Vinnanna15 Skrevet 21. juni #6641 Skrevet 21. juni Meget spesiell kommunikasjon mellom det paret der 😂Snakk om å avbryte kjærringa med fjas! Og sånn som hun overkjører han og knapt gidder å lytte🙈Rareste jeg har sett! Lurer på hvordan det er off snap. Sikkert trivelig 😅 14
Blue Sky Skrevet 22. juni #6642 Skrevet 22. juni Vinnanna15 skrev (1 time siden): Meget spesiell kommunikasjon mellom det paret der 😂Snakk om å avbryte kjærringa med fjas! Og sånn som hun overkjører han og knapt gidder å lytte🙈Rareste jeg har sett! Lurer på hvordan det er off snap. Sikkert trivelig 😅 Jeg synes Tom er helt «ute» noen ganger. Han babler i vei på sidelinja, sporer av og er helt i sin egen verden, helt på sidelinja av det Heidi snakker om. Det er slitsomt å høre på for de snakker jo ofte helt forbi hverandre. 10 6
LenaBAL Skrevet 22. juni #6643 Skrevet 22. juni Blue Sky skrev (8 timer siden): Jeg synes Tom er helt «ute» noen ganger. Han babler i vei på sidelinja, sporer av og er helt i sin egen verden, helt på sidelinja av det Heidi snakker om. Det er slitsomt å høre på for de snakker jo ofte helt forbi hverandre. Kanskje det er hans måte å holde ut på ….ikke forholde seg til det … 5
Lunabelle Skrevet 22. juni #6644 Skrevet 22. juni (endret) LenaBAL skrev (5 minutter siden): Kanskje det er hans måte å holde ut på ….ikke forholde seg til det … Hvis man må "holde ut" i et forhold, da er det bedre å avslutte og gå videre. Og ihvertfall når det er snakk om to godt voksne mennesker, uten felles barn eller andre forpliktelser. Endret 22. juni av Lunabelle 14
Full kontroll Skrevet 22. juni #6645 Skrevet 22. juni Hvis man tolker Heidi & Tom riktig, så er det ikke bare egga som er gått ut på dato, høne er temmelig avgått den også, og potensielt dårlig potens 😛 ( jada, mange måter å være intim sammen på....) Så at han er der for " gratis garasjeplass" er nok ikke limet hos den.... Gudene må vite hva det da er, om hun ikke har ett psykisk grep om han ? 😕 7
Skogstrolle Skrevet 22. juni #6646 Skrevet 22. juni Det ser ut som at ankelen er blitt bra, og ingenting er bedre enn det ☺️
Me for life Skrevet 23. juni #6647 Skrevet 23. juni Men kan noen forklare, hva er egentlig poenget med å snappe i morgenkåpe? En ting er en rask beskjed på vei inn eller ut av badet, men hun har jo sminka seg og satt seg til rett for å preike i evigheter. Hvor lang tid hadde det tatt å trekke på seg noen klær... Tror den fluffy og myke morgenkåpen min må være det siste plagget jeg hadde valgt å vise meg offentlig i. Tror hun morgenkåpe er sexy? 😯😂 10 2
Blue Sky Skrevet 23. juni #6648 Skrevet 23. juni Me for life skrev (7 timer siden): Men kan noen forklare, hva er egentlig poenget med å snappe i morgenkåpe? En ting er en rask beskjed på vei inn eller ut av badet, men hun har jo sminka seg og satt seg til rett for å preike i evigheter. Hvor lang tid hadde det tatt å trekke på seg noen klær... Tror den fluffy og myke morgenkåpen min må være det siste plagget jeg hadde valgt å vise meg offentlig i. Tror hun morgenkåpe er sexy? 😯😂 Hele greia er jo så absurd! Der sitter det en dame i morgenkåpe og snakker med telefonen sin, som om hun snakker med en venninne, at hun skal tørke støv i glasskapet sitt. Noe hun har hatt planer om i snart et år! Og venninna (som er deg og meg) sitter nærmest fjetret og hører og ser på 😃😂. Mens bombene regner et annet sted. Verden er gal 😳 12 7
Blue Sky Skrevet 23. juni #6649 Skrevet 23. juni Skogstrolle skrev (På 22.6.2025 den 19.49): Det ser ut som at ankelen er blitt bra, og ingenting er bedre enn det ☺️ Bra? Å nei da! Den er slett ikke bra! Og det skal du få høre mer om! 😏 8 1
Blue Sky Skrevet 24. juni #6650 Skrevet 24. juni Vanskelig å bruke penger på tennene, men å handle haugevis med klær og sminke på nettet er ikke vanskelig. Vanskelig å huske å rense mellom tennene, men ikke vanskelig å «træn». 11 1
Ananais Skrevet 24. juni #6653 Skrevet 24. juni Honey Dew skrev (4 minutter siden): ? Hun uttaler konsekvent eyeliner som ailænder og sier det en million ganger. Synes det var litt fornøyelig. 16
ohmylord Skrevet 25. juni #6654 Skrevet 25. juni Altså for ett volum i den stemmen, når hun prater og klemmer frem hysterisk latter, i tide og utide 👀 Og det ser jo ikke lite anstrengende ut og manøvrere disse sprengte, gedigne leppene for å prøve å få riktig uttale på div ord. Som hun btw ikke greier. 12
Full kontroll Skrevet 25. juni #6655 Skrevet 25. juni ohmylord skrev (12 minutter siden): Altså for ett volum i den stemmen, når hun prater og klemmer frem hysterisk latter, i tide og utide 👀 Og det ser jo ikke lite anstrengende ut og manøvrere disse sprengte, gedigne leppene for å prøve å få riktig uttale på div ord. Som hun btw ikke greier. Ja, IH og "Pippi Langstrømpe" lengre sør, heeelt der opp når de snakker Men slik blir det vel når man kun snakker *til* èn mobil, og ikke regulerer seg som vanlig, slik de fleste av oss stort sett gjør i fysiske møter , face - face 6
Elvirra Skrevet 25. juni #6656 Skrevet 25. juni Full kontroll skrev (31 minutter siden): Ja, IH og "Pippi Langstrømpe" lengre sør, heeelt der opp når de snakker Men slik blir det vel når man kun snakker *til* èn mobil, og ikke regulerer seg som vanlig, slik de fleste av oss stort sett gjør i fysiske møter , face - face Hvem er «Pippi Langstrømpe» lengre sør? 1
Full kontroll Skrevet 25. juni #6657 Skrevet 25. juni (endret) Elvirra skrev (1 minutt siden): Hvem er «Pippi Langstrømpe» lengre sør? Kristin Gjelsvik ( malt "alt" innvendig i pastellfarger) Endret 25. juni av Full kontroll 4
Full kontroll Skrevet 25. juni #6658 Skrevet 25. juni (endret) Ukas høydepunkt. « ha med noen « på snap🤪Lurer på om han mannen gav samtykke til dette??😎Eneste IH tenker/ bryr seg med- nån shjeeer mæ, mæ😜 Og sååå sur når noen kommer med råd og tips, dèt vil hun ha seg frabedt , hun SPØR når hun lurer på noe,,,,,huff, hu er ekkel 😕Bekreftes bare nok en gang hvorfor folk er "opptatte" og ikke prioriterer henne - tar avstand! Endret 25. juni av Full kontroll 5 6
Full kontroll Skrevet 25. juni #6659 Skrevet 25. juni Full kontroll skrev (Akkurat nå): Ukas høydepunkt. « ha med noen « på snap🤪Lurer på om han mannen gav samtykke til dette??😎Eneste IH tenker/ bryr seg med- nån shjeeer mæ, mæ😜 2
ohmylord Skrevet 28. juni #6660 Skrevet 28. juni Ikke så nøye om man har pulesveis i bakhodet. Ser ikke ut som at bakhodet har fått kjenne en hårbørste det siste halve året.. bare leppene blir blir fremhevet. Nydelich 🤡 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå