Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Kort_og_grei skrev (På 13.8.2025 den 15.23):

Har noen ganger tenkt når jeg hører Heidi at, kan hun ha problemer med hørselen? Tenker på hennes høye stemme og feil uttalte ord. 

Spurte henne for lenge siden om hun kunne være så snill å ikke BRØLE sånn. Fikk til svar at det skulle jeg gir f...i, og blokkerte meg promte! Syk i hodet den dama der

Endret av Maia3
  • Liker 3
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (På 19.8.2025 den 14.55):

Spurte henne for lenge siden om hun kunne være så snill å ikke BRØLE sånn. Fikk til svar at det skulle jeg gir f...i, og blokkerte meg promte! Syk i hodet den dama der

X

Endret av Kort_og_grei
  • Liker 7
Skrevet
Pusemusen skrev (4 timer siden):

I dag var det mye mæik upp, fundæisjen og Isabella Råd 🙈

Isabella Råd ja 🤣🤣hun lærer aldrig å uttale hennes navn🤭whateeeever🤣😆

• Liker 5
Skrevet

Festlig at snappene hvor hun nevner navn på merker har blitt sensurert, synes jeg. Det er litt deilig når hun må følge regler. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
ohmylord skrev (3 timer siden):

Selvinnsikt er mangelvare uansett hva slags temaer hun tar opp. Og uttalen på diverse ord er jo helt feil. Men det tror jeg kommer av de al5 for store leppene som slenger rundt når hun prater. Som idag når hun sier "også har hun blitt utestengt for livstid fra Toktok". Det er jo såvidt hun greier å si det.

Og så var det ikke TokTok heller,  vettu - det var Tinder 😅

https://www.tv2.no/underholdning/utestengt-fra-tinder-pa-livstid/17994207/

• Liker 8
Skrevet

Trening, speltlompe, pakke og skrive liste pluss mascara. Mye som skjer på noen måneder.... Zzzzzzzzzz......  Må hun skrive ny liste på hva hun skal ha med til Syden? Det er  vel bare 1-2 måneder siden hun var der sist, så da kan hun vel bruke den? Hvem finner dette innholdet interessant? 😂. Skip, skip, man orker ikke å se og høre alt med den hysteriske latteren og  kjeftbruk. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Anita321 skrev (2 timer siden):

Trening, speltlompe, pakke og skrive liste pluss mascara. Mye som skjer på noen måneder.... Zzzzzzzzzz......  Må hun skrive ny liste på hva hun skal ha med til Syden? Det er  vel bare 1-2 måneder siden hun var der sist, så da kan hun vel bruke den? Hvem finner dette innholdet interessant? 😂. Skip, skip, man orker ikke å se og høre alt med den hysteriske latteren og  kjeftbruk. 

Kjenner jeg kan bli redd dama.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Kort_og_grei skrev (16 timer siden):

Kjenner jeg kan bli redd dama.

Og jeg kjenner at hun irriterer meg, så da tar jeg en InstaHeidipause på alle SoMe 🤡

Endret av Skogstrolle
Tillegg
  • Liker 10
Skrevet
Skogstrolle skrev (42 minutter siden):

Og jeg kjenner at hun irriterer meg, så da tar jeg en Instapause 🤡

Ikke snap-pause?

• Liker 4
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Ikke snap-pause?

Heidi blokkerer i hytt og putevar.

jeg må blokkere på snap, for Heidi blokkerte på insta 😁

• Liker 2
Skrevet
Blue Sky skrev (2 timer siden):

Ikke snap-pause?

Jooo... på SnapChat ja 😂🤣😂🤣

• Liker 4
Skrevet

Å herreguuud!! Slutt å bæp om det jævla ankelbruddet.. Jiiizus kraist!

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet

Hun har lite forståelse og innsikt for andres utfordringer som er langt større enn brudd hvor enn det er brudd. 

Hun later som at hun har innsikt i alvorlige lidelser.  Alle kan motivere seg for trening. 
For det klarte hun og ankelen. Hun skal være glad hun ikke er lenket til en rullestol eller hjemmet. På livstid. 

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Alt hjelper vel med go morgen servelat og sun light fersken 😂😂

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Når et voksent menneske gråter i selvmedlidenhet fordi en ungdom har ødelagt ankel på bedriftsfotball er det noe riv ruskende galt med det mennesket. Ungdommen driter vel i en pensjonist med brukket ankel. Han er på beina fortere enn svint. Til tross for ventetid på operasjon - det er dessverre vanlig i norsk helsevesen. 

HUN som har tviholdt på en p s y k i a t e r og skapt ventetid. Gud betre.

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet

Altså, for det første: for et bråk av alt "jøggelet" hun har tvinnet rundt både armledd og fingre. Det rasler, klirrer og smeller i den stakkars kjøkkenbenken. 

For det andre: herlighet så prosessert og delvis usunn mat hun spiser! Det går i brød og ulike varianter av pizza hele tiden. Og aldri hjemmelaget pizzadeig. Om det skyldes latskap eller lange klør... hvem vet😅

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innhold. 

Sol, admin.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Merkelig den greia med voldsom sympati med den gutten som har brukket ankelen sin. Hun synes synd på ham fordi? Fordi hun synes så synd på seg selv? Fordi det minner henne på hennes egen opplevelse, som hun opplevde som så grusom. Folk brekker ankler og det som verre er hele tida og må vente på operasjon og kanskje opereres på nytt. Dette er intet uvanlig. Man lider seg igjennom det. Ja, jeg skjønner at det er utfordrende, men det må da være måte på! 

Endret av Blue Sky
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Merkelig den greia med voldsom sympati med den gutten som har brukket ankelen sin. Hun synes synd på ham fordi? Fordi hun synes så synd på seg selv? Fordi det minner henne på hennes egen opplevelse, som hun opplevde som så grusom. Folk brekker ankler og det som verre er hele tida og må vente på operasjon og kanskje opereres på nytt. Dette er intet uvanlig. Man lider seg igjennom det. Ja, jeg skjønner at det er utfordrende, men det må da være måte på! 

Uansett situasjon vrir hun det over til seg selv …mæ mæ mæ 

• Liker 3
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...