pålandjorda Skrevet i går, 13:35 #5441 Del Skrevet i går, 13:35 Hva synes dere om avvisningen når det gjaldt hjelpemiddel? Hun skal jo klare alt selv. Offer, martyr, eller fakstis selvhjulpen? Tenker det er fint å lære seg å ta imot hjelp når hjelpen er der. Et lite trillebord eller rullator med brett/ sittesete som kan klappes sammen er jo slettes ikke dumt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet i går, 14:29 #5442 Del Skrevet i går, 14:29 pålandjorda skrev (54 minutter siden): Hva synes dere om avvisningen når det gjaldt hjelpemiddel? Hun skal jo klare alt selv. Offer, martyr, eller fakstis selvhjulpen? Tenker det er fint å lære seg å ta imot hjelp når hjelpen er der. Et lite trillebord eller rullator med brett/ sittesete som kan klappes sammen er jo slettes ikke dumt. Og en krakk for å ha i dusjen…… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet i går, 14:58 #5443 Del Skrevet i går, 14:58 pålandjorda skrev (1 time siden): Hva synes dere om avvisningen når det gjaldt hjelpemiddel? Hun skal jo klare alt selv. Offer, martyr, eller fakstis selvhjulpen? Tenker det er fint å lære seg å ta imot hjelp når hjelpen er der. Et lite trillebord eller rullator med brett/ sittesete som kan klappes sammen er jo slettes ikke dumt. Hun vet og kan best! Skal derfor hverken motta råd lr bistand fra noen som kan mene at noe er konstruktiv for henne i en slik situasjon. Føler at alt alltid kommer tilbake til det.. Selvfølgelig skjønner hun at det kunne vært lurt, men hun må komme på idéen selv først, ingen andre må fortelle henne om noe som helst.. Helt mørkt! Rett og slett… 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet i går, 15:58 #5444 Del Skrevet i går, 15:58 Blue Sky skrev (1 time siden): Og en krakk for å ha i dusjen…… Virker ikke som hun er så opptatt av dusj ! Kan tydeligvis vaske seg med våtservietter da hun jo i går …. Bare hun får klint på seg lag på lag med sminke så går dette fint det 👍😬 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet i går, 16:01 #5445 Del Skrevet i går, 16:01 JojoMoyes skrev (Akkurat nå): Virker ikke som hun er så opptatt av dusj ! Kan tydeligvis vaske seg med våtservietter da hun jo i går …. Bare hun får klint på seg lag på lag med sminke så går dette fint det 👍😬 Ser jo flere ganger at når hun har «trent « sitter hjemme i stua med treningsklær på og morgenkåpa over der igjen….nasty 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet i går, 18:20 #5446 Del Skrevet i går, 18:20 LenaBAL skrev (2 timer siden): Ser jo flere ganger at når hun har «trent « sitter hjemme i stua med treningsklær på og morgenkåpa over der igjen….nasty Ja har sett det , og ofte sier hun at hun har kommet hjem fra trening og fått av treningstøyet hører aldri si fått dusjet etter trening . Men hun om det … sminke og fasade foran kommer alltid først 🤦🏼♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet i går, 20:05 #5447 Del Skrevet i går, 20:05 Kveldens tekst til ettertanke ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet i går, 20:12 #5448 Del Skrevet i går, 20:12 Skogstrolle skrev (1 minutt siden): Kveldens tekst til ettertanke ❤️ Ja det er jo helt fantastisk hvor mye kloke ord hun har å komme med 🤷🏼♀️Men et klokt hode har hun ikke . Hun har mistet 300 følgere på snap så noe sier meg at folk begynner å bli litt lei dette surrehodet nå . Hun er ivrig med takking og hjerter på insta , hun har ikke fått nok oppmerksomhet rundt dette tragiske traumet enda 🙅🏼♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23 timer siden #5449 Del Skrevet 23 timer siden Skogstrolle skrev (33 minutter siden): Kveldens tekst til ettertanke ❤️ Rekke ut en hånd? Jeg vil ikke risikere at hun biter meg. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 23 timer siden #5450 Del Skrevet 23 timer siden Ser mange av mine oppegående og reflekterte venner følger henne med beste intensjon. Vet ikke hva jeg skal tenke. kanskje jeg er helt på jordet ufølsom Håper ikke hun blir så syk at hjelpemiddel MÅ komme inn i en liten leilighet. Livet skjer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål! Skrevet 15 timer siden #5451 Del Skrevet 15 timer siden Gårsdagens visdomsord kan jo tyde på at hun har lest litt i denne tråden 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 14 timer siden #5452 Del Skrevet 14 timer siden Kaffeskål! skrev (57 minutter siden): Gårsdagens visdomsord kan jo tyde på at hun har lest litt i denne tråden Men enda ikke nå heller trekt til seg noe som helst ? Det er ikke håp der i gården … 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 11 timer siden #5453 Del Skrevet 11 timer siden Skogstrolle skrev (13 timer siden): Kveldens tekst til ettertanke ❤️ Ord du forstår - dikt av Ann Heidrun Ruud. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 9 timer siden #5454 Del Skrevet 9 timer siden Full kontroll skrev (1 time siden): Ord du forstår - dikt av Ann Heidrun Ruud. Viktig å kreditere dikter ❤️ takk for at du gjorde det. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 8 timer siden #5455 Del Skrevet 8 timer siden Kaffeskål! skrev (7 timer siden): Gårsdagens visdomsord kan jo tyde på at hun har lest litt i denne tråden Garantert!!! Og da må hun prøve å gi skylda på oss for hun er jo feilfri! Herregud ! Det blir jo så tragisk budskapet når hun er den som legger det ut! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #5456 Del Skrevet 7 timer siden LenaBAL skrev (29 minutter siden): Garantert!!! Og da må hun prøve å gi skylda på oss for hun er jo feilfri! Herregud ! Det blir jo så tragisk budskapet når hun er den som legger det ut! Skulle ønske noen kunne hengt henne opp etter veggen og fortalt henne noen Pauli ord . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 6 timer siden #5457 Del Skrevet 6 timer siden Lurer på om InstaHeidi ville komt til meg en dag i uken og avlastet meg. Jeg har bedt om hjelpemiddel, men får det ikke. Så fint om hun vil vise medmenneskelighet. Handle, vaske gulv, kjøre meg til trening. Mye. Og det handler ikke om viljen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 2 timer siden #5458 Del Skrevet 2 timer siden pålandjorda skrev (4 timer siden): Lurer på om InstaHeidi ville komt til meg en dag i uken og avlastet meg. Jeg har bedt om hjelpemiddel, men får det ikke. Så fint om hun vil vise medmenneskelighet. Handle, vaske gulv, kjøre meg til trening. Mye. Og det handler ikke om viljen. Dersom T hadde invitert inn og gitt klem til et kvinnelig bud og fått henne til å Snappe for seg og lagt ut på snap hun var ung og pen er IH den første som hadde sagt det var upassende !!! For en oppførsel !! Men IH. Du synes vel det var passende oppførsel av deg eller ???? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 2 timer siden #5459 Del Skrevet 2 timer siden (endret) LenaBAL skrev (7 minutter siden): Dersom T hadde invitert inn og gitt klem til et kvinnelig bud og fått henne til å Snappe for seg og lagt ut på snap hun var ung og pen er IH den første som hadde sagt det var upassende !!! For en oppførsel !! Men IH. Du synes vel det var passende oppførsel av deg eller ???? OMG!! Så jeg rett, eller har jeg drømt?? Fikk Heidi virkelig blomsterbudet, Fredrik fra MesterGrønn, til å filme seg på SnapChat når hun åpnet en rosebukett fra ei Benedicte?? Åoohh mayy lååård 🥴 Da er det fader meg mye om å gjøre at ALT skal filmes og legges ut på SOME!!! Endret 2 timer siden av Skogstrolle Æ har itj ord... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet 2 timer siden #5460 Del Skrevet 2 timer siden 😂😂😂Fredrik var nok glad når han endelig fikk lov til å gå😂Klikka totalt hu der😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå