Honey Dew Skrevet 24. november 2024 #4561 Del Skrevet 24. november 2024 Ananais skrev (18 minutter siden): Ajajaj, det skal bli noen slitsomme uker før dronninga igjen får erobre sydenlandet og «lykken» nok en gang kan bruse i årene😅 Hun burde flyttet ned dit, så hadde hun levd lykkelig alle sine dager... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 24. november 2024 #4562 Del Skrevet 24. november 2024 Det er fælt å se på dagens story fra Heidi, denne håper jeg hun sletter. En av de klassiske tegnene på en fryktelig usunn relasjon, er utlevering, gaslighting og ikke minst dette å belittle (gjøre noen liten) partner/person. Psykisk terror og mishandling på høyt nivå. 9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 24. november 2024 #4563 Del Skrevet 24. november 2024 panzerpølsa skrev (1 time siden): Det er fælt å se på dagens story fra Heidi, denne håper jeg hun sletter. En av de klassiske tegnene på en fryktelig usunn relasjon, er utlevering, gaslighting og ikke minst dette å belittle (gjøre noen liten) partner/person. Psykisk terror og mishandling på høyt nivå. Forferdelig å se og høre hvordan han får gjennomgå på hennes offentlige snap. Man kan jo bare forestille seg hva som skjer bak husets fire vegger. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 24. november 2024 #4564 Del Skrevet 24. november 2024 Jeg greier ikke helt å absorbere hva som skjer jeg, for det svinger sånn fra misnøye, småkjefting, irritasjon, latterliggjøring til latter, smil og «glatte over». Det er ubehagelig å se snappen og det er schtøgt å gå i ullundertøy ute. 7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 24. november 2024 #4565 Del Skrevet 24. november 2024 Blue Sky skrev (3 timer siden): Det er ubehagelig å se snappen og det er schtøgt å gå i ullundertøy ute. Bryr æ mæ???? 🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 24. november 2024 #4566 Del Skrevet 24. november 2024 Skogstrolle skrev (52 minutter siden): Bryr æ mæ???? 🫣 Nei, selvsagt ikke 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 24. november 2024 #4567 Del Skrevet 24. november 2024 Skogstrolle skrev (57 minutter siden): Bryr æ mæ???? 🫣 Jo mer cameltoe jo mer oppmerksomhet 🐪 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 24. november 2024 #4568 Del Skrevet 24. november 2024 Saywhat skrev (22 minutter siden): Jo mer cameltoe jo mer oppmerksomhet 🐪 Tanken slo meg også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 24. november 2024 #4569 Del Skrevet 24. november 2024 Kombinasjonen av ullundertøy, selskinnssko, snapstang og HALLO?! ruslende på en kirkegård var legendarisk🤪 Hun liver opp stemninga der for å si det slik….. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 24. november 2024 #4570 Del Skrevet 24. november 2024 Carmen67 skrev (14 minutter siden): Kombinasjonen av ullundertøy, selskinnssko, snapstang og HALLO?! ruslende på en kirkegård var legendarisk🤪 Hun liver opp stemninga der for å si det slik….. Ydmykt og respektfullt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 25. november 2024 #4571 Del Skrevet 25. november 2024 Nå er Tom tydelig lei av snappingen og snakkingen til sin kjære. Det må gå an å være stille og holde kjeft, kom det fra sjåføren da Lille Blomst hadde dagens første morgensnapping. Vi skjønner deg Tom, derfor har du alles velsignelse med å spille golf resten av dagen 🤭 What evver.... 10 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 25. november 2024 #4572 Del Skrevet 25. november 2024 Så godt å se at Tom kan ta til motmæle å svare for seg. In your face liksom🙈 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 25. november 2024 #4573 Del Skrevet 25. november 2024 Synes hun behandler T så stygt. Det er galt uansett hva han gjør. Hun er ei ekte kjeftsmelle. Skjønner ikke at han holder ut. Jeg opplevd henne i fri dressur og det er ikke hyggelig. Og Heidi det er ikke vanlig å gå ut i ullundertøy eller når du er på hotellfrokost uten bukse. Ingen andre gjør det. Det er normalt å bruke hjemme eller på hytta eller som undertøy da. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 26. november 2024 #4574 Del Skrevet 26. november 2024 Alisha* skrev (22 timer siden): Så godt å se at Tom kan ta til motmæle å svare for seg. In your face liksom🙈 Syt syt syt i bilen idag.. IH : Æ BLI HÆILT … hvorpå T svarer :SINNSYK! Det var veldig beskrivende ! 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. november 2024 #4575 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg blir litt satt ut av hvor tilsynelatende helt ødelagt og nedbrutt hun kan bli av... ingenting! Fascinerende! I dag, helt sinnsyk iflg. Tom, pga en bruksanvisning. 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 26. november 2024 #4576 Del Skrevet 26. november 2024 Hu står «litt» for nært stupet nå, hva / hvem er det som får henne til å falle loddrett tro?!😅☺️ Skogstrolle skrev (På 24.11.2024 den 19.53): Bryr æ mæ???? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 27. november 2024 #4577 Del Skrevet 27. november 2024 Full kontroll skrev (På 26.11.2024 den 13.05): Hu står «litt» for nært stupet nå, hva / hvem er det som får henne til å falle loddrett tro?!😅☺️ Ny rant idag, så bare halve , men måten hun latterliggjør T og utleverer han på er bare så sjukt!!! Og det var helt tydelig at hun har lest her!! IH det du driver med er ikke greit!!! Skjerp deg!! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 27. november 2024 #4578 Del Skrevet 27. november 2024 Heidi påstår at Tom er ingen influenser og at hans side-kommentarer bare er sarkasme og humor. Hva er sarkastisk eller morsomt ved at Tom sier; «Jeg synes det er fælt når du er psykisk ustabil, for da er du utilregnelig.» 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 27. november 2024 #4579 Del Skrevet 27. november 2024 Det var visstnok så mange som synes hun var ustyrtelig morsom i går når det nærmest rakna for henne. Vel, jeg synes IKKE det er spesielt morsomt å se hysteriet hennes. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 27. november 2024 #4580 Del Skrevet 27. november 2024 Blue Sky skrev (42 minutter siden): Det var visstnok så mange som synes hun var ustyrtelig morsom i går når det nærmest rakna for henne. Vel, jeg synes IKKE det er spesielt morsomt å se hysteriet hennes. Det er ikke morsomt å se ett så sykt menneske utlevere seg selv og sine nærmeste. Hun burde skjermes fra seg selv, for alt dette burde holdes unna sosiale medier. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå