Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Full kontroll skrev (2 timer siden):

Medisiner med Rød 3kant, iallefall 😛 Hadde hun ikke tatt antidepressiva&smertestillende , hadde vi fått eeeenda  mer "texas" derfra 😛Er en grunn til at hun kjøre lite bil, er ikke bare pga kjedelige avstander :D

Oida. :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Full kontroll skrev (1 time siden):

Sikkert 😛 Poenget jeg skulle få frem var at IH sine ser vonde og ødelagte ut 😕 Men hun vil jo ikke føle ubehag ved  du ser på de ..... 😛

Implantat skal jo byttes ut etter noen år, kan hende at det er på tide med nye

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og kommentarer til moderering. Spørsmål til modeling kan tas på ris og ros. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (32 minutter siden):

Når kommer oppdatering om rom-bytte tro??

Bytte rom? På St. Olavs hospital er det enerom, bortsett fra på oppvåkning rett etter operasjon. Takk og pris for de andre som er innlagt ✌🏻

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Forskjellen på oss andre og henne er at vi sitter ikke offerrollen når vi har gravd vår egen grav !!!!og utleverer ikke at vi har utlagt psykiatri og tåler ikke hverken sannhet eller konstruktiv kritikk . Eller sitter i et mega glasshus og kaster svære steiner hver dag !!! Hun sitter hver dag og sjikanerer andre , være seg vanlige folk eller kjente/ukjente folk for å oppføre seg nøyaktig som hun selv gjør ! Bare at hun ikke har selvinnsikt og ser likheten dessverre . Og krangler og gjør seg til uvenn med alt fra mor/bror/søster/døtre og ju name it !!! Uansett om du er Tom eller Heidi eller bare digger den damen så er det ikke NORMALT å oppføre seg sånn hverken når du er 60 år (hun har vel alltid vært sånn ) . 

Dette er jo litt absurd. Dere sitter jo her hver dag og sjikanerer Heidi. Alt det dere kritiserer henne for, gjør dere her. Det som ikke er normalt, er en tråd her inne, med over 5000 innlegg, hvor hovedtyngden er hetsing. Det normale ville vært å ikke følge noen en har så lite til overs for.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ulltøffel skrev (2 minutter siden):

Bytte rom? På St. Olavs hospital er det enerom, bortsett fra på oppvåkning rett etter operasjon. Takk og pris for de andre som er innlagt ✌🏻

Vet :)  (jeg satte det på spissen /ironi) Viser til at det ved reise/hotellopphold  *må* byttes rom i 8 à 10 ganger  😛

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Mister skrev (4 minutter siden):

Dette er jo litt absurd. Dere sitter jo her hver dag og sjikanerer Heidi. Alt det dere kritiserer henne for, gjør dere her. Det som ikke er normalt, er en tråd her inne, med over 5000 innlegg, hvor hovedtyngden er hetsing. Det normale ville vært å ikke følge noen en har så lite til overs for.

Jeg er ikke her hver dag ! Og Heidi har jeg sluttet å følge for lenge siden for det blir man bare irritert og sliten av . Men man går jo ikke glipp av mye om man er borte i dager /uker eller mnd ! Hun forandrer seg jo ikke . 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Ja om du har dårlig smak eller tar hva som helst . Hun har en helt vanlig kropp som man ikke kan se trener ! Og hun har vel litt mere rynker enn de fleste 60 åringer jeg har sett . Men flott at hun faller i smak hos deg …

Tenker at det hverken handler om kropp eller utseende . men en ekstremt lite tiltrekkende ustabilitet 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (3 timer siden):

Vet :)  (jeg satte det på spissen /ironi) Viser til at det ved reise/hotellopphold  *må* byttes rom i 8 à 10 ganger  😛

Ahhh, selvfølgelig! 😂 Da henger jeg med. Spørs om hun hadde fin utsikt fra dette rommet🤪

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulltøffel skrev (12 timer siden):

Synes ikke den meldinga var SÅ fæl. Og usympatisk og lite empatisk er jo fornavnet til IH. 

Husker den gangen hun fortalte en brystkreftoperert dame at hun nå bare var halvt kvinne. Vedkommende hadde fjernet et bryst i forbindelse med brystkreft... IH syntes fryktelig synd på ektemannen hennes som var gift med "et halvt kvinnfolk". 

Uspiselig.

Kan hun bli være???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full kontroll skrev (8 timer siden):

Ved pakking til Egypt klarte filmingen hennes få med seg hva som lå klart til å skulle legges i håndveske/koffert , bla. Ellers vet jeg noe, samt observerer "gjøre & laden" og leser mellom linjene når hun snakker :)

Hun må jo være sterkt medisinert. Virker på grensen til gal.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (13 timer siden):

Det er jo sjukt!!

Å sier hun blir helt isolert når T drar på jobb! Hun er 60 år hun har 2 døtre , søsken , men ingen stiller opp???? 
Ingen venner ?? Ingen nabo som kan hjelpe ?? Ifølge IH helt isolert ! 

Hvordan har man oppført seg i livet da??

Sikkert vært seg selv fullt ut, på godt og vondt. Ikke alltid det er lett å tilpasse seg nær familie. 
traumer i generasjoner og Heidi tar energien rett inn. Og reagerer med en smakløs stil innerst ønsker hun noe annet. Som fam ikke evner å forstå. Derfor hennes avstand,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (7 timer siden):

Sikkert vært seg selv fullt ut, på godt og vondt. Ikke alltid det er lett å tilpasse seg nær familie. 
traumer i generasjoner og Heidi tar energien rett inn. Og reagerer med en smakløs stil innerst ønsker hun noe annet. Som fam ikke evner å forstå. Derfor hennes avstand,

Du skriver på en måte som er litt vanskelig å forstå, men jeg tror jeg skjønner hva du mener. Det som er synd (og betenkelig) er at hun ikke greier å regulere seg slik at det blir mulig å omgås disse relasjonene til tross for traumer og at man er forskjellig. Jeg sitter igjen med en følelse av at hun på en måte ikke greier å «ta seg sammen». Det blir nesten litt skummelt når hun presenterer seg selv «på godt og vondt» som hun selv sier, så offentlig, for hun er jo på mange måter svært sårbar. I den situasjonen hun er i nå vil dette komme enda tydeligere frem. Hun har liksom ikke noen sikkerhetsbuffer rundt seg. Alt blir krise. Vi vet jo har hun fra før har null tålmodighet og sliter mye med nattesøvn, og nå blir dette sikkert utfordret til fulle. Det er jo grusomt på en måte, men det er med skrekkblandet fryd og nysgjerrighet jeg følger henne. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skogstrolle skrev (4 minutter siden):

Auuu...

Ok, Heidi, her er det greit å "sipp"!! 

God bedring!!

Screenshot_20250216_103736_Samsung Internet.jpg

Jeg  vet om godt voksne damer som har fått langt verre beskjeder og diagnoser . Døds-dom etc . Det  utømmelige behovet for oppmerksomhet og sympati setter årsaken helt i skyggen , sånn jeg opplever det.  

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (16 minutter siden):

Jeg  vet om godt voksne damer som har fått langt verre beskjeder og diagnoser . Døds-dom etc . Det  utømmelige behovet for oppmerksomhet og sympati setter årsaken helt i skyggen , sånn jeg opplever det.  

Jodda, jeg ser absolutt Heidis behov for oppmerksomhet, så jeg er heelt enig med deg. Verden stopper ikke for en brukket ankel og det er heller ikke dødelig. Men, auuu....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verken Heidi eller Tom, så det er sagt. Ikke kjenner jeg Heidi, heller  

jeg synes heller ikke Heidi fremstår som særlig sympatisk eller hyggelig til vanlig, men det må da faktisk være lov å sippe når man skader seg så stygt. Det er faktisk traumatisk både å falle og å bli transportert med ambulanse. At andre har kreft eller at det er krig i verden hjelper da ikke den som blir utsatt for dette. 

Å gå med gips og krykker er noe dritt, og man blir helt hjelpeløs.  Er man da alene føles alt  tungt. 

Hun kan kritiseres for adferden som gjør at hun har støtt folk fra seg, men at hun  sliter med psyken, og det kan hun ikke kritiseres for. 

Så mye av den kritikken dere kommer med etter at hun skadet seg er rett og slett simpel. Det virker som at dere skal overgå hverandre i kritikken.

Prøv og kjenn på det å ha empati - det kjennes faktisk ganske greit. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...