Blue Sky Skrevet 22. juli #7021 Skrevet 22. juli JojoMoyes skrev (42 minutter siden): Ble ikke blokka engang ? 😂 Nei, hun var nok for opptatt med å skape content 😏 5
Blue Sky Skrevet 22. juli #7022 Skrevet 22. juli JojoMoyes skrev (40 minutter siden): Hun har null idé om den kursen , det hørte du med skjørtet i går til 299 danske . Og det var billige Birkenstock (549) på Føtex eller kor hon var ? Ehh samme pris som de har hatt på Obs her i hele sommer .. Nei, jeg tror ikke hun har peiling. 4
JojoMoyes Skrevet onsdag kl 06:34 #7023 Skrevet onsdag kl 06:34 Skal lage middag til svigermor ! Og selv har hun lyst på pasta bolognese 🤦🏼♀️🤷🏼♀️overrasket at det ikke ble pizza for det love æææææ sååå gæææli. Sjeldent eldre mennesker er så begeistret for sånn mat da Heidi og du kunne vel steppet upp gamet et hakk til kanskje . Nydlich ego som vanlig . Bare et tips : Jeg hadde på alle de årene klart å fange opp et måltid jeg viste svigermor ville satt pris på . 10
Skogstrolle Skrevet onsdag kl 07:57 #7024 Skrevet onsdag kl 07:57 JojoMoyes skrev (1 time siden): Skal lage middag til svigermor ! Og selv har hun lyst på pasta bolognese 🤦🏼♀️🤷🏼♀️overrasket at det ikke ble pizza for det love æææææ sååå gæææli. Sjeldent eldre mennesker er så begeistret for sånn mat da Heidi og du kunne vel steppet upp gamet et hakk til kanskje . Nydlich ego som vanlig . Bare et tips : Jeg hadde på alle de årene klart å fange opp et måltid jeg viste svigermor ville satt pris på . Det er tanken som teller, og hun lager faktisk middag 🤭 Rundstykker og varm leverpostei i dag også - og smørkake til Tom 🤗 Ble bare litt overrasket over 4 rundstykker til 3 personer, mulig dem er småspist... 4
JojoMoyes Skrevet onsdag kl 08:09 #7025 Skrevet onsdag kl 08:09 Skogstrolle skrev (8 minutter siden): Det er tanken som teller, og hun lager faktisk middag 🤭 Rundstykker og varm leverpostei i dag også - og smørkake til Tom 🤗 Ble bare litt overrasket over 4 rundstykker til 3 personer, mulig dem er småspist... 4 rundstykker og 1 smørkake . Leverpostei er jo hennes favoritt . Kanskje de andre kunne tenkt seg et kokt eller stekt egg eller noe . Beklager at jeg ikke blir imponert men det er fordi hennes behov og ego og lyst på skrytesnapper skinner igjennom . 11
Lunabelle Skrevet onsdag kl 08:18 #7026 Skrevet onsdag kl 08:18 Skogstrolle skrev (17 minutter siden): Det er tanken som teller, og hun lager faktisk middag 🤭 Rundstykker og varm leverpostei i dag også - og smørkake til Tom 🤗 Ble bare litt overrasket over 4 rundstykker til 3 personer, mulig dem er småspist... Ja hun skal lage middag... Pasta Bolognese med den billigste ferdige pastasausen på glass fra Rema. Så hun legger virkelig sjela si i den middagen 😅. Så det er bra det er tanken som teller 😎 13 2
Ananais Skrevet onsdag kl 08:57 #7027 Skrevet onsdag kl 08:57 (endret) Lunabelle skrev (1 time siden): Ja hun skal lage middag... Pasta Bolognese med den billigste ferdige pastasausen på glass fra Rema. Så hun legger virkelig sjela si i den middagen 😅. Så det er bra det er tanken som teller 😎 Ble litt håpefull da det stakk opp grønnsaker fra posen, og tenkte at hun skulle ordne sausen med ordentlige råvarer - som den matinteresserte influenseren hun jo prøver å være. Men neida. Et dryss parmesan ville kanskje gjort seg i det minste. Men hun skal sikkert tilsette sin egen hemmelige ingrediens - honning - i sausen, så blir den sikkert gulle god🫢 Endret onsdag kl 09:52 av Ananais Skrivefeil 7
Anita321 Skrevet onsdag kl 10:03 #7028 Skrevet onsdag kl 10:03 JojoMoyes skrev (3 timer siden): Skal lage middag til svigermor ! Og selv har hun lyst på pasta bolognese 🤦🏼♀️🤷🏼♀️overrasket at det ikke ble pizza for det love æææææ sååå gæææli. Sjeldent eldre mennesker er så begeistret for sånn mat da Heidi og du kunne vel steppet upp gamet et hakk til kanskje . Nydlich ego som vanlig . Bare et tips : Jeg hadde på alle de årene klart å fange opp et måltid jeg viste svigermor ville satt pris på . Gamle mennesker vil ha husmannskost, men det kan hun ikke lage. Kaller hun dette å lage middag? 🤣 Alt var ferdig, så det tar ikke lang tid å lage dette til. Dette er middag som en tenåring ville servert, og da fortalt at han hadde laget middag 🤣. Hva med å lage tomatsausen selv? Tror ikke svigermor blir imponert 🤣. Instaheidi har jo mer enn nok tid i hverdagen til å lage skikkelig middag, men det gjør hun ikke. Ostesmørbrød og nydlich lompepizza fortæres 7
LenaBAL Skrevet onsdag kl 12:23 #7029 Skrevet onsdag kl 12:23 Anita321 skrev (2 timer siden): Gamle mennesker vil ha husmannskost, men det kan hun ikke lage. Kaller hun dette å lage middag? 🤣 Alt var ferdig, så det tar ikke lang tid å lage dette til. Dette er middag som en tenåring ville servert, og da fortalt at han hadde laget middag 🤣. Hva med å lage tomatsausen selv? Tror ikke svigermor blir imponert 🤣. Instaheidi har jo mer enn nok tid i hverdagen til å lage skikkelig middag, men det gjør hun ikke. Ostesmørbrød og nydlich lompepizza fortæres Egoismen skinner gjennom. Se på MÆ !! Æ lage mat !! Æ e så snill Æ sjø! 6
Elvirra Skrevet onsdag kl 12:44 #7030 Skrevet onsdag kl 12:44 Dette er en studie i rar atferd, jeg må se, og jeg tar det som en læring i hvordan ikke være bitter og vanskelig. Synes jeg hører scena i butikken når hun nekter å betale full pris for stor leverpostei når hun bare skulle ha liten, men det ikke var liten postei igjen. Pinlig. Ikke noe smørkage til svigermor heller. Og nå drama på slottet, stadig uten mor Jytte med, fordi hun ikke kan rave rundt på egenhand og filme, posere og ta selfies. Ikke bare det, sutring fordi de har guidet visning (åpenbart at det ikke er historien hun er interessert i - kun kulissene), de mistet med fem minutter(som sikkert bestod av krangling). Først suter hun over at omvisningen er på dansk, for det forstår hu itj, og så er den på engelsk, og da var det også gæli. Hva tror hun da? At det skal guides på trøndersk i et dansk slott? Jizes! Også så langt de har kjørt! 48km!!! Hun ville ikke tim Skagen som Tom ville, for det var for langt å kjøre med EN TIME i bil, men 48km tim slott hun vil ta bilder i, det er greit. I en del saker mener jeg det ikke bare er Heidi som er urimelig, men dette er veldig mange eksempler på det motsatte. Og hjernen min skjønner ikke hvorfor hun vil vise frem dette?!?! 14 1 2
Lunabelle Skrevet onsdag kl 13:17 #7031 Skrevet onsdag kl 13:17 Elvirra skrev (30 minutter siden): Dette er en studie i rar atferd, jeg må se, og jeg tar det som en læring i hvordan ikke være bitter og vanskelig. Synes jeg hører scena i butikken når hun nekter å betale full pris for stor leverpostei når hun bare skulle ha liten, men det ikke var liten postei igjen. Pinlig. Ikke noe smørkage til svigermor heller. Og nå drama på slottet, stadig uten mor Jytte med, fordi hun ikke kan rave rundt på egenhand og filme, posere og ta selfies. Ikke bare det, sutring fordi de har guidet visning (åpenbart at det ikke er historien hun er interessert i - kun kulissene), de mistet med fem minutter(som sikkert bestod av krangling). Først suter hun over at omvisningen er på dansk, for det forstår hu itj, og så er den på engelsk, og da var det også gæli. Hva tror hun da? At det skal guides på trøndersk i et dansk slott? Jizes! Også så langt de har kjørt! 48km!!! Hun ville ikke tim Skagen som Tom ville, for det var for langt å kjøre med EN TIME i bil, men 48km tim slott hun vil ta bilder i, det er greit. I en del saker mener jeg det ikke bare er Heidi som er urimelig, men dette er veldig mange eksempler på det motsatte. Og hjernen min skjønner ikke hvorfor hun vil vise frem dette?!?! Hun må da forstå dansk når hun har bodd sammen med en danske i så mange år. Og ikke var det bra med engelsk heller 😅. Hva forventer hun...? Og nå fikk hun tilsnakk fordi det ikke var tillatt å ta bilder der inne, så nå blir det vel snart krig 😂😂 18 1
Blue Sky Skrevet onsdag kl 13:20 #7032 Skrevet onsdag kl 13:20 (endret) Lunabelle skrev (4 minutter siden): Hun må da forstå dansk når hun har bodd sammen med en danske i så mange år. Og ikke var det bra med engelsk heller 😅. Hva forventer hun...? Og nå fikk hun tilsnakk fordi det ikke var tillatt å ta bilder der inne, så nå blir det vel snart krig 😂😂 ….. og fehodet spør «why?» når hun får beskjed om at fotografering ikke er tillatt. Selvsagt er det ikke tillatt! Man skal BETALE for å gå inn og se på herlighetene og da skal selvsagt ikke dette spres world wide GRATIS etterpå. Herregud! Hodet mitt klikker snart. Hun bli sikkert drittsur hvis hun ikke får filme, for det er jo egentlig derfor hun er der. Ikke for å se, absorbere, reflektere, lære noe etc. Kun for å rave rundt med mobilen og utstøte ord som schække, koschli og hva det nå er hun repeterer i det uendelige. Endret onsdag kl 13:23 av Blue Sky 9 10
Skravleberta Skrevet onsdag kl 13:25 #7033 Skrevet onsdag kl 13:25 Ananais skrev (4 timer siden): Ble litt håpefull da det stakk opp grønnsaker fra posen, og tenkte at hun skulle ordne sausen med ordentlige råvarer - som den matinteresserte influenseren hun jo prøver å være. Men neida. Et dryss parmesan ville kanskje gjort seg i det minste. Men hun skal sikkert tilsette sin egen hemmelige ingrediens - honning - i sausen, så blir den sikkert gulle god🫢 Enig, det tenkte jeg også. Også drar hun opp Rema 1000 sin simple saus. Det kaller jeg ikke å lage middag altså, ikke når du er snart 60 år, og har goood tid. 10
Anita321 Skrevet onsdag kl 14:11 #7034 Skrevet onsdag kl 14:11 (endret) Blue Sky skrev (53 minutter siden): ….. og fehodet spør «why?» når hun får beskjed om at fotografering ikke er tillatt. Selvsagt er det ikke tillatt! Man skal BETALE for å gå inn og se på herlighetene og da skal selvsagt ikke dette spres world wide GRATIS etterpå. Herregud! Hodet mitt klikker snart. Hun bli sikkert drittsur hvis hun ikke får filme, for det er jo egentlig derfor hun er der. Ikke for å se, absorbere, reflektere, lære noe etc. Kun for å rave rundt med mobilen og utstøte ord som schække, koschli og hva det nå er hun repeterer i det uendelige. De hadde jo kjørt sååååå langt og måtte vente 1t. De hadde kjørt ca 45 min. fra Hune, og det var såååååååå langt. Jeg skjønner ikke at han orker den dramaquenen som hun er. Hun er jo så glad i å gå tur, så det kunne hun vel gjort mens de ventet. Det er rart han ikke setter henne av langs veien som han har gjort før. Det var hennes ord da det var slutt. Jeg tror alle forstår at mannen må bli lei av den sutringen hennes for en bagatell. De har ferie og ikke dårlig tid, eller? Bare vent til neste snap-null filming og engelsk omvisning. Blir mer klaging utover kvelden 😂🤣Tom skulle hatt medalje for sin tålmodighet. Det er ikke mange menn som hadde orket den dama der. Endret onsdag kl 14:15 av Anita321 14 1
Ananais Skrevet onsdag kl 15:20 #7035 Skrevet onsdag kl 15:20 Hvordan er det mulig at et voksent menneske må sette seg ned for å ta seg igjen, gjøre pusteøvelser og komme til hektene fordi hun er SÅÅÅ skuffet og lei seg.. fordi de ikke får gå alene rundt på slottet?! Er det mulig å bli mer sutrete og selvsentrert? Jeg lar meg stadig sjokkere, selv om jeg vet hva/hvem vi har å gjøre med her. Men det er jo klart, når et ankelbrudd er det mest traumatiske hun har opplevd, så skjønner en jo at man blir skikkelig skuffet og lei seg av å ikke få gå alene rundt med telefonen på konstant opptak. Djizzus kraist! 15 1
Elvirra Skrevet onsdag kl 15:21 #7036 Skrevet onsdag kl 15:21 Det er så trist det hele. Enn å være så på kant med alt, hele tida, og atpåtil ha en trang til å dele det i full offentlighet. Skammer meg over at jeg både ser og kommenterer. Men det er fenomenet jeg henger meg opp i. Det outrerte, oppstilte, poserende. Og motsetningene insta og snap. Dessuten, den måten svigermor ble stående å gni og gni på kniven, mens svigerdatter tvangsfilma, og de snakker om Krolf. 😅🫠🫢😼 4 9
panzerpølsa Skrevet onsdag kl 17:06 #7037 Skrevet onsdag kl 17:06 Elvirra skrev (1 time siden): Det er så trist det hele. Enn å være så på kant med alt, hele tida, og atpåtil ha en trang til å dele det i full offentlighet. Skammer meg over at jeg både ser og kommenterer. Men det er fenomenet jeg henger meg opp i. Det outrerte, oppstilte, poserende. Og motsetningene insta og snap. Dessuten, den måten svigermor ble stående å gni og gni på kniven, mens svigerdatter tvangsfilma, og de snakker om Krolf. 😅🫠🫢😼 Kan omtrent se for meg sytinga og bæpinga på vei hjem i bilen etter den traumatiske dagen. Det er flaut, og det er skammelig å oppføre seg som hun gjør. Hadde skammet meg ihjel om jeg var Tom 13 1
Lunabelle Skrevet onsdag kl 17:12 #7038 Skrevet onsdag kl 17:12 panzerpølsa skrev (2 minutter siden): Kan omtrent se for meg sytinga og bæpinga på vei hjem i bilen etter den traumatiske dagen. Det er flaut, og det er skammelig å oppføre seg som hun gjør. Hadde skammet meg ihjel om jeg var Tom Tror nok han begynner å bli ganske så lei ja. Og hun er kjempestolt og fornøyd over at den sesongen av Charterfeber som de var med i blir sendt i reprise i Danmark nå. Det så ikke akkurat ut som om Tom var like fornøyd 😂😂. Han skammer seg vel over hele deltakelsen og vil nok ikke at folk skal bli påminnet den. 9 1
panzerpølsa Skrevet onsdag kl 17:27 #7039 Skrevet onsdag kl 17:27 Lunabelle skrev (13 minutter siden): Tror nok han begynner å bli ganske så lei ja. Og hun er kjempestolt og fornøyd over at den sesongen av Charterfeber som de var med i blir sendt i reprise i Danmark nå. Det så ikke akkurat ut som om Tom var like fornøyd 😂😂. Han skammer seg vel over hele deltakelsen og vil nok ikke at folk skal bli påminnet den. Og bare å vente på den falske posten på Instagram om hvor fantastisk alt er. Er noe av det merkeligste jeg har sett, disse to kanalene hennes. Helt utrolig. 5 3
Blue Sky Skrevet onsdag kl 18:25 #7040 Skrevet onsdag kl 18:25 (endret) Har hun ikke posta noe etter at hun fikk beskjed om å ikke filme på slottet? Endret onsdag kl 20:01 av Blue Sky 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå