Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Anneth skrev (4 timer siden):

Vedder en tier på at den buketten ble bestilt da de var på senteret i går 😁

Sorry til de damene som brukte flere 100kr på buketten de sendte i førsten på «sykeleie» Den i dag var den fineste hun noengang har fått. At folk gidder å bruke pengene sine på det greine der, som kun tenker på seg selv. Se på det billig plastikk dritten barnebarna kunne få, mens hun selv bader i shopping for 1000vis av kroner. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva sa de? skrev (3 minutter siden):

Hva skulle sykepleierne sagt? Nei,Heidi, denne teknikken behersker du ikke. Da hadde hun blokkert de 😬

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ulltøffel skrev (9 timer siden):

Mannen min hørte snappen hennes i bakgrunnen i dag. Han er litt ufrivillig eksponert for IH😅 Uansett da, han sa at de blomstene må hun ha bestilt til seg selv, for Tom hørtes veldig unaturlig ut. Det er jeg faktisk enig i. Ellers så oppførte Tom seg rart på grunn av oppførselen til IH - det får vi nok aldri svar på

Unaturlig ja. Hørt nok av Toms plapring og køddete tone til å høre at ting er regissert og at han har fått streng beskjed om hva han skal si 😂

"De var flotte, håhåhå ☺️Står det ikke hvem de er fra?? Nei men for fanden....😬"

Endret av garfunkel
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (7 timer siden):

Hun fikk ikke bare skryt, hun var den beste pasienten vedkommende noengang hadde hatt. (Den stilen hun hadde på kjøpesenteret igår viser at hun ikke behersker krykker). 

- Jeg tok den kognitive testen som en del av helsesjekken, og jeg fikk toppscore. En av legene sa: «Sir, jeg har aldri sett noen få et slikt resultat - det var den høyeste scoren.»

Sistnevnte er Trump. 

Unnskyld.. Hun var den beste pasienten 🤩🏆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva sa de?

Hun har såååå lyst å snakke om foten…. Men, dagens ord.

Enig i pladtdritten til barnebarna. Ta de heller med på kino eller opplevelser tilpasset deres alder. Det har I og T råd til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sa de? skrev (1 time siden):

Hun har såååå lyst å snakke om foten…. Men, dagens ord.

Enig i pladtdritten til barnebarna. Ta de heller med på kino eller opplevelser tilpasset deres alder. Det har I og T råd til. 

Til Heidis forsvar, så har dem hatt med gullegullan på Leos lekeland 🪅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockefot99 skrev (2 timer siden):

Jeg gleder meg mest til å se henne i den hvite «snæxy» toppen og de hvite brillene til sommeren 😎👀

Dette er jeg veldig enig i! Når hun holdt opp den hvite toppen foran seg, så tenkte jeg at nå er det bare for Heidi og Tom å komme seg til litt varmere strøk, så jeg får se den på henne😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Mister skrev (12 minutter siden):

Dette er jeg veldig enig i! Når hun holdt opp den hvite toppen foran seg, så tenkte jeg at nå er det bare for Heidi og Tom å komme seg til litt varmere strøk, så jeg får se den på henne😍

Absolutt! 🥳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockefot99 skrev (2 timer siden):

Jeg gleder meg mest til å se henne i den hvite «snæxy» toppen og de hvite brillene til sommeren 😎👀

Det kan du ikke mene..?😅😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneth skrev (1 time siden):

Det kan du ikke mene..?😅😅

La de holde på. Ikke gi de noe særlig feedback på det 😅 Det er det de er ute etter. 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full kontroll skrev (På 22.1.2025 den 14.39):

« interessant» ‘ målgruppe’ hun bestiller klær etter😅Får da være måte på « hvor ung til sinns man er», men men, virker som det viktigste var at det var rååååsa😂

IMG_4878.jpeg

IMG_4879.jpeg

Ikke sett henne i denne ennå 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri sett noen bli på gråten/krokkodilletårer av litt trening. Hun er jo helt ustabil. Og hun vagger jo på krykkene istedenfor å støtte foten med dem når hun går. Hun har ikke lært seg å gå på krykker ennå. Kan ikke forstå at hun var den beste pasienten den fysioterapeut hadde hatt. Sa det vel for å roe ned IH.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (På 17.4.2025 den 2.35):

Se nøye på snappen idag. Say no moore

IMG_3568.jpeg

Spot on det der 🎯 💯

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (1 time siden):

Har aldri sett noen bli på gråten/krokkodilletårer av litt trening. Hun er jo helt ustabil. Og hun vagger jo på krykkene istedenfor å støtte foten med dem når hun går. Hun har ikke lært seg å gå på krykker ennå. Kan ikke forstå at hun var den beste pasienten den fysioterapeut hadde hatt. Sa det vel for å roe ned IH.

Snart 60 år med krokodilletårer etter trening. Var vel en traumatisk opplevelse det også.🤣. Tenk når hun en dag vil oppleve noe som virkelig er traumatisk. Ikke rart alle rømmer fra en sånn dramaqueen. Flaut... Broren sier vel hva han mener til henne, men det tåler hun vel Ikke. Hun oppfører seg som en unge.... 

Endret av Anita321
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...