Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om avvisningen når det gjaldt hjelpemiddel?

Hun skal jo klare alt selv. Offer, martyr, eller fakstis selvhjulpen?

Tenker det er fint å lære seg å ta imot hjelp når hjelpen er der. Et lite trillebord eller rullator med brett/ sittesete som kan klappes sammen er jo slettes ikke dumt.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pålandjorda skrev (54 minutter siden):

Tenker det er fint å lære seg å ta imot hjelp når hjelpen er der. Et lite trillebord eller rullator med brett/ sittesete som kan klappes sammen er jo slettes ikke dumt.

Og en krakk for å ha i dusjen……

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (1 time siden):

Hun vet og kan best! Skal derfor hverken motta råd lr bistand fra noen som kan mene at noe er konstruktiv for henne i en slik situasjon. Føler at alt alltid kommer tilbake til det.. Selvfølgelig skjønner hun at det kunne vært lurt, men hun må komme på idéen selv først, ingen andre må fortelle henne om noe som helst.. Helt mørkt! Rett og slett… 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (1 time siden):

Og en krakk for å ha i dusjen……

Virker ikke som hun er så opptatt av dusj ! Kan tydeligvis vaske seg med våtservietter da hun jo i går …. Bare hun får klint på seg lag på lag med sminke så går dette fint det 👍😬

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (Akkurat nå):

Virker ikke som hun er så opptatt av dusj ! Kan tydeligvis vaske seg med våtservietter da hun jo i går …. Bare hun får klint på seg lag på lag med sminke så går dette fint det 👍😬

Ser jo flere ganger at når hun har «trent « sitter hjemme i stua med treningsklær på og morgenkåpa over der igjen….nasty

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (2 timer siden):

Ser jo flere ganger at når hun har «trent « sitter hjemme i stua med treningsklær på og morgenkåpa over der igjen….nasty

Ja har sett det , og ofte sier hun at hun har kommet hjem fra trening og fått av treningstøyet hører aldri si fått dusjet etter trening . Men hun om det … sminke og fasade foran kommer alltid først 🤦🏼‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogstrolle skrev (1 minutt siden):

Kveldens tekst til ettertanke ❤️

Screenshot_20250302_210328_Gallery.jpg

Ja det er jo helt fantastisk hvor mye kloke ord hun har å komme med 🤷🏼‍♀️Men et klokt hode har hun ikke . Hun har mistet 300 følgere på snap så noe sier meg at folk begynner å bli litt lei dette surrehodet nå . Hun er ivrig med takking og hjerter på insta , hun har ikke fått nok oppmerksomhet rundt dette tragiske traumet enda 🙅🏼‍♀️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (33 minutter siden):

Kveldens tekst til ettertanke ❤️

Screenshot_20250302_210328_Gallery.jpg

Rekke ut en hånd? Jeg vil ikke risikere at hun biter meg.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange av mine oppegående og reflekterte venner følger henne med beste intensjon. Vet ikke hva jeg skal tenke. 

kanskje jeg er helt på jordet ufølsom

Håper ikke hun blir så syk at hjelpemiddel MÅ komme inn i en liten leilighet. Livet skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål! skrev (57 minutter siden):

Gårsdagens visdomsord kan jo tyde på at hun har lest litt i denne tråden 

Men enda ikke nå heller trekt til seg noe som helst ? Det er ikke håp der i gården …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...