Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å syns synd på den astmatiske mora, selv om hun blir filmet av InstaHeidi jeg altså.

Hun som avler frem kull etter kull på hundene sine. Hunder som knapt opplever frisk luft, bortsett fra på verandaen. Hunder som blir kjeftet på og holdt i bur/binge. Hunder som ikke avles på etter NKK sine retningslinjer. Det er kun penger som betyr noe, ikke hundenes ve og vel. 

Det er en grunn til at Heidi og hennes søsken er som de er, det er noe som heter sosial arv. Og den arven stopper ikke med det første dessverre. 

Beklager utbruddet, men er irritabel av meg i kveld 😁, og er så lei av at folk syns synd på de rundt Heidi. Stakkars Tom, stakkars barna, stakkars mora... 

• Liker 17
  • Nyttig 6
Skrevet
Skravleberta skrev (3 timer siden):

Jeg klarer ikke å syns synd på den astmatiske mora, selv om hun blir filmet av InstaHeidi jeg altså.

Hun som avler frem kull etter kull på hundene sine. Hunder som knapt opplever frisk luft, bortsett fra på verandaen. Hunder som blir kjeftet på og holdt i bur/binge. Hunder som ikke avles på etter NKK sine retningslinjer. Det er kun penger som betyr noe, ikke hundenes ve og vel. 

Det er en grunn til at Heidi og hennes søsken er som de er, det er noe som heter sosial arv. Og den arven stopper ikke med det første dessverre. 

Beklager utbruddet, men er irritabel av meg i kveld 😁, og er så lei av at folk syns synd på de rundt Heidi. Stakkars Tom, stakkars barna, stakkars mora... 

Men ingen av disse har en offentlig snap hvor de utleverer de andre, eller sitter på timesvis å griner over at relasjoner og venner ikke fungerer. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
panzerpølsa skrev (3 timer siden):

Men ingen av disse har en offentlig snap hvor de utleverer de andre, eller sitter på timesvis å griner over at relasjoner og venner ikke fungerer. 

Det er sant. 

• Liker 1
Skrevet
Skogstrolle skrev (23 timer siden):

Nå skal ikke hennes nærmeste familie diskuteres innpå her, for dem søker ikke etter oppmerksomhet på hennes SnapChat. 

Det har du helt rett i. Takk for påminnelsen, glemte meg bort. 

• Liker 1
Skrevet

Når du reiser på ferie ørten gang i året, må du jaggu ta deg råd til å kjøpe øl i baren ved bassenget også, altså.. Skikkelig høkkert å smugle øl i sekken, som to fjortiser, og i tillegg skryte av det på snap.

• Liker 27
Skrevet

Ja ja, de har ennå ikke fått med seg at den lille søte «fiskehavna» i Rethymnon er den gamle opprinnelige Venezianske havna i byen. Men what ever! 

• Liker 9
Skrevet

Gøy for Tom å være på ferie med Foten Minutt for Minutt.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

I stede for å vennlig spørre personalet på restauranten om hun kunne legge foten på en stol, tar de seg til rette og blir fornærmet når kelneren ber henne ta ned foten. Kudos og shoutout til kelneren som sa de kunne gå hvis hun ikke tok benet ned. Noe sier meg at det ikke bare var benet på en stol som provoserte og var ufint først. 

Synes hun går både fort og langt til at den er så vond og vanskelig, har jo tross alt knapt vært utenfor leiligheten på flere måneder. Redd dette blir overtråkk ila uka. Slappe sandaler løst på foten, blikket i sitt eget blikk på skjermen, selfiestang, brostein, alkohol og nivåforskjeller. Noterte meg det svarte blikket da Tom sa rillene i fortauet er for «de blinde». 

NB! Hun vil IKKE ha råd. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
friskbris skrev (21 minutter siden):

Gøy for Tom å være på ferie med Foten Minutt for Minutt.

Han sier jo rett ut at han er drittlei snakk om foten. Hadde snudd å gått hjem hadde jeg vært han. Men IH har jo som alltid bare tenke for seg selv, og sitt. Helt ufattelig at ett menneske kan bli så selvsentrert, å syns så synd på seg selv. 

• Liker 14
Skrevet

Det forundrer meg at hun virker ikke til å fange opp når det er NOK. De gangene jeg ser at Tom er lei og irritert virker det som om hun ikke får det med seg. Hun estimerer det ikke. Jeg tror jeg hadde kommet til å føle at jeg gikk litt for langt med den snappinga og moderert meg litt av hensyn til reisefølget mitt, men det er vel der sakens kjerne ligger. Hun har ikke det genet. 

• Liker 11
Skrevet

Tom «piskes» gjennom gatene, virker som han går for lut og kaldt vann med/av  henne😌Bare me, myself(ie) &  mæmæmæ 😝Ikke rart han prøver seg/ kommer med disse stikkene, irettesettelse, som hun forøvrig bryr seg nada om😔Hvilket show, òg det vil  nok bare fortsette heeeele uka🌞🍻🥂

IMG_2474.jpeg

IMG_2477.jpeg

• Liker 9
Skrevet

Hun får eksponert brystene sine godt da. 

• Liker 13
Skrevet

Om Tom spiller golf på ipaden, er det krise. Men at hun filmer hver eneste meter de går og snakker til seg selv i kameraet. Er greit. Da er hun jo kjempe sosial i følge seg selv. Først spør hun Tom om noe, for så å irettesette han med at han skal være stille, fordi hun skal snappe og "detter ut", om han prater. Anekelen blir vond og hoven om de går mye. Men hun går jo alle sidegater opp og ned for å skape innhold på snap. Hun må vel se igjennom snappen i ettertid for å få med seg hva de har "opplevd" under all filmingen. Hun kan neppe få med seg annet enn å filme. Mæææ,mæææ,mæææ 🤡

• Liker 13
Gjest SøtSuppe
Skrevet

Huff, man burde holde kjeft når man ikke har noe positivt å si… men jeg klarer ikke å la være å synes at hun er utrolig usympatisk. 

Skrevet
SøtSuppe skrev (3 timer siden):

Huff, man burde holde kjeft når man ikke har noe positivt å si… men jeg klarer ikke å la være å synes at hun er utrolig usympatisk. 

Hun er usmakelig! En egoist uten like! Sier sitt når du er innlagt på sykehus i flere uker og ingen besøker deg av de «nære».  

Fem tonn med sminke og sjørøver skaut….harry er mellomnavnet !  

Tom ser ut som han har fått nok !!

• Liker 17
Annonse
Skrevet

"Æ træng ikke no masse råd!! Bruk krykka, si nånn! Krykka!??! Dæm som si æ ska gå me krykka tru æ itj har gått så my me krykka!  E dåkker klar over korr tungt det e å gå me krykka??"

Ja, kjære Heidi. Jeg vet hvor tungt det er å gå med krykker, men de krykkene du har er lette, så ikke kom her til meg og klag over tunge krykker!! Men, vi som har gått mye med krykker VET hvor avlastende det er med en vond fot, så valget mellom pest eller kolera er lett 🙃

Dessuten har du feil teknikk der du sprader rundt med krykkene som om dem var en accessoire 😘

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Skulle ikke tro det var så tungt å gå med krykker for en som er så pass veltrent, sterk og lett i kroppen som henne. I det minste som avlastning innimellom. 

• Liker 11
Skrevet
Blue Sky skrev (25 minutter siden):

Skulle ikke tro det var så tungt å gå med krykker for en som er så pass veltrent, sterk og lett i kroppen som henne. I det minste som avlastning innimellom. 

Det samme tenker jeg....

• Liker 6
Gjest SøtSuppe
Skrevet
Full kontroll skrev (7 timer siden):

Tom «piskes» gjennom gatene, virker som han går for lut og kaldt vann med/av  henne😌Bare me, myself(ie) &  mæmæmæ 😝Ikke rart han prøver seg/ kommer med disse stikkene, irettesettelse, som hun forøvrig bryr seg nada om😔Hvilket show, òg det vil  nok bare fortsette heeeele uka🌞🍻🥂

IMG_2474.jpeg

IMG_2477.jpeg

Hvorfor i alle dager synes dere synd på en voksen mann som er fullt ut i stand til å ta egne valg.

Han kan velge å gå, eller  han kan velge å være i et ødeleggende forhold. Jeg for min del tenker ar like barn leker best. 

Skrevet
ohmylord skrev (6 timer siden):

Om Tom spiller golf på ipaden, er det krise. Men at hun filmer hver eneste meter de går og snakker til seg selv i kameraet. Er greit. Da er hun jo kjempe sosial i følge seg selv. Først spør hun Tom om noe, for så å irettesette han med at han skal være stille, fordi hun skal snappe og "detter ut", om han prater. Anekelen blir vond og hoven om de går mye. Men hun går jo alle sidegater opp og ned for å skape innhold på snap. Hun må vel se igjennom snappen i ettertid for å få med seg hva de har "opplevd" under all filmingen. Hun kan neppe få med seg annet enn å filme. Mæææ,mæææ,mæææ 🤡

Da er  vel ikke ankelen egentlig så vond, eller? Hvis den hadde vært så vond som hun sier, så hadde hun vel ikke orket  å traske mer enn nødvendig gatelangs? Krykker var jo så tungt... Eier hun ikke styrke, så mye hun er på helsestudio?? Hun er vel der kun  for å posere, som folk sier... 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...