Måne Rampelyset Skrevet 20 timer siden #5641 Del Skrevet 20 timer siden Tråden er ryddet for hets. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Mister Skrevet 19 timer siden #5642 Del Skrevet 19 timer siden hippyskippy skrev (10 timer siden): Hun burde lære en ting eller to av Pamela Anderson. Ser for meg at estetikken hennes appellerte til Heidi på 90-tallet, kanskje hun blir inspirert av Pamela anno 2025 også. Pamela Anderson fra Baywatch eller insta-Heidi, det blir et tøft valg. Der snakker vi Babes😍 Pamela er skikkelig fin hun, men hvis hun hadde sminket seg i tillegg, da hadde hun jo blitt skikkelig 🔥🔥🔥 Skal sies at dette er min smak da. Så når det er sagt, fint at Pamela gjør som hun ønsker og trives med det, flott i dag å hun, men kunne vært enda finere med litt sminke en gang iblant🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 11 timer siden #5643 Del Skrevet 11 timer siden Mr. Mister skrev (7 timer siden): Pamela Anderson fra Baywatch eller insta-Heidi, det blir et tøft valg. Der snakker vi Babes😍 Pamela er skikkelig fin hun, men hvis hun hadde sminket seg i tillegg, da hadde hun jo blitt skikkelig 🔥🔥🔥 Skal sies at dette er min smak da. Så når det er sagt, fint at Pamela gjør som hun ønsker og trives med det, flott i dag å hun, men kunne vært enda finere med litt sminke en gang iblant🙂 Deg om det, men her inne er det først og fremst personligheten og oppførselen hennes vi undres over og diskuterer. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10 timer siden #5644 Del Skrevet 10 timer siden Mr. Mister skrev (9 timer siden): Pamela Anderson fra Baywatch eller insta-Heidi, det blir et tøft valg. Der snakker vi Babes😍 Pamela er skikkelig fin hun, men hvis hun hadde sminket seg i tillegg, da hadde hun jo blitt skikkelig 🔥🔥🔥 Skal sies at dette er min smak da. Så når det er sagt, fint at Pamela gjør som hun ønsker og trives med det, flott i dag å hun, men kunne vært enda finere med litt sminke en gang iblant🙂 Synes Pamela er så mye finere etter at hun sluttet å sminke seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 9 timer siden #5645 Del Skrevet 9 timer siden Skjønner ikke sammenligningen jeg da, Pamela har vel ikke prøvd å trøkke en badering inn i gapet ? Og Pamela ser vel heller ikke eldre ut enn hun er . Enig med den lenger opp her at det verste er jo personlighet og oppførsel . 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aneane77 Skrevet 9 timer siden #5646 Del Skrevet 9 timer siden Elsker Insta - Heidi. Hun er seg selv fullt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 9 timer siden #5647 Del Skrevet 9 timer siden Rister på hodet av enkelte... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 9 timer siden #5648 Del Skrevet 9 timer siden Anneth skrev (13 timer siden): https://www.facebook.com/share/r/1FanEsoinf/ Hmmm 🤔 🙈👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 9 timer siden #5649 Del Skrevet 9 timer siden Aneane77 skrev (20 minutter siden): Elsker Insta - Heidi. Hun er seg selv fullt ut. Hø, ja, òg hva har det kostet henne? A L T ! Der hun sitter *alene* Ødelagt liv med sine psykiske , og noen fysiske problemer - stakkarslig "selvgjort er velgjort" menneske ❤️ Hun ville nok *vokst* noe på egoskalaen om du sendte henne en oppmerksomhet 😛 I senere tid viser hun jo større psykisk ustabilitet etterhver som all støtte / meldinger hun mottar, så at hun blir sååå lykkelig av det, stemmer ikke , kun flammen hun kan varmer seg på idet hun mottar, *natta* etterpå 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer48 Skrevet 7 timer siden #5650 Del Skrevet 7 timer siden Aneane77 skrev (1 time siden): Elsker Insta - Heidi. Hun er seg selv fullt ut. Var det ironi? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 7 timer siden #5651 Del Skrevet 7 timer siden Dude1996 skrev (På 10.3.2025 den 19.51): For noen år tilbake hadde hun mye større fokus på trening og ulike tips. Jeg kjenner flere som fikk motivasjon av henne. Plutselig ble hun mer opptatt av utseende og hun ble mer sint på folk. Hun så mye bedre ut før uten de store leppene. Og hun var sint på folk før også. Jeg har fått kjeft av henne før hun ble kjent som instaheidi. Hun er illsint til tider. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 6 timer siden #5652 Del Skrevet 6 timer siden Sassya skrev (56 minutter siden): Hun så mye bedre ut før uten de store leppene. Og hun var sint på folk før også. Jeg har fått kjeft av henne før hun ble kjent som instaheidi. Hun er illsint til tider. Blir nok ordning med ny krem for å fikse kolargenet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 5 timer siden #5653 Del Skrevet 5 timer siden panzerpølsa skrev (4 minutter siden): Blir nok ordning med ny krem for å fikse kolargenet. Kolargen ja..😅 Greit å vite hva det heter før hun snakker om det til sine mange følgere. og kanskje greit å ikke anbefale retinol heller, med tanke på forbudet som kommer senere i år🤪 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 5 timer siden #5654 Del Skrevet 5 timer siden Mr. Mister skrev (13 timer siden): Pamela Anderson fra Baywatch eller insta-Heidi, det blir et tøft valg. Der snakker vi Babes😍 Pamela er skikkelig fin hun, men hvis hun hadde sminket seg i tillegg, da hadde hun jo blitt skikkelig 🔥🔥🔥 Om man var i tvil om at denne brukeren enten i IH i egen person selv eller noen rundt henne, så forsvant tvilen nå. Så hva mener du, Pamela er flott men a Heidi danker henne ut på grunn av sminka? 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 5 timer siden #5655 Del Skrevet 5 timer siden garfunkel skrev (3 minutter siden): Om man var i tvil om at denne brukeren enten i IH i egen person selv eller noen rundt henne, så forsvant tvilen nå. Så hva mener du, Pamela er flott men a Heidi danker henne ut på grunn av sminka? 😂 Ja i dag var jo sminken lækker , maskara langt ned på kinn og tydelig lag på lag . Hun kommer nok til å sminke seg sånn til hun går i pennalet , og ser nok ikke selv hvor mye mer sliten og gammel man blir mer all den øyenskyggen på de tunge og rynkete øyelokkene . Hun burde være «et dårlig « eksempel på hvordan man IKKE bør sminke seg når man er 60 år . 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Mister Skrevet 5 timer siden #5656 Del Skrevet 5 timer siden garfunkel skrev (2 minutter siden): Om man var i tvil om at denne brukeren enten i IH i egen person selv eller noen rundt henne, så forsvant tvilen nå. Så hva mener du, Pamela er flott men a Heidi danker henne ut på grunn av sminka? 😂 Ja, det er riktig. Pamela er fin hun i dag altså, men hun var jo enda finere når hun sminka seg. Legger ved et bildet som jeg synes viser mitt poeng. Igjen, hun er en flott dame uten sminke også, men enda finere med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 5 timer siden #5657 Del Skrevet 5 timer siden JojoMoyes skrev (12 minutter siden): Ja i dag var jo sminken lækker , maskara langt ned på kinn og tydelig lag på lag . Hun kommer nok til å sminke seg sånn til hun går i pennalet , og ser nok ikke selv hvor mye mer sliten og gammel man blir mer all den øyenskyggen på de tunge og rynkete øyelokkene . Hun burde være «et dårlig « eksempel på hvordan man IKKE bør sminke seg når man er 60 år . Og pysjen er gulaktig… er det skit eller hva? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer48 Skrevet 4 timer siden #5658 Del Skrevet 4 timer siden JojoMoyes skrev (51 minutter siden): Ja i dag var jo sminken lækker , maskara langt ned på kinn og tydelig lag på lag . Hun kommer nok til å sminke seg sånn til hun går i pennalet , og ser nok ikke selv hvor mye mer sliten og gammel man blir mer all den øyenskyggen på de tunge og rynkete øyelokkene . Hun burde være «et dårlig « eksempel på hvordan man IKKE bør sminke seg når man er 60 år . Nei gud er det mulig, det er det verste jeg har sett. Hvordan ser hun ut uten filter, lurer jeg på🫣 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 4 timer siden #5659 Del Skrevet 4 timer siden Kjenner jeg er glad for at jeg stort sett holder meg til kun maskara til hverdags selv om jeg ikke er på samme alder som IH 🙂 Selv om jeg helst vil unngå å kommentere utseende så gjør hun seg selv ingen tjenester eller fremstiller seg selv på best mulig måte etter min mening. Men jeg forstår at hun føler det selv så jeg skal la henne få være seg selv i sminke og klesvei uansett hvor lite jeg forstår valgene 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 4 timer siden #5660 Del Skrevet 4 timer siden panzerpølsa skrev (1 time siden): Blir nok ordning med ny krem for å fikse kolargenet. Enda godt at vinden har løyna nå da. 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå