Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ohmylord skrev (32 minutter siden):

Venninnen så ikke akkurat fornøyd ut med filmingen. Og mannen kom seg ikke fort nok unna kameraet stakkars. Heidi eier ikke skam. Alt og alle skal filmes og det virker som det eneste som står i hode på henne er likes og content. 

I alle fall ikke noen tvil om hvorfor IH skjelden blir bedt bort. Det der var ekkelt å se på. 

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
panzerpølsa skrev (23 minutter siden):

I alle fall ikke noen tvil om hvorfor IH skjelden blir bedt bort. Det der var ekkelt å se på. 

Fikk en følelse av at « JEG har venninner og JEG besøker dem» Hun har lest kommentarer her inne🤭

• Liker 12
Skrevet
Sommer48 skrev (5 minutter siden):

Fikk en følelse av at « JEG har venninner og JEG besøker dem» Hun har lest kommentarer her inne🤭

Det var den følelsen jeg satt igjen med også. Men da hadde det holdt med å si at  "Nå må jeg logge av snapp litt da jeg skal på besøk til ei venninne." .....Og så lagt ut maks en selfie av dem sammen etterpå som bevis.

Men nå har Heidi null antenner og Mæ Mæ Mæ  trumfet privatlivet til venninnen.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

- Tom, vart vi enig no? Vart vi enig no for en gangs skyld?? 

- Ja. Ja.

. . . . .

• Liker 8
Skrevet
Skogstrolle skrev (10 minutter siden):

- Tom, vart vi enig no? Vart vi enig no for en gangs skyld?? 

- Ja. Ja.

. . . . .

" Tom er sjefen, men IH bestemmer 😛 :D "

• Liker 6
Skrevet

Han var på quiz med gutta i går kveld og det var nok ikke så populært 😆😂

• Liker 8
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Og sykla og sykla Trondheim rundt 

• Liker 6
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Fyren får ikke gjøre noe på egen hånd. Da kunne han bare dra til Fosen hvis de ikke kunne være sammen hele tiden. Hun burde passe seg, så han ikke drar! 

• Liker 11
Skrevet

Hun tar seg fort sammen igjen etter de kranglene de har. Hun husker nok at det ble litt tomt og rart forrige gang det var slutt.

• Liker 7
Skrevet
Blue Sky skrev (9 minutter siden):

Hun tar seg fort sammen igjen etter de kranglene de har. Hun husker nok at det ble litt tomt og rart forrige gang det var slutt.

Hver gang han er uten henne, så har han det gøy. Han hadde sagt til henne at det var så gøy i går. Han hadde det gøy i Danmark for noen uker siden også, men det så ikke slik ut i Syden.  Det sier litt, og han kan jo ikke ha med henne. Hun kommer jo i konflikt med omtrent alle. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Uhørt å gjøre egne ting i 6 timer! Pluss han zooma inn på et par damer som badet i bikini 🤨🧐

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
foreveralone skrev (36 minutter siden):

Uhørt å gjøre egne ting i 6 timer! Pluss han zooma inn på et par damer som badet i bikini 🤨🧐

Han liker vel å titte på lammekjøtt?

• Liker 7
Skrevet

I dag er hun lille lerkefugl og alt er så koschli så koschli 😏

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor har hun dratt glidelåsen så langt ned på kjolen? Venter jo bare på at alt ramler ut 🤭

• Liker 6
Skrevet
baremeg skrev (4 minutter siden):

Hvorfor har hun dratt glidelåsen så langt ned på kjolen? Venter jo bare på at alt ramler ut 🤭

For at Tom ikke skal se på andre (yngre) damer🤣

• Liker 3
  • Nyttig 3
Annonse
Skrevet
baremeg skrev (4 minutter siden):

Viktig å vise frem de deformerte silikon puppene. Som sikkert skulle vært byttet ut for mange år siden. Antar også at Heidi er den eneste i Trondheim som går rundt med selfiestang 🤡🤣

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syntes jeg hørte at hun gikk i tresko på snappen i dag, og på bilde på IG ser jeg at det er noe i den gata hun har på beina. Et par treskoaktige sko i denim som matcher dongerikjolen. Det er viktigere å ta seg snæxi ut enn å ha noe stødig og godt på den nyknekte foten, må vite. 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...