Kort_og_grei Skrevet torsdag kl 13:21 #7401 Skrevet torsdag kl 13:21 Ananais skrev (9 minutter siden): Men fansen på snap synes jo hun er helt fantastisk😳 «det viser at du er et empatisk menneske» Unnskyld meg, men WHAT?? Ser vi på samme dame?! Damen skriver til sine «venninner» på snap også. Og gir gode råd… Noen treffer hun blink på og blir en empatisk venninne. Andre, som meg, «tilter». Jeg ønsket ikke gode råd. Bare testet henne og medmenneskeligheten…. 5 1
loffen Skrevet torsdag kl 16:09 #7402 Skrevet torsdag kl 16:09 Skogstrolle skrev (3 timer siden): Buhuuu, stakkars mææ 😭 Kom deg ut, Heidi, bidra i samfunnet!! Meld deg som frivillig, så får du kanskje et annet perspektiv på livet!! Nei, det er bedre å sitte i sofaen og kikke på jalla-tv, snappe og synes synd på seg selv! Så artig at hun ser på seg selv som så positiv og inspirerende! 5 5
Pigaloppa Skrevet torsdag kl 21:01 #7404 Skrevet torsdag kl 21:01 I samme båt som Stordalen 😀 Eller ikke. 4
Kort_og_grei Skrevet torsdag kl 21:03 #7405 Skrevet torsdag kl 21:03 Pigaloppa skrev (1 minutt siden): I samme båt som Stordalen 😀 Eller ikke. Heller stordalen til roret 😅⚓️🚣 3
Blue Sky Skrevet fredag kl 03:50 #7406 Skrevet fredag kl 03:50 Pigaloppa skrev (6 timer siden): I samme båt som Stordalen 😀 Eller ikke. Jeg mener å huske at hun markedsførte seg selv som potensiell partner for Stordalen i den perioden det var slutt mellom Tom og henne 🤭 3 1 1
friskbris Skrevet fredag kl 05:43 #7407 Skrevet fredag kl 05:43 Ananais skrev (18 timer siden): Artig at hun mener det var samfunnet den gangen som var årsaken til at hun har et vanskelig liv, og at det er mye enklere for dagens unge kvinner. og at hun sammenligner sin egen «endelig mandag» med Stordalens😅 Der han sier det fordi han ønsker å skape, være produktiv og få ting til å skje og hun sier det fordi hun følte helgene var tunge fordi hun var alene. Men bevares, hun må gjerne leve i troen om at de deler en felles positiv innstilling.. Vi får nå se hva Stordalen egentlig mener om ei frisk dame i arbeidsdyktig alder som bare sitter hjemme og ser på jalla-tv og mottar trygdepenger😅 5 2
Skogstrolle Skrevet fredag kl 07:30 #7408 Skrevet fredag kl 07:30 Blue Sky skrev (3 timer siden): Jeg mener å huske at hun markedsførte seg selv som potensiell partner for Stordalen i den perioden det var slutt mellom Tom og henne 🤭 friskbris skrev (1 time siden): Vi får nå se hva Stordalen egentlig mener om ei frisk dame i arbeidsdyktig alder som bare sitter hjemme og ser på jalla-tv og mottar trygdepenger😅 Som om at Heidis liv har blitt bedre som fru Stordalen 🤠 4
Full kontroll Skrevet fredag kl 08:20 #7409 Skrevet fredag kl 08:20 (endret) Herlig at Tom parkerer henne litt😜Såå reflektert og positiviteten selv hun ja, yeah right🤓🤪 Tom passer vel best til å sette et ? Ved akkurat dét🥸 Endret fredag kl 08:22 av Full kontroll 2 1 2
Kort_og_grei Skrevet fredag kl 08:25 #7410 Skrevet fredag kl 08:25 Ikke reflektert over andres lidelser i alle fall bare «jeg mener å ha hørt»… 3
Pusemusen Skrevet fredag kl 10:22 #7411 Skrevet fredag kl 10:22 Er det noe galt med snap i dag? Kommer ikke inn. Har prøvd alle triksa i boka.
Blue Sky Skrevet fredag kl 10:32 #7412 Skrevet fredag kl 10:32 Pusemusen skrev (9 minutter siden): Er det noe galt med snap i dag? Kommer ikke inn. Har prøvd alle triksa i boka. Nei, jeg får sett. 2
Vinnanna15 Skrevet fredag kl 11:10 #7413 Skrevet fredag kl 11:10 Pusemusen skrev (47 minutter siden): Er det noe galt med snap i dag? Kommer ikke inn. Har prøvd alle triksa i boka. Kommer ikke inn jeg heller. Står bare å jobber.
Me for life Skrevet fredag kl 11:13 #7414 Skrevet fredag kl 11:13 Blue Sky skrev (40 minutter siden): Nei, jeg får sett. Vinnanna15 skrev (2 minutter siden): Kommer ikke inn jeg heller. Står bare å jobber. Ikke noe problem her, verken nå eller tidligere idag. Hadde prøvd å lukke appen helt og kanskje til og med restarte mobilen. Sikkert et lite bugg eller noe som henger.
Mocca86 Skrevet fredag kl 11:22 #7415 Skrevet fredag kl 11:22 Virker som hun «spiser» rått alle de fine ordene hun får der inne, og så må hun liksom gjøre mer ut av seg etter å ha fått de meldingene. Er jo det som er så gøy å se på. Så høy på seg selv som hun er, folk skriver fine ord til henne for å se henne drite seg ut enda mer. 5 4
LenaBAL Skrevet fredag kl 12:03 #7416 Skrevet fredag kl 12:03 Blue Sky skrev (8 timer siden): Jeg mener å huske at hun markedsførte seg selv som potensiell partner for Stordalen i den perioden det var slutt mellom Tom og henne 🤭 Husker det ! Hun mente han var mer passende for henne enn T ….selvinnsikt er totalt mangelvare! Og det hun får av skryt er rett på snap og vise og all kritikk er rett i blokk !! De som ser hennes snap og mener hun er reflektert er jo dagens vits ! 1 6
Pusemusen Skrevet fredag kl 12:10 #7417 Skrevet fredag kl 12:10 Me for life skrev (54 minutter siden): Ikke noe problem her, verken nå eller tidligere idag. Hadde prøvd å lukke appen helt og kanskje til og med restarte mobilen. Sikkert et lite bugg eller noe som henger. Har restartet tlf. Avinnstalert snap og innstallert på nytt. Står bare å jobber her også.
Kort_og_grei Skrevet fredag kl 12:23 #7418 Skrevet fredag kl 12:23 Jeg har bare vanlige klipte og filte negler. Nå ser jeg fordelen med lange 🥢👂👃🥦🌯, men lurer på. Finnes det EN bakdel med 2 cm lange negler??? Hvordan gjør en det med nr 2 🚽🧻💅🏻💩? 1 4
Pusemusen Skrevet fredag kl 13:00 #7419 Skrevet fredag kl 13:00 Nå kom jeg endelig inn. For første gang i dag. Ikke på talefot etter en krangel men like glad og fornøyd (kjepphøy) lager hun mat. For det var jo ikke hun som hadde gjort noe galt. Jeg hadde vært kjempe lei meg og ikke orka å snappe ihvertfall, hadde det vært meg. 6
Full kontroll Skrevet fredag kl 13:09 #7420 Skrevet fredag kl 13:09 (endret) Pusemusen skrev (10 minutter siden): Nå kom jeg endelig inn. For første gang i dag. Ikke på talefot etter en krangel men like glad og fornøyd (kjepphøy) lager hun mat. For det var jo ikke hun som hadde gjort noe galt. Jeg hadde vært kjempe lei meg og ikke orka å snappe ihvertfall, hadde det vært meg. Får tro Tom forteller henne hvor landet ligger, når landet ligg som det ligg 😛 wattevvvverrr Endret fredag kl 13:10 av Full kontroll 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå