Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Gladidagogså skrev (15 timer siden):

Pastillen ?? 😅 autocorrect håper eg? 😉

Den pastillen er en hyllest til Heidis mer eller mindre vellykkede ord og vendinger 🙃

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyler og skriker som en trassig onge🙈.. hun tåler ingen motstand og kan ikke bry seg mindre om at tom har vondt..bare flirer det bort🙄, skremmende.. at han orker..

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (5 minutter siden):

Hyler og skriker som en trassig onge🙈.. hun tåler ingen motstand og kan ikke bry seg mindre om at tom har vondt..bare flirer det bort🙄, skremmende.. at han orker..

Skiveutglidning som vi kaille det, æ har hatt det mang ganga, æ veit at det e vondt Tom 😃

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (5 timer siden):

Den pastillen er en hyllest til Heidis mer eller mindre vellykkede ord og vendinger 🙃

😅😅😅😅okei 👍👍😅😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpner pakke med kjole og skal fortelle hvor det er kjøpt...

Staver N A - K D, eller ka det heite.. 🙈

Det uttales Naked, Heidi. Som i naken. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (22 minutter siden):

Åpner pakke med kjole og skal fortelle hvor det er kjøpt...

Staver N A - K D, eller ka det heite.. 🙈

Det uttales Naked, Heidi. Som i naken. 

I tillegg til å putte HELE tommelneglen opp i nesa mens hun snakker om ei matoppskrift. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså den kjolen. Blir den virkelig så fin til ferien? Er IH klar over at de skal feriere i et muslimsk land? Neppe. Men så respektløs og "bedre enn alle andre" som hun er, så gir hun vel tusan i det også

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulltøffel skrev (11 minutter siden):

Altså den kjolen. Blir den virkelig så fin til ferien? Er IH klar over at de skal feriere i et muslimsk land? Neppe. Men så respektløs og "bedre enn alle andre" som hun er, så gir hun vel tusan i det også

Hvilket muslimsk land skal de til? FAE? Dubai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulltøffel skrev (11 minutter siden):

Hvilke land skal hun til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (14 minutter siden):

Hvor er det muslimsk land i syden?

For IH er Egypt syden. Syden er et langstrakt land som IH tenker strekker seg over flere kontinenter litt vekk fra Norge-sverige-danmark

Endret av Saywhat
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke har fulgt med i timen, så skal de feire jula i Egypt denne gangen 😅😬

Har ikke vært i Egypt selv, ikke utenfor Europa engang, men har hørt at der borte er det normalt å dekke over skuldrene. Derfor var min tidligere kommentar myntet på at bryster på vift sikkert er enda mindre populært 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ulltøffel skrev (1 time siden):

For de som ikke har fulgt med i timen, så skal de feire jula i Egypt denne gangen 😅😬

Har ikke vært i Egypt selv, ikke utenfor Europa engang, men har hørt at der borte er det normalt å dekke over skuldrene. Derfor var min tidligere kommentar myntet på at bryster på vift sikkert er enda mindre populært 

Kan godt hende at hun får grei beskjed av et moralpoliti om å dekke seg til. Hadde vært morsomt å se henne i Saudi Arabia...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (28 minutter siden):

Kan godt hende at hun får grei beskjed av et moralpoliti om å dekke seg til. Hadde vært morsomt å se henne i Saudi Arabia...

Synes jeg hører henne « æ må it dækk mæ te nei!!! Æ bestemme sjøl!! Ber it om råd ! Hold kjeften på dokk «!!!  It kom å fortæl MÆ ka Æ kan og ikke nei!!!!! Med påfølgende hysteriske skrik og hekselatter!!!

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (1 time siden):

Synes jeg hører henne « æ må it dækk mæ te nei!!! Æ bestemme sjøl!! Ber it om råd ! Hold kjeften på dokk «!!!  It kom å fortæl MÆ ka Æ kan og ikke nei!!!!! Med påfølgende hysteriske skrik og hekselatter!!!

😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LenaBAL skrev (På 5.11.2024 den 18.07):

så spot on at jeg hørte hennes stemme når jeg leste. Denne var bra"!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses,ikke nok med at Heidi tror at Tom har udiagnosert ADHD, men er også  med inn til kiropraktoren,og filmer mens Tom får behandling og har en samtale med kiropraktoren.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timeglass skrev (1 time siden):

Jøsses,ikke nok med at Heidi tror at Tom har udiagnosert ADHD, men er også  med inn til kiropraktoren,og filmer mens Tom får behandling og har en samtale med kiropraktoren.

Jeg blir flau av å se på😳

»knekke du litt etterpå eller?» som om vi snakker som fagperson.. Hjelpes! 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananais skrev (3 timer siden):

Jeg blir flau av å se på😳

»knekke du litt etterpå eller?» som om vi snakker som fagperson.. Hjelpes! 

Altså, for en pinlig seanse 😂 Kiropraktoren tenkte sitt, og det var meget tydelig. Ho spurte vel neppe om tillatelse til det der 🤦🏼‍♀️ 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...