Nikoletta Skrevet 3. juni #6541 Skrevet 3. juni Tove23 skrev (14 minutter siden): ja, virker i følge kommentarer her som de fleste her følger henne for underholdning, for så å sitte på KG etterpå å spy ut av seg alt som er feil med henne og attpåtil passe på å få sagt høyt og tydelig hvor umoden hun er.... Synes det er rimelig umodent av voksne folk å sitte sånn som dere gjør også jeg. Hun har sine ting hun, og hun kan si å gjøre mye rart, men hun er hvertfall ekte å prøver ikke være noen andre. Om du følger folk for underholdning så sitter du kke på nett å mobber vedkommende side opp og side ned, ting som er skrevet her inne er så drøyt at man kan lure på om skamvett er eksisterende lenger, og jeg tror de fleste her inne følger henne for å kan legge inn siste nytt i tråden her fordi det er den eneste undeholdninga de har i en heller traust og kjedelig hverdag. Få ett liv kanskje, som er mere spennende en hva Heidi sier, gjør, kler seg, sminker seg.., og bare så det er sagt har aldri ment at folk skal ytre seg høyt, verken om personlighet, væremåte elr hvordan stil andre har for det har vel ingen andre noe med, men at du heller kanskje skal passe på deg selv og ditt. Er det meg du svarer her? For da lurer jeg på hvor jeg ( ditt utsagn) spyr ut av meg hva som er feil og at hun er umoden? Tviler da heller ikke på at hun er ekte, det er j odet som er hele poenget. Og hvor later jeg som jeg er noe annet enn meg selv? Igjen..hvor mobber jeg side opp og side ned? Hvem sier jeg har en kjedelig hverdag? Og om jeg jeg velger å bruke tid på å se på snap, dokumentarer,film,serie eller annet for avslapping og underholdning er vel opp til meg? Ditt siste avsnitt faller på egen urimelighet siden du skrev at man skulle være 100 % ærlig slik som IH er. Personlig har jeg ikke skrevet noe om dette som jeg kan komme på i denne aller andre tråder da det er uvesentlig for meg. Jeg har dog meninger om menneskers oppførsel innimellom. Det er vel å være ærlig det? Om min oppførsel er feks ufin mot andre så regner jeg da virkelig med at jeg får en tilbakemelding om at jeg har gått over streken eller oppført meg ufint. Det er da vel helt vanlig å gjøre? 10 2
Tove23 Skrevet 3. juni #6542 Skrevet 3. juni Blue Sky skrev (21 minutter siden): Man må bare forstå at vi oppfatter ting helt ulikt ut i fra hvilket bakteppe hver enkelt av oss har. Noen ser en oppførsel og væremåte her som tyder på at her er det noe «galt», og det er nok ut i fra hva den enkelte av oss har opplevd og erfart tidligere i livet man ser og senser dette. Jeg ser at det er mange rare spekulasjoner her også, men hovedessensen mener jeg ligger i det jeg nevner her om oppførsel og væremåte og det handler ikke om misunnelse eller hva det nå var du nevnte. Har da ingenting med om hva man ser elr ikke, alle som følger henne har vel fått med seg at hun sliter med forskjellig, handler om at man faktisk bruker tid og energi på å sitte på ett forum og mobber, for det er det dere gjør, regelrett mobber henne, og dere kaller dere voksne! Om ingenting av det hun sier faller i smak hos dere, så slutt å følg henne da, slutt å sitt å let etter neste ting som dere kan sitte å le av på KG, lavmål og masse dårlig unnskyldninger for en stygg oppførsel er det jeg leser. Men gidder ikke bruke tid på å overbevise andre om at oppførselen deres ikke er ok, så nå skal jeg gå å leve mitt liv jeg, så får dere andre sitte fast her å fryde dere over andres utfordringer og sorger 3
Nikoletta Skrevet 3. juni #6543 Skrevet 3. juni Tove23 skrev (2 minutter siden): Men gidder ikke bruke tid på å overbevise andre om at oppførselen deres ikke er ok, så nå skal jeg gå å leve mitt liv jeg, så får dere andre sitte fast her å fryde dere over andres utfordringer og sorger Men.. du går inn på et diskusjonsforum. Starter en diskusjon men når man gir sine tilbakemeldinger så er dette responsen du kommer med? Hvis du ikke gidder å bruke tid på dette, kom du bare innom for å skjelle ut oss andre som er her for å diskutere da? Eller misforstår jeg nå? 25 4
Elvirra Skrevet 3. juni #6544 Skrevet 3. juni (endret) Nikoletta skrev (4 timer siden): Ok.. et par ting fra denne ( etter din oppfatning) surmaga, misunnelig og gammal kjerringa da som respons til dette "flotte og konstruktive" innlegget ditt. 1: Ja, jeg kan nok innimellom være surmaga men det er sjeldent. 2: Jeg er 0 misunnelig, bare la det være klinkende klart! Det er null niks nada som vises frem på IH sine profiler som jeg mener er noe som helst å være misunnelig på 🙂 Meg om det. 3: Gammel er jeg, jeg er 51 år så der har du rett. 4: Jeg føler IH fordi jeg er fasinert over hvordan man kan være så totalt blottet for bla selvinnsikt, jeg synes det er underholdende men allikevel så innmari cringe som ungdommen kanskje fortsatt sier. Det blir som å se på jalla tv da for å beskrive det i beste IH ånd. Jeg forstår null,niks,nada ,ingenting av det meste av hennes valg, væremåte osv men lar meg underholde av det. 5: jeg klager/syter ikke på alt. Men det er faktisk endel ting jeg oppriktig lurer på og ofte så sier/gjør hun ting som i min oppfatning er så grenseoverskridende at man har en mening om det. Jeg tar det veldig gjerne direkte med den personen det gjelder men i dette tilfellet så har det vist seg å være problematisk så av og til lufter jeg tankene mine her. 6: Jeg bruker tiden min på mye fornuftig også. Feks : jeg jobber 100 %, jeg bruker mye tid med barnebarn, familien min, jeg spiller i korps, er ofte i sauna, reiser på turer til både hytta og feriehuset, litt hagearbeid, oppussing osv osv. Så jeg er 0 bitter og misunnelig 7: Jeg lar aldri gubben få seg et nummer, virkelig ikke! Men.. jeg har mye og veldig bra sex med min mann. Og det skal jeg fortsette med til begges kropper ikke har noe behov for det lenger 🙂 8: Jeg er i allefall 100% ærlig om hva jeg mener og hva mine tanker er når jeg først skriver noe. Men.. jeg deler ikke hva jeg mener om utseende, klær osv. Det holder jeg fortsatt for meg selv selv om du mener jeg bør ytre meg om dette også. Ellers takk. Kun oppførsel og utsagn blir kommentert fra min side. Ha en fortsatt god dag 🙂 Amen. Heidi elsker jallatv, og lever seg inn i andres liv og sorger, i andred behov for oppmerksomhet -som underholdning og terapi. Jeg ser på samme måte på Heidi sin snap. Hun velger å være offentlig, glem ikke det. Som hun velger å dele sine livssorger, nag og ikke minst sine stadige hissige utbrudd til og over helse og servicepersonell Europa rundt. Det skal tåles, men ikke refleksjoner over hennes offentlige kanal? Det sagt, er enig i at en del av kritikken av utseendet Heidi velger seg, og gjentagende hat om hennes egoisme, er for mye. Prøver selv kun å lufte (debriefe!) tanker om personlighet, og dynamikk som et some-sosiologisk feltstudie. Av REN nysgjerrighet. Og facinasjon. Og litt medlidenhet. Endret 3. juni av Elvirra 11
Full kontroll Skrevet 3. juni #6545 Skrevet 3. juni (endret) Lang historie kort;- er jo veldig spesielt at nær sagt hele slekta , venner og bekjente tar avstand fra IH!? Hadde det vært 1 eller 2 er jo det "naturlig" i mange familier , men at IH ene og alene har rollen som familiens sorte får, er jo betenkelig, , når hun er, iflg seg selv " feilfri", manglende selvinnsikt 😕 ( men forståelig slik jeg ser og opplever IH ) Endret 3. juni av Full kontroll 21
Frydefull Skrevet 4. juni #6547 Skrevet 4. juni Full kontroll skrev (På 3.6.2025 den 13.35): Lang historie kort;- er jo veldig spesielt at nær sagt hele slekta , venner og bekjente tar avstand fra IH!? Hadde det vært 1 eller 2 er jo det "naturlig" i mange familier , men at IH ene og alene har rollen som familiens sorte får, er jo betenkelig, , når hun er, iflg seg selv " feilfri", manglende selvinnsikt 😕 ( men forståelig slik jeg ser og opplever IH )
Frydefull Skrevet 4. juni #6548 Skrevet 4. juni Det er vel hennes problem! Hun vet vel hvorfor, vi kjenner ikke bakgrunnen - eller?
Full kontroll Skrevet 4. juni #6549 Skrevet 4. juni (endret) Frydefull skrev (51 minutter siden): Det er vel hennes problem! Hun vet vel hvorfor, vi kjenner ikke bakgrunnen - eller? Ja da, selvfølgelig, men da bør hun ikke sitte belærende og verdensvant om alt og ingenting 😕 Hennes "kunnskap" burde jo da gi henne ett kjempe potensiale til å gjenopprette/ forbedring, brutte relasjoner osv, osv ? 😛 Men når selvinnsikt er mangelvare, er akkurat den sjansen liten for IH Ser ikke lengre en egen nese 😛 Verden er ikke så stor, hvis man reiser litt i jobb, kan man "møte" på både konger og kjærringer eller noen som kjenner dem , si 😛 Endret 4. juni av Full kontroll 7 3
panzerpølsa Skrevet 4. juni #6550 Skrevet 4. juni Nå er fesjået i gang på Ørlandet. Med overdrevent kosekos å fine mamma. Håper for alles del at det for en gangs skyld ikke ender i spetakkel, eller at det i alle fall ikke publiseres på snap. 5 3
Gjest Mr. Mister Skrevet 4. juni #6551 Skrevet 4. juni Tove23 skrev (På 2.6.2025 den 23.14): Seriøst!! Nå har jeg lest side på side med kommentarer på denne tråden..hvor jævlig kan voksne( for det meste) kvinnfolk være, synes ikke det finnes rart at det er mye mobbing blant barn etter å ha lest her inne. En gjeng surmaga, misunnelige, gamle kjerringer som får seg til å skrive så mye stygt om en person dere aldri har møtt?!? Hvorfor følger dere dama? Annet enn for å kan logge dere på her inne for å klage å syte på absolutt ALT som omhandler henne? Gå å gjør noe fornuftig for dere selv, så slipper dere å være så bitre og full av misunnelse, elr ennå bedre, la gubben få seg ett nummer, kan hende dere liker det og smiler litt også! kjærringer! Heidi er hvertfall ærlig og 100 % seg selv hun, burde kanskje dere her inne prøve å. Enig med deg! :-)
Gjest Mr. Mister Skrevet 4. juni #6552 Skrevet 4. juni Tove23 skrev (På 3.6.2025 den 9.00): ja, virker i følge kommentarer her som de fleste her følger henne for underholdning, for så å sitte på KG etterpå å spy ut av seg alt som er feil med henne og attpåtil passe på å få sagt høyt og tydelig hvor umoden hun er.... Synes det er rimelig umodent av voksne folk å sitte sånn som dere gjør også jeg. Hun har sine ting hun, og hun kan si å gjøre mye rart, men hun er hvertfall ekte å prøver ikke være noen andre. Om du følger folk for underholdning så sitter du kke på nett å mobber vedkommende side opp og side ned, ting som er skrevet her inne er så drøyt at man kan lure på om skamvett er eksisterende lenger, og jeg tror de fleste her inne følger henne for å kan legge inn siste nytt i tråden her fordi det er den eneste undeholdninga de har i en heller traust og kjedelig hverdag. Få ett liv kanskje, som er mere spennende en hva Heidi sier, gjør, kler seg, sminker seg.., og bare så det er sagt har aldri ment at folk skal ytre seg høyt, verken om personlighet, væremåte elr hvordan stil andre har for det har vel ingen andre noe med, men at du heller kanskje skal passe på deg selv og ditt. Enig med deg her også! 🙂
Skogstrolle Skrevet 5. juni #6553 Skrevet 5. juni panzerpølsa skrev (14 timer siden): Nå er fesjået i gang på Ørlandet. Med overdrevent kosekos å fine mamma. Håper for alles del at det for en gangs skyld ikke ender i spetakkel, eller at det i alle fall ikke publiseres på snap. Det ender alltid i drama 😔 9 2
Me for life Skrevet 5. juni #6554 Skrevet 5. juni panzerpølsa skrev (14 timer siden): Nå er fesjået i gang på Ørlandet. Med overdrevent kosekos å fine mamma. Håper for alles del at det for en gangs skyld ikke ender i spetakkel, eller at det i alle fall ikke publiseres på snap. Gjensynsglede hadde sett hundre ganger mer ekte ut hvis mobilen ble lagt ned slik at det var to armer ledig til å gi en skikkelig kos. Istedenfor disse kleine "ansiktet samme vei inn i kameralinsa"-kosene 11
Blue Sky Skrevet 5. juni #6555 Skrevet 5. juni (endret) Kvalmende med den kyssinga på munnen med mor🤢. Jeg vet ikke, det er jo det samme for meg hva folk gjør seg i mellom, men det er noe annet hva man gjør offentlig. Og dette føles litt for nært for meg. Upassende, vil jeg kalle det. Endret 5. juni av Blue Sky Skrivefeil 15
Lunabelle Skrevet 5. juni #6556 Skrevet 5. juni Me for life skrev (1 time siden): Gjensynsglede hadde sett hundre ganger mer ekte ut hvis mobilen ble lagt ned slik at det var to armer ledig til å gi en skikkelig kos. Istedenfor disse kleine "ansiktet samme vei inn i kameralinsa"-kosene Gjensynsgleden mellom Tom og moren til IH så mye mer naturlig og hjertelig ut. 8 1
Blue Sky Skrevet 5. juni #6557 Skrevet 5. juni Lunabelle skrev (12 minutter siden): Gjensynsgleden mellom Tom og moren til IH så mye mer naturlig og hjertelig ut. Ja, faktisk! 6
friskbris Skrevet 5. juni #6558 Skrevet 5. juni Her er hun altså gjest i moren sitt hjem, og sitter og roper og hysjer på henne fordi hun snakker til snap? Dama er jo ravende gal. Bitene begynner å falle på plass.. 12 8
ohmylord Skrevet 5. juni #6559 Skrevet 5. juni friskbris skrev (13 minutter siden): Her er hun altså gjest i moren sitt hjem, og sitter og roper og hysjer på henne fordi hun snakker til snap? Dama er jo ravende gal. Bitene begynner å falle på plass.. Hva har skjedd med tennene hennes 😵💫🤨 dette er noe annet enn tennene som er synlige. Men når hun hyler at mamman ikke kan se på tv fordi at Heidi selv skal snappe. Så kommer noe annet i gapet frem 🤮 1 4
Honey Dew Skrevet 5. juni #6560 Skrevet 5. juni (endret) ohmylord skrev (5 minutter siden): Hva har skjedd med tennene hennes 😵💫🤨 dette er noe annet enn tennene som er synlige. Men når hun hyler at mamman ikke kan se på tv fordi at Heidi selv skal snappe. Så kommer noe annet i gapet frem 🤮 Ser ut som om hun mangler noen tenner. Ikke noe galt i det altså. Endret 5. juni av Honey Dew 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå