JojoMoyes Skrevet 10. juli #6841 Skrevet 10. juli Anita321 skrev (21 minutter siden): Kråkereir, tenkte jeg også.🤣 Dama følger folk på snap og vet ikke hva de hun følger heter.... Omtalt som Råd i dag igjen 😂 Instaheidi trener så og si nesten hver dag. Det er jo slik hun åpner enhver snap. Når hun da presterer å si at hun vasker ikke håret så ofte, så er det ikke "rare" treningen... De fleste blir svett når de trener... Som noen andre sa det er nok mest "posering" Ja hun tror jo at 2 x a blir å her også tydeligvis . Like flink å snakke som en annen mer kjent influenser . Blir helt matt jeg av at folk gidder å legge ut så lite matnyttig info om alt mulig når de ikke klarer å snakke rent engang 🤷🏼♀️ 8
Blue Sky Skrevet 10. juli #6843 Skrevet 10. juli Vinnanna15 skrev (51 minutter siden): Ailænder? Konsekvent! 4
panzerpølsa Skrevet 11. juli #6845 Skrevet 11. juli Det er jo en mulighet at IH har dysleksi eller noe i retning av lese og skrivevansker. Det kan jo være en forklaring på elendig ordforråd og uttale. For det er fryktelig dumt å påpeke sånt, da det for mange er både ubehagelig og flaut å ha dysleksi. Så noe å tenke på. 2 1
Blue Sky Skrevet 11. juli #6846 Skrevet 11. juli Går dysleksi på hørsla også? For man kan jon faktisk HØRE hvordan andre uttaler ord. Det handler om å være litt påskrudd. 13 1
panzerpølsa Skrevet 11. juli #6847 Skrevet 11. juli Blue Sky skrev (12 minutter siden): Går dysleksi på hørsla også? For man kan jon faktisk HØRE hvordan andre uttaler ord. Det handler om å være litt påskrudd. Du har ikke vært borti dysleksi skjønner jeg. 3
Blue Sky Skrevet 11. juli #6848 Skrevet 11. juli panzerpølsa skrev (56 minutter siden): Du har ikke vært borti dysleksi skjønner jeg. Nei, det stemmer nok det
JojoMoyes Skrevet 11. juli #6849 Skrevet 11. juli Ja ja i dag var det no lag på lag på lag på lag med ailænder og ellers øyesminke …Kan gå mot blokkering her nå skjønner jeg ! Tror ikke jeg er klar for å høre henne eller de to snakke om samliv og bla bla eller ting og tang og ju name it nei .. 8
ohmylord Skrevet 11. juli #6850 Skrevet 11. juli JojoMoyes skrev (19 minutter siden): Ja ja i dag var det no lag på lag på lag på lag med ailænder og ellers øyesminke …Kan gå mot blokkering her nå skjønner jeg ! Tror ikke jeg er klar for å høre henne eller de to snakke om samliv og bla bla eller ting og tang og ju name it nei .. Det blir jo sånn når man sover med sminke og ellers kliner på mere, flere dager i ettertid 🤡 Tenk å bli sååå happy for at noen vil høre om hennes samliv. Det har vi jo hørt om mange ganger allerede. Både med julekalender og ju name it. Og hun mener Isabella Råd som hun sier, bretter ut om alt og ingenting. Heidi har absolutt ingen selvinnsikt. 9 1
LenaBAL Skrevet 11. juli #6851 Skrevet 11. juli ohmylord skrev (6 minutter siden): Det blir jo sånn når man sover med sminke og ellers kliner på mere, flere dager i ettertid 🤡 Tenk å bli sååå happy for at noen vil høre om hennes samliv. Det har vi jo hørt om mange ganger allerede. Både med julekalender og ju name it. Og hun mener Isabella Råd som hun sier, bretter ut om alt og ingenting. Heidi har absolutt ingen selvinnsikt. Er det noen jeg IKKE vil høre snakke om samliv er det IH! IH du har ikke noe å bidra med! Du har ingen sunne normale relasjoner og du har ingen sunne eller normale reaksjonsmønster på ting som skjer i livet. Ifølge deg har du liten kontakt med egen familie , men det mest traumatiske du har opplevd er brudd i ankelen !!! Sier vel sitt! 13 2
Full kontroll Skrevet 11. juli #6852 Skrevet 11. juli (endret) Noen som vet hvilket merke det er på klumpene til TøffelcapsTom? Ellers alt nudlizch på LasVerandas😜🌞 Endret 11. juli av Full kontroll 4
ohmylord Skrevet 11. juli #6853 Skrevet 11. juli Full kontroll skrev (17 minutter siden): Noen som vet hvilket merke det er på klumpene til TøffelcapsTom? Ellers alt nudlizch på LasVerandas😜🌞 Lurer også litt på hvilken hårbørste "frisøren" har. For den hårbørsten er ikke mye i bruk. Ikke shampoo heller. For ett fettete kråkereir. 8
Tippsi Skrevet 11. juli #6854 Skrevet 11. juli Ser ut som tom er tvunget til å sitte bak i stolen i bakgrunnen, å bli korrigert 😅.. hjelpes hvor kleit dette blir🫣... å va er det som egentlig foregår i det bakhodet hennes?🤔Hun bestiller jo alt mulig Ræl,så kanskje en hår børste/kam hadde vært noe😅 11
AnneSusanne Skrevet 11. juli #6855 Skrevet 11. juli ohmylord skrev (53 minutter siden): Lurer også litt på hvilken hårbørste "frisøren" har. For den hårbørsten er ikke mye i bruk. Ikke shampoo heller. For ett fettete kråkereir. Også må "vi" passe på å filme at hun har babydoll på😉 hun bjudar på as always😌 ta ei til øl så ser vi hva som skjer👯♀️ Jeg la merke til bakhodet, altsåååå hva skjer'a? 7
JojoMoyes Skrevet 11. juli #6856 Skrevet 11. juli Hørtes ikke ut så det var øl nr 1 akkurat ! Når han likevel er bak i skyggen av the star of the show , kunne han vel kanskje fortalt at andre damer fikser nok håret sitt bak og på sidene også ! Ikke bare foran . Åååånei dumme meg hun tar jo ikke imot råd hun nei … bare fra Isabella råd antagelig . Hold på hatten Johannes dette kan bli en tøff fredag for oss alle 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 2 6
anno19 Skrevet 11. juli #6857 Skrevet 11. juli Ser jo en del eldre damer som “puffer” håret i front og så er det sovesveis delux på baksiden😆 Vi blir sikkert sånn med alderen alle sammen😂😂 Tenker at slik som hun ser ut nå - det er Sophie Elise og Isabell R i fremtiden…… Linnie Meister er jo på god vei allerede👍🏼 6 1
Despicable Me Skrevet 11. juli #6858 Skrevet 11. juli Tviler på at noen har spurt om hun kan snakke om samliv. Det er sikkert noe hun selv ønsker å snakke om. 11
AnneSusanne Skrevet 11. juli #6859 Skrevet 11. juli JojoMoyes skrev (32 minutter siden): Hørtes ikke ut så det var øl nr 1 akkurat ! Når han likevel er bak i skyggen av the star of the show , kunne han vel kanskje fortalt at andre damer fikser nok håret sitt bak og på sidene også ! Ikke bare foran . Åååånei dumme meg hun tar jo ikke imot råd hun nei … bare fra Isabella råd antagelig . Hold på hatten Johannes dette kan bli en tøff fredag for oss alle 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Jeg tenkte det samme, jeg tror ikke det var ølboks nr 1 hun åpnet. -Hun nølte ikke med å filme babydollen iallefall. Hun såg helt vill ut😂 Happy friYay folks🍻 7
Blue Sky Skrevet 11. juli #6860 Skrevet 11. juli Det er vel dysleksi som er årsaken til at hun konsekvent bruker uttrykket «godt vant» på feil måte også sikkert🤯. Å være godt vant betyr ikke at man er veldig vant til en ting, men derimot at man nærmest er litt bortskjemt eller vant til å ha litt mye av det gode. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå