Blue Sky Skrevet 25. juli #7121 Skrevet 25. juli panzerpølsa skrev (1 minutt siden): Nå styres det fryktelig med å rettferdiggjøre oppførselen sin du. Andre har gjort det samme, så da er det greit. Med den mentaliteten blir det jo anarki og kaos. Da kan man jo bare rane, voldta, drepe, stjele osv, for andre gjør det jo også. Fy fader for en pill råtten og dårlig person hun er, viser sitt sanne jeg mer og mer. Hun sier at det er greit å kommentere, men hvis du er frekk blir du blokka. Hennes definisjon for frekk er veldig streng når det gjelder andre, men hun selv, nei hun er ikke frekk 🤣🤣 7 7
ohmylord Skrevet 25. juli #7122 Skrevet 25. juli Frokost til 3 stk, som hun sier også skal være lunsj til 80 kr er jo ikke dyrt. Hadde hun bare vært like prisbevisst når hun handler kosmetikk og klær til seg selv. For ikke å snakke om all botoxen hun spruter inn her og der. Mat må man ha. Ett lass med kosmetikk, klær, botox osv MÅ man ikke ha. 10 1
Pusemusen Skrevet 25. juli #7123 Skrevet 25. juli Så ut som Tom storkosa seg på konsert med venner. Men hun virka ikke sååååå fornøyd selv om hun sa det var greit at han dro 😉 8 2
Blue Sky Skrevet 25. juli #7125 Skrevet 25. juli (endret) Nå er hun inne og forteller oss at et brød koster over femti kroner i Danmark, så det er så dyrt å være nordmann der. Et kvalitetsbrød koster over femti kroner på Meny i Norge også, så der er det ingen forskjell gitt. Leverposteien koster 20 dkr og da kainn dokk no rægn ut ka det bli da 😏. Jeg har regnet, og det blir 32 norske, det er slett ingen upris for en lun leverpostei etter min mening. Logikken hennes er jo i en egen klasse, jeg blir frustrert! Jeg vet at jeg burde avfølge henne, men jeg greier det ikke 😅 Endret 25. juli av Blue Sky 14 3
Skogstrolle Skrevet 25. juli #7126 Skrevet 25. juli Blue Sky skrev (33 minutter siden): Nå er hun inne og forteller oss at et brød koster over femti kroner i Danmark, så det er så dyrt å være nordmann der. Et kvalitetsbrød koster over femti kroner på Meny i Norge også, så der er det ingen forskjell gitt. Leverposteien koster 20 dkr og da kainn dokk no rægn ut ka det bli da 😏. Jeg har regnet, og det blir 32 norske, det er slett ingen upris for en lun leverpostei etter min mening. Logikken hennes er jo i en egen klasse, jeg blir frustrert! Jeg vet at jeg burde avfølge henne, men jeg greier det ikke 😅 Mindre penger på klær, kremer og sånt da vettu.. Viktig det! Den kjerringa der begynner å by meg kraftig i mot. Ufordragelig og uspiselig, oppfører seg DRITT og respekterer ikke regler! Men, hun er alltid sånn når hun er på ferie. Bare vent til hun kommer tilbake til leiligheta og tankene sine, så blir det vel buhuuuu, stakkars mææææ igjen!! Heidi, om du leser innpå her.. Dere tok båt fra Kristiansand, og du har da vel en bror mellom Oslo og Kristiansand? Stemmer det, du er på kant med dine søsken, for det er jo ikke DIN skyld? Men, selvfølgelig, noen må være syndebukken i søskenflokken og den jobben har du hatt fra første stund 🖤 Skjerp deg! Oppfør deg!! Blokkerer folk som er frekke mot deg?!?! Frekke? Jeg så ingen frekkhet, så bare at noen av dine følgere stilte spørsmål til fotoforbudet du dreit en laaaang mars i - fordi DU gjør som du vil!!! 16 1 6
LenaBAL Skrevet 25. juli #7127 Skrevet 25. juli Lunabelle skrev (13 timer siden): Hun hadde vunnet veldig mye mer på å si at hun falt for fristelsen, men at det var dumt og at hun skulle slette bildene. Nå fremstår hun bare som en egoistisk bitch, som sier og gjør akkurat som hun vil og driter i lover og regler. Fremstår ! Hun ER! 9 5
Lunabelle Skrevet 25. juli #7128 Skrevet 25. juli LenaBAL skrev (1 time siden): Fremstår ! Hun ER! Hahaha ja det har du rett i 😂😂 6
Anita321 Skrevet 25. juli #7129 Skrevet 25. juli (endret) Blue Sky skrev (8 timer siden): Nå er hun inne og forteller oss at et brød koster over femti kroner i Danmark, så det er så dyrt å være nordmann der. Et kvalitetsbrød koster over femti kroner på Meny i Norge også, så der er det ingen forskjell gitt. Leverposteien koster 20 dkr og da kainn dokk no rægn ut ka det bli da 😏. Jeg har regnet, og det blir 32 norske, det er slett ingen upris for en lun leverpostei etter min mening. Logikken hennes er jo i en egen klasse, jeg blir frustrert! Jeg vet at jeg burde avfølge henne, men jeg greier det ikke 😅 Ja, dette reagerte jeg også på. Det viser at hun er "dum som et brød", som noen skrev. Tror de fleste vet hva kursen er i Danmark , og at flere brød koster over kr 50 i Norge. En trenger ikke å handle på Meny engang for å finne det. Jeg har aldri hørt noen med så dårlig ordforråd som henne uansett dysleksi eller ikke... Mange som har det uten å snakke sånn. Prins Carl Phillip i Sverige har også dysleksi, men har ikke et sånn begrenset ordforråd. Legger merke til at Tom betaler og hun bare filmer.... Ifølge henne selv, så bidrar hun også. Det har ikke vi sett mye til. Endret 25. juli av Anita321 11
Skogstrolle Skrevet 25. juli #7130 Skrevet 25. juli Anita321 skrev (3 minutter siden): Legger merke til at Tom betaler og hun bare filmer.... Ifølge henne selv, så bidrar hun også. Det har ikke vi sett mye til. Hun bidrar med det hun har mellom leppan 👄 11
Anita321 Skrevet 25. juli #7131 Skrevet 25. juli Skogstrolle skrev (5 timer siden): Mindre penger på klær, kremer og sånt da vettu.. Viktig det! Den kjerringa der begynner å by meg kraftig i mot. Ufordragelig og uspiselig, oppfører seg DRITT og respekterer ikke regler! Men, hun er alltid sånn når hun er på ferie. Bare vent til hun kommer tilbake til leiligheta og tankene sine, så blir det vel buhuuuu, stakkars mææææ igjen!! Heidi, om du leser innpå her.. Dere tok båt fra Kristiansand, og du har da vel en bror mellom Oslo og Kristiansand? Stemmer det, du er på kant med dine søsken, for det er jo ikke DIN skyld? Men, selvfølgelig, noen må være syndebukken i søskenflokken og den jobben har du hatt fra første stund 🖤 Skjerp deg! Oppfør deg!! Blokkerer folk som er frekke mot deg?!?! Frekke? Jeg så ingen frekkhet, så bare at noen av dine følgere stilte spørsmål til fotoforbudet du dreit en laaaang mars i - fordi DU gjør som du vil!!! Og det går båt fra byen der broren bor til Danmark også... Bruker ikke noe lengre tid. Som du skriver om et par uker så er det buhuuuuu slik det alltid pleier å være etter en ferie.... 7
loffen Skrevet 25. juli #7132 Skrevet 25. juli Nå er det ti tusen snapper inne fra et museum. Tror hun virkelig folk gidder å sitte å se på alt dette? Herregud noe så kjedelig!! 🥱 16 2
Full kontroll Skrevet 25. juli #7133 Skrevet 25. juli (endret) Òg av alle de snappene ser jeg ikke én eneste en hun fanger i linsen , gjøre det samme😆Dèn tanken om hvorfor har vel aldri slått deg ( hardt i hode) IH??🙃 *Linsen Endret 25. juli av Full kontroll 5
ohmylord Skrevet 25. juli #7134 Skrevet 25. juli Altså det ordforrådet er jo bekymringsverdig. Hun har jo ikke stort større ordforråd enn en 5 åring. Schække, ditt og datt, ju name it, what ever, nydelich, jeje, fantastisk, selvfølgelig, blabla. Hun er på tur med Tom. Men går for seg selv og filmer i hytt og pine (som ellers). Alt hun filmer er flott, fantastisk og fascinerende, men det virker ikke som at hun får med seg hva hun filmer. Personvern for andre gjester er noe Heidi gir blaffen i, idag som alle andre dager. Men blid som ei sol når hun kan lage content. Lurer på om det hadde vært ok for Heidi at Tom hadde surret rundt for seg selv i tide og utide og filmet og snakket til snap. Uansett hvor de er på tur sammen. 14
Skogstrolle Skrevet 25. juli #7135 Skrevet 25. juli ohmylord skrev (8 minutter siden): Altså det ordforrådet er jo bekymringsverdig. Hun har jo ikke stort større ordforråd enn en 5 åring. Schække, ditt og datt, ju name it, what ever, nydelich, jeje, fantastisk, selvfølgelig, blabla. Hun er på tur med Tom. Men går for seg selv og filmer i hytt og pine (som ellers). Alt hun filmer er flott, fantastisk og fascinerende, men det virker ikke som at hun får med seg hva hun filmer. Personvern for andre gjester er noe Heidi gir blaffen i, idag som alle andre dager. Men blid som ei sol når hun kan lage content. Lurer på om det hadde vært ok for Heidi at Tom hadde surret rundt for seg selv i tide og utide og filmet og snakket til snap. Uansett hvor de er på tur sammen. Du glemte ting og tang, ohh maayy låååård 🤪 9
Zenhouse Skrevet 25. juli #7136 Skrevet 25. juli ohmylord skrev (22 minutter siden): Altså det ordforrådet er jo bekymringsverdig. Hun har jo ikke stort større ordforråd enn en 5 åring. Schække, ditt og datt, ju name it, what ever, nydelich, jeje, fantastisk, selvfølgelig, blabla. Hun er på tur med Tom. Men går for seg selv og filmer i hytt og pine (som ellers). Alt hun filmer er flott, fantastisk og fascinerende, men det virker ikke som at hun får med seg hva hun filmer. Personvern for andre gjester er noe Heidi gir blaffen i, idag som alle andre dager. Men blid som ei sol når hun kan lage content. Lurer på om det hadde vært ok for Heidi at Tom hadde surret rundt for seg selv i tide og utide og filmet og snakket til snap. Uansett hvor de er på tur sammen. Noen forhold fungerer( bedre ) når det er andre personer tilstede. Får inntrykk at mobilen og snap er «den ekstra personen» tilstede i det forholdet der. Ikke et sunnhetstegn akkurat, men kanskje realiteten her. 9
panzerpølsa Skrevet 25. juli #7137 Skrevet 25. juli ohmylord skrev (1 time siden): Altså det ordforrådet er jo bekymringsverdig. Hun har jo ikke stort større ordforråd enn en 5 åring. Schække, ditt og datt, ju name it, what ever, nydelich, jeje, fantastisk, selvfølgelig, blabla. Hun er på tur med Tom. Men går for seg selv og filmer i hytt og pine (som ellers). Alt hun filmer er flott, fantastisk og fascinerende, men det virker ikke som at hun får med seg hva hun filmer. Personvern for andre gjester er noe Heidi gir blaffen i, idag som alle andre dager. Men blid som ei sol når hun kan lage content. Lurer på om det hadde vært ok for Heidi at Tom hadde surret rundt for seg selv i tide og utide og filmet og snakket til snap. Uansett hvor de er på tur sammen. Jeg tenker det er lese og skrivevansker inne i bildet, i tillegg til at det hun plukker opp av stimuli er jallatv som hun sier, og prating med seg selv på snap. Hun har jo ingen ytre påvirkning som kan bidra til bedre språk. 2 4
Blue Sky Skrevet 25. juli #7138 Skrevet 25. juli Hun hadde jo helt overtenning i dag da. Skulle vel ta igjen skikkelig for gårsdagen. Det er jo nærmest uutholdelig å høre på henne. 4 3
Ananais Skrevet 25. juli #7139 Skrevet 25. juli Blue Sky skrev (8 minutter siden): Hun hadde jo helt overtenning i dag da. Skulle vel ta igjen skikkelig for gårsdagen. Det er jo nærmest uutholdelig å høre på henne. Hva er greia med den baby-stemmen hun setter opp? «Det bli så koshliii» Høres helt merkelig ut av ei voksen dame. Men nå er jeg så provosert av den ufyselige dama der, at absolutt alt irriterer meg. Har så sykt lyst å fortelle henne akkurat hva jeg synes om oppførselen hennes. At Tom og andre orker å tilbringe så mye som et eneste minutt med det mennesket der, forstår jeg ikke. Det skinner forresten veldig gjennom hvor lite hun forstår av verden rundt seg, når hun åpner kjeften. Det er som en over her sa; når inputen du får er jallatv, så er det begrenset hvor mye du tilegner deg av ny og nyttig info. 6 2 10
Frk nysgjerrig Skrevet 25. juli #7140 Skrevet 25. juli AnneSusanne skrev (23 timer siden): Kan man melde i fra på Ig kontoen til slottet? Såg at hun hadde # det. Må bare si meg enig i at hun er psykisk syk. Hun burde vært beskyttet mot seg selv. Jeg tenker at hun faktisk ikke har selvinnsikt. Dessverre for henne. (Og de nære relasjonene og vennskapene). Huffhuff!! Tenkte det samme . Håper noen har gjort det!? 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå