Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo alltid de som vet minst som tror de vet mest. Klassisk Dunning-Kruger.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vil dele treningsmotivasjonstipsene hennes? Jeg er blokket på insta 😱🤭. Men ikke på snap.

• Liker 1
Skrevet
Kort_og_grei skrev (9 timer siden):

Noen som vil dele treningsmotivasjonstipsene hennes? Jeg er blokket på insta 😱🤭. Men ikke på snap.

Screenshot_20250813_111749_Instagram.jpg

Skrevet
ohmylord skrev (3 minutter siden):

Screenshot_20250813_111749_Instagram.jpg

De der rådene kommer virkelig ikke ut fra IH sitt hode. Det garanterer jeg. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Heldige Heidi som klarer treningen.

• Nyttig 2
Skrevet
Linazer skrev (2 timer siden):

De der rådene kommer virkelig ikke ut fra IH sitt hode. Det garanterer jeg. 

Hun kan ikke halvparten av disse ordene , så det er sikkert og visst !  
IH bruker mest bla bla bla og ju naim it!

• Liker 10
Skrevet
LenaBAL skrev (56 minutter siden):

Hun kan ikke halvparten av disse ordene , så det er sikkert og visst !  
IH bruker mest bla bla bla og ju naim it!

Hun har fått en venn i AI ❤️

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Kort_og_grei skrev (3 minutter siden):

Hun har fått en venn i AI ❤️

Eller AL som hun uttalte det for en stund siden 😅

• Liker 8
Skrevet

Har noen ganger tenkt når jeg hører Heidi at, kan hun ha problemer med hørselen? Tenker på hennes høye stemme og feil uttalte ord. 

• Liker 6
Skrevet
Kort_og_grei skrev (15 timer siden):

Jeg omvendt😂 blokka på snap men ikke insta😂

• Liker 3
Skrevet
Vanilje70 skrev (26 minutter siden):

Jeg omvendt😂 blokka på snap men ikke insta😂

Tror hun er litt paranoid. 

• Liker 12
Skrevet

Forresten.. Har hun avblokka dem som også er venn med Tom på SnapChat og Instagram? Hun blokkerte jo og sletta i vilden sky da det var slutt mellom dem..

• Liker 4
Skrevet

Madammen som IKKE 🫵🏻 trenger gode råd klarer ikke dy seg selv å servere gode råd til sine følgere 💋💅🏻🪽🪽

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Artig at hun mener det var samfunnet den gangen som var årsaken til at hun har et vanskelig liv, og at det er mye enklere for dagens unge kvinner. 

og at hun sammenligner sin egen «endelig mandag» med Stordalens😅 Der han sier det fordi han ønsker å skape, være produktiv og få ting til å skje og hun sier det fordi hun følte helgene var tunge fordi hun var alene. Men bevares, hun må gjerne leve i troen om at de deler en felles positiv innstilling..

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Klarer Heidi og Stordalens klarer alle. Bare å finne motivasjonen. Ut og tren og spis sunt!

• Liker 3
Skrevet

Den dokumentaren går forresten på NRK, og svensk tv om du ønsker se den der heller. Enkelt og greit. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Ananais skrev (55 minutter siden):

Artig at hun mener det var samfunnet den gangen som var årsaken til at hun har et vanskelig liv, og at det er mye enklere for dagens unge kvinner. 

og at hun sammenligner sin egen «endelig mandag» med Stordalens😅 Der han sier det fordi han ønsker å skape, være produktiv og få ting til å skje og hun sier det fordi hun følte helgene var tunge fordi hun var alene. Men bevares, hun må gjerne leve i troen om at de deler en felles positiv innstilling..

Buhuuu, stakkars mææ 😭

Kom deg ut, Heidi, bidra i samfunnet!! Meld deg som frivillig, så får du kanskje et annet perspektiv på livet!!

Nei, det er bedre å sitte i sofaen og kikke på jalla-tv, snappe og synes synd på seg selv!

Endret av Skogstrolle
  • Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Skogstrolle skrev (20 minutter siden):

Buhuuu, stakkars mææ 😭

Kom deg ut, Heidi, bidra i samfunnet!! Meld deg som frivillig, så får du kanskje et annet perspektiv på livet!!

Nei, det er bedre å sitte i sofaen og kikke på jalla-tv, snappe og synes synd på seg selv!

Enig. Engasjer deg i noe annet enn deg selv. Alternativt, engasjer deg i dine egne barn og barnebarn i stedet for liksom verdenen du har på snap. Og en ting til, gå deg en tur! Uten å tenke på matchende antrekk og sko og selfiestang! Det klarner hodet og gjør godt for kropp og sinn. 

Endret av Blue Sky
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Ja, hun kan gå seg en tur. Opp av sofaen. 
Og slutte peke finger mot oss dumme.

OG slutte prøve å være sympatisk. Hun klarte det ikke.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Kort_og_grei skrev (8 minutter siden):

Ja, hun kan gå seg en tur. Opp av sofaen. 
Og slutte peke finger mot oss dumme.

OG slutte prøve å være sympatisk. Hun klarte det ikke.

Men fansen på snap synes jo hun er helt fantastisk😳 «det viser at du er et empatisk menneske»

Unnskyld meg, men WHAT?? Ser vi på samme dame?!

• Liker 11
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...