panzerpølsa Skrevet 27. juli #7181 Skrevet 27. juli Hvis noen skulle være usikker på hvorfor det ofte blir utbrudd av magesjau på cruiseskip og all inclusive, er det fordi sånne som IH sprader rundt med magesyke. Og tar på alt i frokostbufféten, uten en tanke for de andre gjestene på hotellet. 10 5
Husomvarderfør Skrevet 27. juli #7182 Skrevet 27. juli Sommer48 skrev (2 timer siden): Kanskje du bør følge henne, så får du se hvordan dette mennesket oppfører seg. Får henne opp i utforsk så får med det meste. 1 1
Skogstrolle Skrevet 27. juli #7183 Skrevet 27. juli Husomvarderfør skrev (53 minutter siden): Får henne opp i utforsk så får med det meste. Du får vel med deg det du selv ønsker å se. Resten lukker du vel øynene for ♥️ 5 1
Veslemarthe Skrevet 27. juli #7184 Skrevet 27. juli Husomvarderfør skrev (1 time siden): Får henne opp i utforsk så får med det meste. Da er jeg litt spent. Synes du hun er en bra person? Jeg synes hun er horribel, hun minner meg mye om min egen mor. Selvsentrert, uten omtanke for andre. Greit at du mener at man ikke skal skrive nedsettende om andre, men hun tar jo bare hensyn til seg selv. At du ikke kan se at hun er ufordragelig er utenfor min fatteevne. Jeg står 100 % for det jeg skrev, jeg hadde lett sagt det direkte til henne. Det sier mye, jeg er ganske konfliktsky, men en sånn person må få vite at det hun driver med ikke er ok! Du kan synes jeg er så dritt du bare vil, men jeg blir aldri så dritt som IH. Det er min mening! 9 16
Blue Sky Skrevet 27. juli #7185 Skrevet 27. juli Filminga fra Den Gamle By i Århus er intet mindre enn skalmløs. 8 1
Saywhat Skrevet 27. juli #7186 Skrevet 27. juli Skogstrolle skrev (5 timer siden): Det har ikke falt deg inn at folk reagerer på hvordan hun oppfører seg? Måten hun overkjører regler og folk, fordi hun har lyst til det? Har hun oppført seg som normale folk, og ikke vært så uspiselig, så har folk applaudert henne! Tom ser på solbriller «du har da, du har da sånnnneee, uttalt som en furten 5 åring. Kan ikke han bare en gang sette ned foten. Jeg hadde kjøpt opp hele raybansortimentet. (Det hadde jeg ikke, personen hadde vært sparka ut av livet mitt for 9 år siden, hadde det vært meg) 1 12
ohmylord Skrevet 27. juli #7187 Skrevet 27. juli Saywhat skrev (1 time siden): Tom ser på solbriller «du har da, du har da sånnnneee, uttalt som en furten 5 åring. Kan ikke han bare en gang sette ned foten. Jeg hadde kjøpt opp hele raybansortimentet. (Det hadde jeg ikke, personen hadde vært sparka ut av livet mitt for 9 år siden, hadde det vært meg) Samme hva han ser på eller tar i på butikker, så har han det fra før. Men at hun tar i alt av klær og kjøper ett lass både på nett og i fysiske butikker er innenfor. For det er til mææææ!! Jeg har jo nok, men må ha litt til. Hvertfall om det er Dolsikarbana 😂😂😂 Eller Dolce&Gabbana som andre ville sagt. 13 1 2
Blue Sky Skrevet 27. juli #7188 Skrevet 27. juli Saywhat skrev (1 time siden): Tom ser på solbriller «du har da, du har da sånnnneee, uttalt som en furten 5 åring. Kan ikke han bare en gang sette ned foten. Jeg hadde kjøpt opp hele raybansortimentet. (Det hadde jeg ikke, personen hadde vært sparka ut av livet mitt for 9 år siden, hadde det vært meg) Hadde du noen teori på hvorfor han lot henne bruke mastercardet hans da det var slutt? 1
Saywhat Skrevet 27. juli #7189 Skrevet 27. juli Blue Sky skrev (2 minutter siden): Hadde du noen teori på hvorfor han lot henne bruke mastercardet hans da det var slutt? Det aner ikke jeg hvorfor, men turte vel ikke stenge det, da. 2
Blue Sky Skrevet 27. juli #7190 Skrevet 27. juli Saywhat skrev (3 minutter siden): Det aner ikke jeg hvorfor, men turte vel ikke stenge det, da. Det er veldig rart. Nærmest skummelt å la noen bruke ens eget mastercard. 2
Sandie Skrevet 27. juli #7191 Skrevet 27. juli Husomvarderfør skrev (15 timer siden): Det er ikke det verste jeg har gjengitt , mye mye værre utsang og jeg håper virkelig dere går inn i dere selv! I denne tråden finner du folk med null selvinnsikt som fryder seg stort over å kunne latterliggjøre og slenge dritt om et annet menneske de ikke kjenner. Jeg tror ikke du kan forvente at noen her tar til seg hva de driver med. Jeg har tidligere skrevet at dette en mobbetråd og det står jeg for. Og det at flere skriver at de ikke klarer å avfølge sier jo sitt..På tide å skaffe seg et liv og noen sunne interesser? Det er ikke de skarpeste knivene i skuffen som bor i denne tråden dag ut og dag inn. 4
Husomvarderfør Skrevet 27. juli #7192 Skrevet 27. juli Sandie skrev (4 minutter siden): I denne tråden finner du folk med null selvinnsikt som fryder seg stort over å kunne latterliggjøre og slenge dritt om et annet menneske de ikke kjenner. Jeg tror ikke du kan forvente at noen her tar til seg hva de driver med. Jeg har tidligere skrevet at dette en mobbetråd og det står jeg for. Og det at flere skriver at de ikke klarer å avfølge sier jo sitt..På tide å skaffe seg et liv og noen sunne interesser? Det er ikke de skarpeste knivene i skuffen som bor i denne tråden dag ut og dag inn. Ja, dette er en mobbetråd.
panzerpølsa Skrevet 27. juli #7193 Skrevet 27. juli Husomvarderfør skrev (17 minutter siden): Ja, dette er en mobbetråd. Og IH er ren terror for de som må forholde seg til henne. Psykisk terror. 10 5
Blue Sky Skrevet 27. juli #7194 Skrevet 27. juli Det må være innafor å kommentere den oppførselen denne damen står for. 9 9
Blue Sky Skrevet 27. juli #7195 Skrevet 27. juli Blue Sky skrev (4 timer siden): Filminga fra Den Gamle By i Århus er intet mindre enn skalmløs. Her må jeg korrigere meg selv. Det er faktisk tillatt å filme og ta bilder i Den gamle by i Aarhus. Det er også tillatt å poste på SoMe. Man skal imidlertid være varsom med å filme/fotografere andre personer. 7
JojoMoyes Skrevet 27. juli #7196 Skrevet 27. juli Blue Sky skrev (9 minutter siden): Her må jeg korrigere meg selv. Det er faktisk tillatt å filme og ta bilder i Den gamle by i Aarhus. Det er også tillatt å poste på SoMe. Man skal imidlertid være varsom med å filme/fotografere andre personer. Når har de to brydd seg om at de filmer og legger ut andre mennesker . Det er jo rene filmmaraton fra begge . Lurer på om de nyter tiden de eventuelt har uten filmingen når de er på tur . 6
Full kontroll Skrevet 27. juli #7197 Skrevet 27. juli (endret) Etikk & moral er vel ikke noe disse bryr seg så mye om , tosomt ' levesett for disse , de sosiale antenner tar kun inn ekkoet...... 😮 Endret 27. juli av Full kontroll 10
Pusemusen Skrevet mandag kl 12:54 #7198 Skrevet mandag kl 12:54 I parken rundt Marselis slott er det mange statutter, eller statuer som vi andre sier 🤣🤣🤣 Men hun mente ikke statutter det var vel skulpturer, sa hun. Ble liksom ikke bedre når hun sa det flere ganger 🤣🤣 Unnskyld meg men jeg klarte ikke la være. 10 1
JojoMoyes Skrevet mandag kl 13:22 #7199 Skrevet mandag kl 13:22 Pusemusen skrev (26 minutter siden): I parken rundt Marselis slott er det mange statutter, eller statuer som vi andre sier 🤣🤣🤣 Men hun mente ikke statutter det var vel skulpturer, sa hun. Ble liksom ikke bedre når hun sa det flere ganger 🤣🤣 Unnskyld meg men jeg klarte ikke la være. Og hun stiller seg opp og står klar for hun har bedt Tom om å film mæææææææ Tom . Så begynner han lenge før hun gir beskjed og det ser så kleint og oppstilt og dumt ut ….. 5 5
Blue Sky Skrevet mandag kl 14:59 #7200 Skrevet mandag kl 14:59 (endret) Slæp in the feis te oss som kritisere filminga! Det e SÅ mang som som har gitt tilbakemeldinger og vært takknemlig for filming og bilder denne gangen! 😏 Endret mandag kl 14:59 av Blue Sky 4 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå