Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ananais skrev (9 minutter siden):

Men fansen på snap synes jo hun er helt fantastisk😳 «det viser at du er et empatisk menneske»

Unnskyld meg, men WHAT?? Ser vi på samme dame?!

Damen skriver til sine «venninner» på snap også. Og gir gode råd…

Noen treffer hun blink på og blir en empatisk venninne. Andre, som meg, «tilter». Jeg ønsket ikke gode råd. Bare testet henne og medmenneskeligheten…. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skogstrolle skrev (3 timer siden):

Buhuuu, stakkars mææ 😭

Kom deg ut, Heidi, bidra i samfunnet!! Meld deg som frivillig, så får du kanskje et annet perspektiv på livet!!

Nei, det er bedre å sitte i sofaen og kikke på jalla-tv, snappe og synes synd på seg selv!

Så artig at hun ser på seg selv som så positiv og inspirerende! :rulle: 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

I samme båt som Stordalen 😀 Eller ikke. 

• Liker 4
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 minutt siden):

Heller stordalen til roret 😅🚣

• Liker 3
Skrevet
Pigaloppa skrev (6 timer siden):

Jeg mener å huske at hun markedsførte seg selv som potensiell partner for Stordalen i den perioden det var slutt mellom Tom og henne 🤭

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ananais skrev (18 timer siden):

Artig at hun mener det var samfunnet den gangen som var årsaken til at hun har et vanskelig liv, og at det er mye enklere for dagens unge kvinner. 

og at hun sammenligner sin egen «endelig mandag» med Stordalens😅 Der han sier det fordi han ønsker å skape, være produktiv og få ting til å skje og hun sier det fordi hun følte helgene var tunge fordi hun var alene. Men bevares, hun må gjerne leve i troen om at de deler en felles positiv innstilling..

Vi får nå se hva Stordalen egentlig mener om ei frisk dame i arbeidsdyktig alder som bare sitter hjemme og ser på jalla-tv og mottar trygdepenger😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Blue Sky skrev (3 timer siden):

Jeg mener å huske at hun markedsførte seg selv som potensiell partner for Stordalen i den perioden det var slutt mellom Tom og henne 🤭

friskbris skrev (1 time siden):

Vi får nå se hva Stordalen egentlig mener om ei frisk dame i arbeidsdyktig alder som bare sitter hjemme og ser på jalla-tv og mottar trygdepenger😅

Som om at Heidis liv har blitt bedre som fru Stordalen 🤠 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Herlig at Tom parkerer  henne litt😜Såå  reflektert og positiviteten  selv hun ja, yeah right🤓🤪 Tom  passer vel  best til å sette et ? Ved akkurat dét🥸

IMG_0815.jpeg

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke reflektert over andres lidelser i alle fall

bare «jeg mener å ha hørt»…

• Liker 3
Skrevet

Er det noe galt med snap i dag? Kommer ikke inn. Har prøvd alle triksa i boka.

Skrevet
Pusemusen skrev (9 minutter siden):

Nei, jeg får sett. 

• Liker 2
Skrevet
Pusemusen skrev (47 minutter siden):

Kommer ikke inn jeg heller. Står bare å jobber. 

Skrevet
Blue Sky skrev (40 minutter siden):

Nei, jeg får sett. 

Vinnanna15 skrev (2 minutter siden):

Kommer ikke inn jeg heller. Står bare å jobber. 

Ikke noe problem her, verken nå eller tidligere idag.

Hadde prøvd å lukke appen helt og kanskje til og med restarte mobilen. Sikkert et lite bugg eller noe som henger.

Skrevet

Virker som hun «spiser» rått alle de fine ordene hun får der inne, og så må hun liksom gjøre mer ut av seg etter å ha fått de meldingene. Er jo det som er så gøy å se på. Så høy på seg selv som hun er, folk skriver fine ord til henne for å se henne drite seg ut enda mer.  

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Blue Sky skrev (8 timer siden):

Husker det ! Hun mente han var mer passende for henne enn T ….selvinnsikt er totalt mangelvare!    Og det hun får av skryt er rett på snap og vise og all kritikk er rett i blokk !!    De som ser hennes snap og mener hun er reflektert er jo dagens vits !

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Me for life skrev (54 minutter siden):

Ikke noe problem her, verken nå eller tidligere idag.

Hadde prøvd å lukke appen helt og kanskje til og med restarte mobilen. Sikkert et lite bugg eller noe som henger.

Har restartet tlf. Avinnstalert snap og innstallert på nytt. Står bare å jobber her også. 

Skrevet

Jeg har bare vanlige klipte og filte negler.
Nå ser jeg fordelen med lange 🥢👂👃🥦🌯, men lurer på. Finnes det EN bakdel med 2 cm lange negler??? Hvordan gjør en det med nr 2 🚽🧻💅🏻💩?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå kom jeg endelig inn. For første gang i dag. 

Ikke på talefot etter en krangel men like glad og fornøyd (kjepphøy) lager hun mat. For det var jo ikke hun som hadde gjort noe galt.  Jeg hadde vært kjempe lei meg og ikke orka å snappe ihvertfall, hadde det vært meg. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Pusemusen skrev (10 minutter siden):

Nå kom jeg endelig inn. For første gang i dag. 

Ikke på talefot etter en krangel men like glad og fornøyd (kjepphøy) lager hun mat. For det var jo ikke hun som hadde gjort noe galt.  Jeg hadde vært kjempe lei meg og ikke orka å snappe ihvertfall, hadde det vært meg. 

Får tro Tom forteller  henne hvor landet ligger, når landet ligg som det  ligg 😛 wattevvvverrr :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...