Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

🤡🤡🤡

Endret av ohmylord
Skrevet
ohmylord skrev (6 minutter siden):

Takk gud for at Heidi er så god på å utrykke seg og sette ord på ting. Ditt og datt, blablabla, jezzzez, ju'neimit  nydelich, ting og tang. Ja, hun er virkelig en inspirasjon (les underholdning), for mange 🤡

Og tenk så heldig vi er som får oppskriftene hennes på hjemmelaget pizza , vet ikke jeg men bruker hun kanskje ferdig bunn ?? 🙈😂og dansk rugbrød , det bruker hun pose med ferdig melblanding men tilsetter noen dl frø/korn 💃🎉🤷🏼‍♀️blir inspirert av sånt og 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
ohmylord skrev (12 minutter siden):

Takk gud for at Heidi er så god på å utrykke seg og sette ord på ting. Ditt og datt, blablabla, jezzzez, ju'neimit, nydelich, ting og tang, what ever, hyterisk latter. Noe utenom det vanlige, dårlig utale på de fleste ord. Med noen gedigene og deformerte lepper. Ja, hun er virkelig en inspirasjon (les underholdning), for mange 🤡

• Liker 2
Skrevet
LenaBAL skrev (På 28.6.2025 den 12.45):

Gammel sminke som hun har hatt i flere dager og håret … ja hva skal man si… og det er filter på filter på snap så man kan jo bare tenke seg hva som er bak fasaden …  treningsklær under morgenkåpa … sko i senga … tisselaken i sofaen ….. ja …..

Alltid naken under badekåpa. Det har vært viktig å påpeke for henne fra hun startet med snap. Vet ikke hvor interessant følgerne mellom 60-75 syns det er, så hun sier det ikke nå. Men veldig renslig å ta av seg svett treningstøy slenge det på gulvet, og på med badekåpa som hun sitter med dag og natt. For så å ta på treningstøyet noen dager seinere. 
hygienisk dame. 

• Liker 8
Skrevet
Saywhat skrev (2 timer siden):

Alltid naken under badekåpa. Det har vært viktig å påpeke for henne fra hun startet med snap. Vet ikke hvor interessant følgerne mellom 60-75 syns det er, så hun sier det ikke nå. Men veldig renslig å ta av seg svett treningstøy slenge det på gulvet, og på med badekåpa som hun sitter med dag og natt. For så å ta på treningstøyet noen dager seinere. 
hygienisk dame. 

Hun vasker da treningstøyet sitt!

• Liker 1
Skrevet
Skogstrolle skrev (50 minutter siden):

Hun vasker da treningstøyet sitt!

Nei, hun legger det alltid på gulvet. Hørte hun ryddet det vekk fra gulvet en gang. Hvis du ser så bruker hun mye tøy som er over 10 år gammelt, og det er ikke utvasket. 

• Liker 5
Skrevet
Saywhat skrev (8 timer siden):

Nei, hun legger det alltid på gulvet. Hørte hun ryddet det vekk fra gulvet en gang. Hvis du ser så bruker hun mye tøy som er over 10 år gammelt, og det er ikke utvasket. 

Hun har mengder av klær, kjøper noe hele tiden, så det er vel ingenting hos henne som ser utvasket ut?

Hvordan vet du at hun alltid legger treningstøyet på gulvet?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det skrives så mye rart her inne. At hun ikke dusjer, at hun alltid sitter naken under badekåpa, at hun har tisselaken i sofaen, at hun alltid legger treningstøyet på gulvet, mye merkelig. Jeg skjønner ikke hvor folk har det fra, men det kan vel ofte bero på mistolkninger. 

• Liker 6
Skrevet
Blue Sky skrev (6 timer siden):

Det skrives så mye rart her inne. At hun ikke dusjer, at hun alltid sitter naken under badekåpa, at hun har tisselaken i sofaen, at hun alltid legger treningstøyet på gulvet, mye merkelig. Jeg skjønner ikke hvor folk har det fra, men det kan vel ofte bero på mistolkninger. 

Hun har jo vist det frem flere ganger på sin offentlige snap ! Og det er ofte hun sitter med treningstøy under badekåpen ! 

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke det problemet med surt treningstøy ?! Jeg og trener mellom 3-5 ganger i uken og har en god del treningstøy som jeg bytter på ! Selv om det skal i vask etter trening så henger jeg det opp til tørk/luft når jeg kommer hjem fra trening . Men jeg vasker det på 60 grader da ikke 40 så det er kanskje forskjellen 🙈

• Liker 6
Skrevet (endret)

Mye lag på lag av selftan, under ligger kvalt gammel død hud :o Lukter pøkkmøkk! Kan ikke se eller høre noe som tilsier at IH dusjer daglig, når hun mener det ikke er unødvendig å fjerne sminke vær dag, hvordan er det da ellers med hygienen , lurer jeg på? :0                                                                                                                Mye = mange 😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun opptrer så arrogant og uhøflig til de som har sendt henne tips om rengjøring av vaskemaskin etc. Greit nok at hun ikke trenger råd,  men hvorfor ikke si: "takk til dere som sender meg tips og råd, det setter jeg pris på. Nå har jeg løst problemet selv ved å ........" Men neida.  Hun brauter fra seg at at hun ikke har bedt om råd, og trenger hun råd har hun Google.  Det er så uforskammet. 

Jeg var så dum engang at jeg spurte henne om lenke til et plagg hun hadde kjøpt. Jeg var inne i nettbutikken,  men klarte ikke å finne det. Svaret hennes var bare: " da er de vel fri da". Ikke noe om å kunne gi meg eksakt navn på plagget så jeg kunne søke bedre i nettbutikken, eller en lenke. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Linazer skrev (31 minutter siden):

Hun opptrer så arrogant og uhøflig til de som har sendt henne tips om rengjøring av vaskemaskin etc. Greit nok at hun ikke trenger råd,  men hvorfor ikke si: "takk til dere som sender meg tips og råd, det setter jeg pris på. Nå har jeg løst problemet selv ved å ........" Men neida.  Hun brauter fra seg at at hun ikke har bedt om råd, og trenger hun råd har hun Google.  Det er så uforskammet. 

Jeg var så dum engang at jeg spurte henne om lenke til et plagg hun hadde kjøpt. Jeg var inne i nettbutikken,  men klarte ikke å finne det. Svaret hennes var bare: " da er de vel fri da". Ikke noe om å kunne gi meg eksakt navn på plagget så jeg kunne søke bedre i nettbutikken, eller en lenke. 

Veldig ukoselig! Hun ønsker bare å øse ut av seg alt mulig babbel og har ingen interesse av innspill. 

• Liker 10
Skrevet
Linazer skrev (1 time siden):

Idag var hun skikkelig ufyselig. 

Men når det er så utrolig enkelt å finne svar ved å google eller bruke AI så er det rart at hun sliter med treningsklær som stinker OG fremdeles bruker tøymykner/skyllemiddel:

• Luktfest:
    Forsker ved SIFO, Ingun Grimstad Klepp, peker på at lukt er en viktig grunn. Syntetiske materialer i treningstøy har en tendens til å lukte vondt, og dette problemet forverres ved bruk av skyllemiddel. 
  • Liker 6
Skrevet
Me for life skrev (1 time siden):

Idag var hun skikkelig ufyselig. 

Men når det er så utrolig enkelt å finne svar ved å google eller bruke AI så er det rart at hun sliter med treningsklær som stinker OG fremdeles bruker tøymykner/skyllemiddel:

• Luktfest:
    Forsker ved SIFO, Ingun Grimstad Klepp, peker på at lukt er en viktig grunn. Syntetiske materialer i treningstøy har en tendens til å lukte vondt, og dette problemet forverres ved bruk av skyllemiddel. 

Den morgenkåpa lukter sikkert ikke noe bedre 🤨 Nok en gang rett i morgenkåpa, etter trening. Uten dusj. Det vises jo både på hår og sminke. Og om hun mot formodning tar en dusj, så er jo sminken fortsatt på, håret forblir utvasket og like fett og morgenkåpa tas på igjen. Snasent 🤮

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Morgenkåpa var til ei forandring ihopknept (som hos presten) i dag da 😛 Kanskje aktet hun seg siden hun mest sannsynlig  hadde t-skjorta fra trening  på fortsatt ....

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Middagstipset som revolusjonerer matinfluenser industrien 😀 

Skive, klæsj på litt Italiensk salat og så røket laks på toppen....deilig deilig deilig 

Master chef neste 😂

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Me for life skrev (31 minutter siden):

Middagstipset som revolusjonerer matinfluenser industrien 😀 

Skive, klæsj på litt Italiensk salat og så røket laks på toppen....deilig deilig deilig 

Master chef neste 😂

Deilig med litt italiensk salat og røkt laks under klørne….

• Liker 3
Skrevet
LenaBAL skrev (5 minutter siden):

Deilig med litt italiensk salat og røkt laks under klørne….

Er jo et godt råd, ifølge henne🤣🤣😂. For å ikke snakke om lompepizza med spisspaprika😂. Husmannskost er fremmedord.... Hun er ikke opptatt av hva hun spiser... 

• Liker 5
Skrevet

Noen som vet hvorfor det å komme med råd er så forferdelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...