JojoMoyes Skrevet 18 timer siden #6821 Skrevet 18 timer siden Me for life skrev (1 time siden): "At det er mulig å si så mye om ingenting".......det må være årets sitat, for der er jo Heidi dronning selv. Hos henne kan man jo hoppe ti hakk frem og hun er fremdeles i samme setning. Bare bekreftet null selvinnsikt 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 7
Sandie Skrevet 17 timer siden #6822 Skrevet 17 timer siden ulltøffel skrev (21 timer siden): Håhåi, der var skautet på plass. Med pistrete og tynt hår + skaut, så ligner hun en avdanka puddelrocker. Ikke veldig snilt av meg, men jeg måtte få det ut! Tenkt dette i alle år nå. Håper du føler deg bedre nå som du har fått dette ut etter så mange år ❤️ 1
Full kontroll Skrevet 17 timer siden #6823 Skrevet 17 timer siden (endret) Tui nå også med kles-salg 😛 Hva gjør Temu nu ? 😛 Skal ikke nekte på at jeg innimellom får meg en god latter.... ( så rister jeg henne av meg, og gjør noe fornuftig ) Endret 17 timer siden av Full kontroll 6
Ananais Skrevet 16 timer siden #6824 Skrevet 16 timer siden Det vanvittige kjøret av pakker med billige drittprodukter som kommer på døra.. Jeg blir faktisk opprørt, når man vet hvordan kloden strever med enorme søppelberg med slike varer, som kastes etter et par gangs bruk. Hvordan kan hun forsvare alle kjøpene sine? Men når det er sagt, så tviler jeg på at det brukes mye tid på nyheter og medier som gir noen som helst opplysning om tilstanden rundt om i verden. 8 2
Anita321 Skrevet 15 timer siden #6825 Skrevet 15 timer siden JojoMoyes skrev (2 timer siden): Bare bekreftet null selvinnsikt 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Ikke mange uføretrygdet som kjøper kremer til kr 500, masse klær, bøttevis av sminke og bruker penger på å fikse hår og kropp. I tillegg 2-3 sydentur pr. år, utenlandsferie (Danmark) pluss Sverigeturer. Hun hadde råd til det, sa hun! ....En av de få med uførepensjon som har god råd..... Hun får vel "støtte" av noen andre 8
Lunabelle Skrevet 15 timer siden #6826 Skrevet 15 timer siden Hun skal til moren sin! Har ikke snakket med henne om det, men hun vet at dit kan hun alltid komme… Har hun glemt julen? Da kunne hun ikke komme fordi broren skulle dit. Og det er sommerferie, så sannsynligheten for at noen andre også har planlagt et besøk dit er jo stor. Men som vanlig, så tenker ikke hun på noen andre enn seg selv! 6
LenaBAL Skrevet 14 timer siden #6827 Skrevet 14 timer siden Lunabelle skrev (33 minutter siden): Hun skal til moren sin! Har ikke snakket med henne om det, men hun vet at dit kan hun alltid komme… Har hun glemt julen? Da kunne hun ikke komme fordi broren skulle dit. Og det er sommerferie, så sannsynligheten for at noen andre også har planlagt et besøk dit er jo stor. Men som vanlig, så tenker ikke hun på noen andre enn seg selv! Og skulle moren være uheldig å ha avtalt med noen andre, da går det rett i offerrollen ! 6
Blue Sky Skrevet 13 timer siden #6828 Skrevet 13 timer siden Ananais skrev (3 timer siden): Det vanvittige kjøret av pakker med billige drittprodukter som kommer på døra.. Jeg blir faktisk opprørt, når man vet hvordan kloden strever med enorme søppelberg med slike varer, som kastes etter et par gangs bruk. Hvordan kan hun forsvare alle kjøpene sine? Men når det er sagt, så tviler jeg på at det brukes mye tid på nyheter og medier som gir noen som helst opplysning om tilstanden rundt om i verden. Det er faktisk provoserende. Det spiller ingen rolle at det «ikke koster noe». Desto verre, vil jeg nesten si. Det er fælt å tenke på at det masseproduseres søppel hver eneste dag! 3
Skogstrolle Skrevet 11 timer siden #6829 Skrevet 11 timer siden JojoMoyes skrev (7 timer siden): Heidi har 2 Margarita på verandaen hun . Jeg har endel Margeritter i hagen her og margarita det får jeg i en bar eventuelt . Og hun følger da Isabella Råd . Helmax Heidi 👍 Er det bare jeg og Heidi som har Margaritta på verandaen? Må være et trøndersk fenomen det 🥰
JojoMoyes Skrevet 11 timer siden #6830 Skrevet 11 timer siden Anita321 skrev (3 timer siden): Ikke mange uføretrygdet som kjøper kremer til kr 500, masse klær, bøttevis av sminke og bruker penger på å fikse hår og kropp. I tillegg 2-3 sydentur pr. år, utenlandsferie (Danmark) pluss Sverigeturer. Hun hadde råd til det, sa hun! ....En av de få med uførepensjon som har god råd..... Hun får vel "støtte" av noen andre T.o.m. har råd til det ! Alene har ikke IH noe som helst det skjønner ALLE ! Og vi andre som er ufør har ikke muligheten til dette nei . Ikke at det plager meg altså for jeg trenger ikke krem til 500 kr . Min ansiktskrem får jeg på normal for 86 kr Gullegoooo den schøøø . Nei det er ikke noe som helst å være misunnelig på der i gården . Jeg har det nok likevel mye bedre enn henne 👍❤️ 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå