parmanoia Skrevet tirsdag kl 11:57 #5201 Del Skrevet tirsdag kl 11:57 (endret) Kakafoni skrev (27 minutter siden): Det kan det være for noen. Vi er forskjellige, vi takler ting forskjellig. Er man i tillegg litt skjør, så kjennes det traumatisk. At det OPPLEVES traumatisk for en med personlighet som InstaHeidi er én ting. Om det faktisk er det er en helt annen sak. Ellenn skrev (1 time siden): Hva som oppleves som traumatisk for den enkelte varierer fra person til person. H er en dramatisk person, så for henne oppfattes dette traumatisk. Skjønner ikke at det skal være noe å diskutere. Jo, det er virkelig noe å diskutere når vi kaller beinbrudd traumatisk. Men nå sier jeg ikke mer om den saken. Vondt er det uansett! Endret tirsdag kl 11:58 av parmanoia 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet tirsdag kl 13:44 #5202 Del Skrevet tirsdag kl 13:44 Jeg tror mange av dere ikke forstår hvor dårlig psykisk IH er. Selv om alle timene med ranting og kaos på snapchat de siste årene burde være en solid pekepinn på hvor dårlig det står til. Dette benbruddet er både stygt og vondt, men usikkerhet er kanskje det aller verste for mennesker med angst og depresjon i så stor grad. Forutsigbarhet og rutiner er borte, og med utfordringer som IH har, er det nok fryktelig indre uro. Men hun burde legge bort telefon, å slutte med disse gråtegreiene, og rantene om ti g som folk kicker på når situasjonen er så ille som den er, å hun på ingen måte takler tilbakemeldinger utover hjerter og kos. Når det er sagt, sender jeg gode tanker til både IH og disse som må forholde seg til henne. For det er nok en ganske heftig greie særlig nå. 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet tirsdag kl 14:58 #5203 Del Skrevet tirsdag kl 14:58 Sandie skrev (4 timer siden): Det kan det jo være. Folk er forskjellige. Å se et slikt brudd på egen fot kan være skremmende. Tankene kan gå i retning av om man noengang blir helt bra igjen, særlig om man ikke er så ung lenger. Å brekke en fot er da ikke traumatisk. Det er vondt, men du får jo hjelp. Hilsen verdensmesteren i ufrivillig selvskading. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet tirsdag kl 16:27 #5204 Del Skrevet tirsdag kl 16:27 Honey Dew skrev (1 time siden): Å brekke en fot er da ikke traumatisk. Det er vondt, men du får jo hjelp. Hilsen verdensmesteren i ufrivillig selvskading. Om du får ha din mening om hvordan det oppleves, hvorfor får ikke IH ha sin mening om sin opplevelse? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet tirsdag kl 17:10 #5205 Del Skrevet tirsdag kl 17:10 Salmonella skrev (39 minutter siden): Om du får ha din mening om hvordan det oppleves, hvorfor får ikke IH ha sin mening om sin opplevelse? Uansett hvordan IH opplever dette, så bør hun kanskje ikke brette det så voldsomt ut på Snapchat. Det er frykt, tårer og ukontrollert hulking den ene øyeblikket, før hun er rasende og skjeller ut en følger det neste. For så å gå tilbake til tårer og sympatisanking igjen. Det blir for mye og det grenser til usmakelig. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet tirsdag kl 17:18 #5206 Del Skrevet tirsdag kl 17:18 panzerpølsa skrev (1 time siden): Jeg tror mange av dere ikke forstår hvor dårlig psykisk IH er. Selv om alle timene med ranting og kaos på snapchat de siste årene burde være en solid pekepinn på hvor dårlig det står til. Dette benbruddet er både stygt og vondt, men usikkerhet er kanskje det aller verste for mennesker med angst og depresjon i så stor grad. Forutsigbarhet og rutiner er borte, og med utfordringer som IH har, er det nok fryktelig indre uro. Men hun burde legge bort telefon, å slutte med disse gråtegreiene, og rantene om ti g som folk kicker på når situasjonen er så ille som den er, å hun på ingen måte takler tilbakemeldinger utover hjerter og kos. Når det er sagt, sender jeg gode tanker til både IH og disse som må forholde seg til henne. For det er nok en ganske heftig greie særlig nå. Dette innlegget er nok det mest presise av alle som er skrevet her de siste dagene. Og det beskriver veldig godt hva som er utfordringene til IH, og ikke minst hvorfor en god del av følgerne hennes tyr til forum for å diskutere hva de synes om henne. Det er nok veldig vanskelig for H å ligge med brukket fot og ikke vite hvordan tiden fremover vil bli, utfordringene hennes tatt i betraktning - og det må respekteres, selv om de fleste av oss nok hadde håndtert det annerledes. Jeg tror årsaken til at folk føler behov for å «rakke» ned på henne, er hennes egen manglende evne til å vise empati og forståelse for andre, måten hun viser sitt sanne - til tider jævlige - jeg på og det evige jaget etter bekreftelse og hjerter. Det er vanskelig å vise empati for slike folk, til og med når de virkelig trenger det, dessverre. 13 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet tirsdag kl 18:26 #5207 Del Skrevet tirsdag kl 18:26 Ananais skrev (1 time siden): Jeg tror årsaken til at folk føler behov for å «rakke» ned på henne, er hennes egen manglende evne til å vise empati og forståelse for andre, måten hun viser sitt sanne - til tider jævlige - jeg på og det evige jaget etter bekreftelse og hjerter. Det er vanskelig å vise empati for slike folk, til og med når de virkelig trenger det, dessverre. 💯👍💯👍💯 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakafoni Skrevet tirsdag kl 18:47 #5208 Del Skrevet tirsdag kl 18:47 panzerpølsa skrev (5 timer siden): Jeg tror mange av dere ikke forstår hvor dårlig psykisk IH er. Selv om alle timene med ranting og kaos på snapchat de siste årene burde være en solid pekepinn på hvor dårlig det står til. Dette benbruddet er både stygt og vondt, men usikkerhet er kanskje det aller verste for mennesker med angst og depresjon i så stor grad. Forutsigbarhet og rutiner er borte, og med utfordringer som IH har, er det nok fryktelig indre uro. Men hun burde legge bort telefon, å slutte med disse gråtegreiene, og rantene om ti g som folk kicker på når situasjonen er så ille som den er, å hun på ingen måte takler tilbakemeldinger utover hjerter og kos. Når det er sagt, sender jeg gode tanker til både IH og disse som må forholde seg til henne. For det er nok en ganske heftig greie særlig nå. Veldig bra skrevet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet tirsdag kl 20:00 #5209 Del Skrevet tirsdag kl 20:00 Vi får håpe og tro at operasjonen ble gjennomført i dag nå da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet tirsdag kl 21:50 #5210 Del Skrevet tirsdag kl 21:50 (endret) God bedring!! Endret tirsdag kl 21:51 av Skogstrolle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakafoni Skrevet tirsdag kl 23:49 #5211 Del Skrevet tirsdag kl 23:49 Stakkars Heidi. Dette ser veldig ugreit ut. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet i går, 07:36 #5212 Del Skrevet i går, 07:36 Kakafoni skrev (7 timer siden): Stakkars Heidi. Dette ser veldig ugreit ut. Huff ja, glad jeg ikke er i hennes sko akkurat nå 😥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet i går, 08:03 #5213 Del Skrevet i går, 08:03 Jeg lurer på hvordan hun som trener så mye, får til å bryte hende å føtter? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet i går, 08:22 #5214 Del Skrevet i går, 08:22 Minni75 skrev (14 minutter siden): Jeg lurer på hvordan hun som trener så mye, får til å bryte hende å føtter? Er du dum nå, eller gjør du deg dum med vilje? Alt hva folk får seg til å skrive altså🫣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet i går, 08:41 #5215 Del Skrevet i går, 08:41 (endret) Herregud, det er bare tragisk at man må ligge så lenge å vente at de ikke lenger kan utføre operasjon som planlagt, og hun må ligge der i dagevis med en midlertidig løsning… ja, en ekstra operasjon. Narkose to ganger og masse ekstra ressurser og sengetid! Det burde ikke være slik! Helsevesenet er overarbeidet og underbemannet, det virker ikke som det skal! Jeg hadde klikka! Selv har jeg ventet i snart ett år på en liten operasjon i foten som bare er dagkirurgi. Har problemer med å gå pga smerter og har hatt dette i seks år og ikke fått annen hjelp enn såler som ikke virker og tilbud om kortison. Alt tar så forbanna lang tid! Aaarhg! en liten utblåsning på Heidis vegne og alle vi andre som venter på stort og smått. Venter også på en CT… av noe annet. Tar jo månedsvis det også! Mens jeg stadig må på legevakta for akutthjelp for dette. Det er så lite lønnsomt for alle. Beklager avsporingen, haha! Det er jo andre som har det verre, både amputasjon, krig og kreft. Heidi og jeg skal forsøke å ta oss sammen. Endret i går, 08:42 av loffen 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet i går, 09:06 #5216 Del Skrevet i går, 09:06 Minni75 skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvordan hun som trener så mye, får til å bryte hende å føtter? Skjerp deg. Det her er ikke konstruktivt på noen måte, og rett og slett stygt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakafoni Skrevet i går, 11:31 #5217 Del Skrevet i går, 11:31 Minni75 skrev (3 timer siden): Jeg lurer på hvordan hun som trener så mye, får til å bryte hende å føtter? Da lurer du sikkert også veldig på hvordan idrettsfolk skader seg. De er jo så veltrent. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet i går, 12:33 #5218 Del Skrevet i går, 12:33 loffen skrev (3 timer siden): Herregud, det er bare tragisk at man må ligge så lenge å vente at de ikke lenger kan utføre operasjon som planlagt, og hun må ligge der i dagevis med en midlertidig løsning… ja, en ekstra operasjon. Narkose to ganger og masse ekstra ressurser og sengetid! Det burde ikke være slik! Helsevesenet er overarbeidet og underbemannet, det virker ikke som det skal! Jeg hadde klikka! Selv har jeg ventet i snart ett år på en liten operasjon i foten som bare er dagkirurgi. Har problemer med å gå pga smerter og har hatt dette i seks år og ikke fått annen hjelp enn såler som ikke virker og tilbud om kortison. Alt tar så forbanna lang tid! Aaarhg! en liten utblåsning på Heidis vegne og alle vi andre som venter på stort og smått. Venter også på en CT… av noe annet. Tar jo månedsvis det også! Mens jeg stadig må på legevakta for akutthjelp for dette. Det er så lite lønnsomt for alle. Beklager avsporingen, haha! Det er jo andre som har det verre, både amputasjon, krig og kreft. Heidi og jeg skal forsøke å ta oss sammen. Jeg lurer på om hun har misforstått noe? De venter vanligvis med å operere pga at foten raskt hovner opp ved brudd. De må vente med operasjon til hevelsen har gått ned. Heidi sier det motsatte, at den har hovnet opp fordi hun ikke ble operert. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet i går, 12:36 #5219 Del Skrevet i går, 12:36 Fotballfluen skrev (2 minutter siden): Jeg lurer på om hun har misforstått noe? De venter vanligvis med å operere pga at foten raskt hovner opp ved brudd. De må vente med operasjon til hevelsen har gått ned. Heidi sier det motsatte, at den har hovnet opp fordi hun ikke ble operert. Jeg tenker det samme som deg. En jeg kjenner hadde et komplisert brudd i ankelen i sommer og måtte vente i over en uke på at hevelsen skulle gå ned før de kunne operere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet i går, 12:51 #5220 Del Skrevet i går, 12:51 Fotballfluen skrev (15 minutter siden): Jeg lurer på om hun har misforstått noe? De venter vanligvis med å operere pga at foten raskt hovner opp ved brudd. De må vente med operasjon til hevelsen har gått ned. Heidi sier det motsatte, at den har hovnet opp fordi hun ikke ble operert. Hun reagerer jo ofte med hysteri og sinne om ikke hun får de tilbakemeldingene hun vil ha…og hun vil jo gjerne legge det frem slik at hun kan få sympati…. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå