Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meget spesiell kommunikasjon mellom det paret der 😂Snakk om å avbryte kjærringa med fjas! Og sånn som hun overkjører han og knapt gidder å lytte🙈Rareste jeg har sett! Lurer på hvordan det er off snap. Sikkert trivelig 😅

• Liker 14
Skrevet
Vinnanna15 skrev (1 time siden):

Meget spesiell kommunikasjon mellom det paret der 😂Snakk om å avbryte kjærringa med fjas! Og sånn som hun overkjører han og knapt gidder å lytte🙈Rareste jeg har sett! Lurer på hvordan det er off snap. Sikkert trivelig 😅

Jeg synes Tom er helt «ute» noen ganger. Han babler i vei på sidelinja, sporer av og er helt i sin egen verden, helt på sidelinja av det Heidi snakker om. Det er slitsomt å høre  på for de snakker jo ofte helt forbi hverandre.

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Blue Sky skrev (8 timer siden):

Jeg synes Tom er helt «ute» noen ganger. Han babler i vei på sidelinja, sporer av og er helt i sin egen verden, helt på sidelinja av det Heidi snakker om. Det er slitsomt å høre  på for de snakker jo ofte helt forbi hverandre.

Kanskje det er hans måte å holde ut på ….ikke forholde seg til det …

• Liker 5
Skrevet (endret)
LenaBAL skrev (5 minutter siden):

Kanskje det er hans måte å holde ut på ….ikke forholde seg til det …

Hvis man må "holde ut" i et forhold, da er det bedre å avslutte og gå videre. Og ihvertfall når det er snakk om to godt voksne mennesker, uten felles barn eller andre forpliktelser. 

Endret av Lunabelle
  • Liker 14
Skrevet

Hvis man tolker Heidi & Tom riktig, så er det ikke bare egga som er gått ut på dato, høne er temmelig avgått den også, og potensielt dårlig potens 😛  :D  ( jada, mange måter å være intim sammen på....) Så at han er der for " gratis garasjeplass" er nok ikke limet hos den.... :D Gudene må vite hva det da er,  om hun ikke har ett psykisk grep om han ? 😕 

• Liker 7
Skrevet

Det ser ut som at ankelen er blitt bra, og ingenting er bedre enn det ☺️

Skrevet

Men kan noen forklare, hva er egentlig poenget med å snappe i morgenkåpe?

En ting er en rask beskjed på vei inn eller ut av badet, men hun har jo sminka seg og satt seg til rett for å preike i evigheter. Hvor lang tid hadde det tatt å trekke på seg noen klær...

Tror den fluffy og myke morgenkåpen min må være det siste plagget jeg hadde valgt å vise meg offentlig i. Tror hun morgenkåpe er sexy? 😯😂

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Me for life skrev (7 timer siden):

Men kan noen forklare, hva er egentlig poenget med å snappe i morgenkåpe?

En ting er en rask beskjed på vei inn eller ut av badet, men hun har jo sminka seg og satt seg til rett for å preike i evigheter. Hvor lang tid hadde det tatt å trekke på seg noen klær...

Tror den fluffy og myke morgenkåpen min må være det siste plagget jeg hadde valgt å vise meg offentlig i. Tror hun morgenkåpe er sexy? 😯😂

Hele greia er jo så absurd! Der sitter det en dame i morgenkåpe og snakker med telefonen sin, som om hun snakker med en venninne, at hun skal tørke støv i glasskapet sitt. Noe hun har hatt planer om i snart et år! Og venninna (som er deg og meg) sitter nærmest fjetret og hører og ser på 😃😂. Mens bombene regner et annet sted. Verden er gal 😳

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet
Skogstrolle skrev (På 22.6.2025 den 19.49):

Det ser ut som at ankelen er blitt bra, og ingenting er bedre enn det ☺️

Bra? Å nei da! Den er slett ikke bra! Og det skal du få høre mer om! 😏

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Vanskelig å bruke penger på tennene, men å handle haugevis med klær og sminke på nettet er ikke vanskelig. Vanskelig å huske å rense mellom tennene, men ikke vanskelig å «træn». 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Ananais skrev (4 timer siden):

Ailænder.

?

Skrevet
Honey Dew skrev (4 minutter siden):

?

Hun uttaler konsekvent eyeliner som ailænder og sier det en million ganger. Synes det var litt fornøyelig.

• Liker 16
Skrevet

Altså for ett volum i den stemmen, når hun prater og klemmer frem hysterisk latter, i tide og utide 👀 Og det ser jo ikke lite anstrengende ut og manøvrere disse sprengte, gedigne leppene for å prøve å få riktig uttale på div ord. Som hun btw ikke greier.

• Liker 12
Skrevet
ohmylord skrev (12 minutter siden):

Altså for ett volum i den stemmen, når hun prater og klemmer frem hysterisk latter, i tide og utide 👀 Og det ser jo ikke lite anstrengende ut og manøvrere disse sprengte, gedigne leppene for å prøve å få riktig uttale på div ord. Som hun btw ikke greier.

Ja, IH og "Pippi Langstrømpe" lengre sør, heeelt der opp når de snakker  :D Men slik blir det vel når man kun snakker *til* èn mobil, og ikke regulerer seg som vanlig, slik de fleste av oss  stort sett gjør i fysiske møter , face - face :) 

• Liker 6
Annonse
Skrevet
Full kontroll skrev (31 minutter siden):

Ja, IH og "Pippi Langstrømpe" lengre sør, heeelt der opp når de snakker  :D Men slik blir det vel når man kun snakker *til* èn mobil, og ikke regulerer seg som vanlig, slik de fleste av oss  stort sett gjør i fysiske møter , face - face :) 

Hvem er «Pippi Langstrømpe» lengre sør? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Elvirra skrev (1 minutt siden):

Hvem er «Pippi Langstrømpe» lengre sør? 

Kristin Gjelsvik :D( malt "alt" innvendig i pastellfarger)

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Ukas høydepunkt. « ha med noen «  på snap🤪Lurer på om han mannen gav samtykke til dette??😎Eneste IH tenker/ bryr seg med- nån shjeeer mæ, mæ😜 Og sååå sur når noen kommer med råd og tips, dèt vil hun ha seg frabedt  , hun SPØR når hun lurer på noe,,,,,huff, hu er ekkel 😕Bekreftes bare nok en gang hvorfor folk er "opptatte" og ikke prioriterer henne - tar avstand! 

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Full kontroll skrev (Akkurat nå):

Ukas høydepunkt. « ha med noen «  på snap🤪Lurer på om han mannen gav samtykke til dette??😎Eneste IH tenker/ bryr seg med- nån shjeeer mæ, mæ😜

IMG_5112.jpeg

IMG_5142.jpeg

• Liker 2
Skrevet

Ikke så nøye om man har pulesveis i bakhodet. Ser ikke ut som at bakhodet har fått kjenne en hårbørste det siste halve året.. bare leppene blir blir fremhevet. Nydelich 🤡

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...