Smartassen Skrevet 8. juni 2019 #61 Del Skrevet 8. juni 2019 14 minutter siden, AndreasBR skrev: 😂 Går vel alltid rundt i ring ja.. Er tydeligvis ikke det eneste som går rundt 😜😎 Flott, da er vi enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 8. juni 2019 #62 Del Skrevet 8. juni 2019 Jeg var borti noe lignende en gang. En liten rundkjøring med tre veier inn. Jeg skulle kjøre inn i rundkjøringen, men sto stille fordi det kom bil fra venstre. Bil med dame og unge kom kjørende inn i rundkjøringen og lå så langt til høyre med blinkende høyre blinklys og var på vei inn (så på hjulene at de var vridd mot høyre) der jeg sto, så jeg begynte å kjøre inn i rundkjøringen men måtte hogge i bremsene for hun syntes å ha bestemt seg og skulle videre! Så så hun olmt på meg. Altså, WTBF?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #63 Del Skrevet 9. juni 2019 Jeg lurer også på hva reglene sier når folk blinker feil. Jeg opplevde i en rundkjøring at hele TRE biler etter hverandre skulle til høyre uten å blinke (i armen til venstre for meg). Så jeg sto der som en idiot med klar vei foran meg leeenge. Men jeg visste jo ikke hvor de skulle, og hva er sannsynligheten for at tre biler ikke blinker?? Jeg driver med øvelseskjøring. Fikk kjeft av den jeg kjørte med. Mente at her kunne jeg kjørt for lenge siden siden tre biler skulle til høyre. Hva er egentlig reglene? Det jeg er mest nervøs for, er om jeg kommer i en slik situasjon på oppkjøringa. Anonymkode: 539ac...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 9. juni 2019 #64 Del Skrevet 9. juni 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jeg sto der som en idiot med klar vei foran meg leeenge. Du lærer etterhvert å finne luker, og hvor lang tid du trenger på å komme deg ut.. Dessverre er det også noen som aldri lærer, du aner ikke hvor mange ganger jeg har skreket "KJØR DA" til bilen foran når de står der som zombier med luke på luke som forsvinner forbi.. Gjør det du syns er riktig og drit i hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå