igjen no Heidi . Og beklager å si det men den løse huden du har fått av å gå ned noen kilo vil ikke bli bedre når du begynner å trene igjen ! Du er 60 år og huden ikke like elastisk lenger , trodde du viste det som har sprøytet alt mulig i ansiktet for å få det glatt 🤦🏼‍♀️

Tenkte det samme. God fuktighetskrem 😂😂. Si det som det er botox og filter. Det er ganske synlig at hun har brukt filter i tillegg til botoxen. Helt glatt hud har hun hatt på snap i flere dager🤣🤣 Ja, man  går ned noen kilo ved sykdom og kjærlighetssorg, men ikke med brukket fot/ankel 😂. Hun er den eneste  jeg har hørt om som  gjør det. 

Endret av Anita321
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (6 minutter siden):

Tenkte det samme. God fuktighetskrem 😂😂. Si det som det er botox og filter. Det er ganske synlig at hun har brukt filter i tillegg til botoxen. Helt glatt hud har hun hatt på snap i flere dager🤣🤣 Ja, man  går ned noen kilo ved sykdom og kjærlighetssorg, men ikke med brukket fot/ankel 😂. Hun er den eneste  jeg har hørt om som  gjør det. 

Hvis man blir sengeliggende og hverken kan røre seg eller har matlyst mistet msn muskelmasse og går derav ned i vekt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi jeg har sakt det før, men sier det igjen: Hold hånda i ro eller kast de drit irriterende armbåndene!!! Skrangle-armbånd er djevelens verk 🤬

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (1 minutt siden):

Heidi jeg har sakt det før, men sier det igjen: Hold hånda i ro eller kast de drit irriterende armbåndene!!! Skrangle-armbånd er djevelens verk 🤬

IH det er travelt for deg nå når du leser her inne og må inn på snap for å liksom korrigere det du har sagt….om medisinbruk, vasking av pysj, vaske deg selv  , prøve å være positiv!! Blir mye å huske på for deg nå.

Husker noen kommenterte din hjemmelagde verifiserte stjerne på snap! Ser du har tatt den vekk nå. 

og vi ser jo du har på filter, blir for dumt😂 

og etter å ha lest Andres opplevelser av deg vil jeg bare si  #freetom

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...