Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Ananais skrev (18 minutter siden):

Ajajaj, det skal bli noen slitsomme uker før dronninga igjen får erobre sydenlandet og «lykken» nok en gang kan bruse i årene😅

Hun burde flyttet ned dit, så hadde hun levd lykkelig alle sine dager...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fælt å se på dagens story fra Heidi, denne håper jeg hun sletter. En av de klassiske tegnene på en fryktelig usunn relasjon, er utlevering, gaslighting og ikke minst dette å belittle (gjøre noen liten) partner/person. Psykisk terror og mishandling på høyt nivå. 

• Liker 9
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Det er fælt å se på dagens story fra Heidi, denne håper jeg hun sletter. En av de klassiske tegnene på en fryktelig usunn relasjon, er utlevering, gaslighting og ikke minst dette å belittle (gjøre noen liten) partner/person. Psykisk terror og mishandling på høyt nivå. 

Forferdelig å se og høre hvordan han får gjennomgå på hennes offentlige snap. Man kan jo bare forestille seg hva som skjer bak husets fire vegger. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier ikke helt å absorbere hva som skjer jeg, for det svinger sånn fra misnøye, småkjefting, irritasjon, latterliggjøring til latter, smil og «glatte over». Det er ubehagelig å se snappen og det er schtøgt å gå i ullundertøy ute. 

• Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (3 timer siden):

Det er ubehagelig å se snappen og det er schtøgt å gå i ullundertøy ute. 

Bryr æ mæ????

🫣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kombinasjonen av ullundertøy, selskinnssko, snapstang og HALLO?! ruslende på en kirkegård var legendarisk🤪 

Hun liver opp stemninga der for å si det slik…..

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (14 minutter siden):

Kombinasjonen av ullundertøy, selskinnssko, snapstang og HALLO?! ruslende på en kirkegård var legendarisk🤪 

Hun liver opp stemninga der for å si det slik…..

Ydmykt og respektfullt

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Tom tydelig lei av snappingen og snakkingen til sin kjære. Det må gå an å være stille og holde kjeft, kom det fra sjåføren da Lille Blomst hadde dagens første morgensnapping. Vi skjønner deg Tom, derfor har du alles velsignelse med å spille golf resten av dagen 🤭

What evver....

• Liker 10
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun behandler T så stygt. Det er galt uansett hva han gjør. Hun er ei ekte kjeftsmelle. Skjønner ikke at han holder ut. Jeg opplevd henne i fri dressur og det er ikke hyggelig. 

Og Heidi det er ikke vanlig å gå ut i ullundertøy eller når du er på hotellfrokost uten bukse. Ingen andre gjør det. Det er normalt å bruke hjemme eller på hytta eller som undertøy da. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alisha* skrev (22 timer siden):

Så godt å se at Tom kan ta til motmæle å svare for seg. In your face liksom🙈 

Syt syt syt i bilen idag.. IH : Æ BLI HÆILT … hvorpå T svarer :SINNSYK!  

Det var veldig beskrivende ! 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt satt ut av hvor tilsynelatende helt ødelagt og nedbrutt hun kan bli av... ingenting! Fascinerende! 

I dag, helt sinnsyk iflg. Tom,  pga en bruksanvisning. :huh: 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu står  «litt»  for nært stupet nå, hva / hvem er det som får henne til å falle loddrett tro?!😅☺️

Skogstrolle skrev (På 24.11.2024 den 19.53):

Bryr æ mæ????

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Full kontroll skrev (På 26.11.2024 den 13.05):

Hu står  «litt»  for nært stupet nå, hva / hvem er det som får henne til å falle loddrett tro?!😅☺️

Ny rant idag, så bare halve , men måten hun latterliggjør T og utleverer han på er bare så sjukt!!!  Og det var helt tydelig at hun har lest her!! IH det du driver med er ikke greit!!!  Skjerp deg!!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi påstår at Tom er ingen influenser og at hans side-kommentarer bare er sarkasme og humor. 
Hva er sarkastisk eller morsomt ved at Tom sier; «Jeg synes det er fælt når du er psykisk ustabil, for da er du utilregnelig.»

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visstnok så mange som synes hun var ustyrtelig morsom i går når det nærmest rakna for henne. Vel, jeg synes IKKE det er spesielt morsomt å se hysteriet hennes.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (42 minutter siden):

Det var visstnok så mange som synes hun var ustyrtelig morsom i går når det nærmest rakna for henne. Vel, jeg synes IKKE det er spesielt morsomt å se hysteriet hennes.

Det er ikke morsomt å se ett så sykt menneske utlevere seg selv og sine nærmeste. Hun burde skjermes fra seg selv, for alt dette burde holdes unna sosiale medier. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...