Skogstrolle Skrevet 3. november 2024 #4401 Del Skrevet 3. november 2024 Gladidagogså skrev (15 timer siden): Pastillen ?? 😅 autocorrect håper eg? 😉 Den pastillen er en hyllest til Heidis mer eller mindre vellykkede ord og vendinger 🙃 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 3. november 2024 #4402 Del Skrevet 3. november 2024 Hyler og skriker som en trassig onge🙈.. hun tåler ingen motstand og kan ikke bry seg mindre om at tom har vondt..bare flirer det bort🙄, skremmende.. at han orker.. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 3. november 2024 #4403 Del Skrevet 3. november 2024 Tippsi skrev (5 minutter siden): Hyler og skriker som en trassig onge🙈.. hun tåler ingen motstand og kan ikke bry seg mindre om at tom har vondt..bare flirer det bort🙄, skremmende.. at han orker.. Skiveutglidning som vi kaille det, æ har hatt det mang ganga, æ veit at det e vondt Tom 😃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 3. november 2024 #4404 Del Skrevet 3. november 2024 Skogstrolle skrev (5 timer siden): Den pastillen er en hyllest til Heidis mer eller mindre vellykkede ord og vendinger 🙃 😅😅😅😅okei 👍👍😅😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemusen Skrevet 4. november 2024 #4405 Del Skrevet 4. november 2024 Åpner pakke med kjole og skal fortelle hvor det er kjøpt... Staver N A - K D, eller ka det heite.. 🙈 Det uttales Naked, Heidi. Som i naken. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 4. november 2024 #4406 Del Skrevet 4. november 2024 Pusemusen skrev (22 minutter siden): Åpner pakke med kjole og skal fortelle hvor det er kjøpt... Staver N A - K D, eller ka det heite.. 🙈 Det uttales Naked, Heidi. Som i naken. I tillegg til å putte HELE tommelneglen opp i nesa mens hun snakker om ei matoppskrift. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet 5. november 2024 #4407 Del Skrevet 5. november 2024 Altså den kjolen. Blir den virkelig så fin til ferien? Er IH klar over at de skal feriere i et muslimsk land? Neppe. Men så respektløs og "bedre enn alle andre" som hun er, så gir hun vel tusan i det også 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. november 2024 #4408 Del Skrevet 5. november 2024 ulltøffel skrev (11 minutter siden): Altså den kjolen. Blir den virkelig så fin til ferien? Er IH klar over at de skal feriere i et muslimsk land? Neppe. Men så respektløs og "bedre enn alle andre" som hun er, så gir hun vel tusan i det også Hvilket muslimsk land skal de til? FAE? Dubai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. november 2024 #4409 Del Skrevet 5. november 2024 ulltøffel skrev (11 minutter siden): Altså den kjolen. Blir den virkelig så fin til ferien? Er IH klar over at de skal feriere i et muslimsk land? Neppe. Men så respektløs og "bedre enn alle andre" som hun er, så gir hun vel tusan i det også Hvilke land skal hun til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 5. november 2024 #4410 Del Skrevet 5. november 2024 Honey Dew skrev (2 minutter siden): Hvilke land skal hun til? Syden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. november 2024 #4411 Del Skrevet 5. november 2024 Saywhat skrev (Akkurat nå): Syden Hvor er det muslimsk land i syden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 5. november 2024 #4412 Del Skrevet 5. november 2024 (endret) Honey Dew skrev (14 minutter siden): Hvor er det muslimsk land i syden? For IH er Egypt syden. Syden er et langstrakt land som IH tenker strekker seg over flere kontinenter litt vekk fra Norge-sverige-danmark Endret 5. november 2024 av Saywhat 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet 5. november 2024 #4413 Del Skrevet 5. november 2024 For de som ikke har fulgt med i timen, så skal de feire jula i Egypt denne gangen 😅😬 Har ikke vært i Egypt selv, ikke utenfor Europa engang, men har hørt at der borte er det normalt å dekke over skuldrene. Derfor var min tidligere kommentar myntet på at bryster på vift sikkert er enda mindre populært 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. november 2024 #4414 Del Skrevet 5. november 2024 ulltøffel skrev (1 time siden): For de som ikke har fulgt med i timen, så skal de feire jula i Egypt denne gangen 😅😬 Har ikke vært i Egypt selv, ikke utenfor Europa engang, men har hørt at der borte er det normalt å dekke over skuldrene. Derfor var min tidligere kommentar myntet på at bryster på vift sikkert er enda mindre populært Kan godt hende at hun får grei beskjed av et moralpoliti om å dekke seg til. Hadde vært morsomt å se henne i Saudi Arabia... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 5. november 2024 #4415 Del Skrevet 5. november 2024 Honey Dew skrev (28 minutter siden): Kan godt hende at hun får grei beskjed av et moralpoliti om å dekke seg til. Hadde vært morsomt å se henne i Saudi Arabia... Synes jeg hører henne « æ må it dækk mæ te nei!!! Æ bestemme sjøl!! Ber it om råd ! Hold kjeften på dokk «!!! It kom å fortæl MÆ ka Æ kan og ikke nei!!!!! Med påfølgende hysteriske skrik og hekselatter!!! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. november 2024 #4416 Del Skrevet 5. november 2024 LenaBAL skrev (1 time siden): Synes jeg hører henne « æ må it dækk mæ te nei!!! Æ bestemme sjøl!! Ber it om råd ! Hold kjeften på dokk «!!! It kom å fortæl MÆ ka Æ kan og ikke nei!!!!! Med påfølgende hysteriske skrik og hekselatter!!! 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ABCDE Skrevet 7. november 2024 #4417 Del Skrevet 7. november 2024 LenaBAL skrev (På 5.11.2024 den 18.07): Synes jeg hører henne « æ må it dækk mæ te nei!!! Æ bestemme sjøl!! Ber it om råd ! Hold kjeften på dokk «!!! It kom å fortæl MÆ ka Æ kan og ikke nei!!!!! Med påfølgende hysteriske skrik og hekselatter!!! så spot on at jeg hørte hennes stemme når jeg leste. Denne var bra"! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timeglass Skrevet 7. november 2024 #4418 Del Skrevet 7. november 2024 Jøsses,ikke nok med at Heidi tror at Tom har udiagnosert ADHD, men er også med inn til kiropraktoren,og filmer mens Tom får behandling og har en samtale med kiropraktoren. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 7. november 2024 #4419 Del Skrevet 7. november 2024 Timeglass skrev (1 time siden): Jøsses,ikke nok med at Heidi tror at Tom har udiagnosert ADHD, men er også med inn til kiropraktoren,og filmer mens Tom får behandling og har en samtale med kiropraktoren. Jeg blir flau av å se på😳 »knekke du litt etterpå eller?» som om vi snakker som fagperson.. Hjelpes! 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 7. november 2024 #4420 Del Skrevet 7. november 2024 Ananais skrev (3 timer siden): Jeg blir flau av å se på😳 »knekke du litt etterpå eller?» som om vi snakker som fagperson.. Hjelpes! Altså, for en pinlig seanse 😂 Kiropraktoren tenkte sitt, og det var meget tydelig. Ho spurte vel neppe om tillatelse til det der 🤦🏼♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå