Gå til innhold

Pegasus Resort i Tyrkia?


smokey

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Noen kunne kanskje fortalt deg litt om stedet hotellet ligger, hvis du bare hadde angitt det.

Du angir bare "Tyrkia", og landet er rimelig stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kunne kanskje fortalt deg litt om stedet hotellet ligger, hvis du bare hadde angitt det.

Du angir bare "Tyrkia", og landet er rimelig stort.

Ok, det er i Inecum (staves kanskje annerledes) og hotellet heter Hotell Pegasus Resort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Gjest_ngs_*

Jeg har ei venninne som har vært der med mann og to barn to år på rad. Hun sier at det er tre hoteller som "henger sammen" og at det er all inclusive og at det er helt fantastisk. Man spiser og drikker alt man vil hele tiden uten å betale noe. Det er inkludert i prisen, og maten er visst helt super. (OBS! Det gjelder IKKE dersom du vil ha alkohol. DET må du betale for!) Mange bassenger og vannsklier og mange restauranter å velge mellom. Kjempe barnevennlig. Hun mente at ferien totalt sett ble billigere når man ikke brukte penger på mat og drikke. Min venninne anbefaler det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der (på nabohotellet, Pegasos royal).

Det stemmer som nevnt tidligere at det er tre hotell som ligger på rekke og rad ved stranden. Alle hotellene er flotte, med god standard.

Jeg kan ikke si annet enn at ferien var helt fantastisk! :)

Alt av mat var inkludert, pluss lokale drikkevarer og brus/vann/saft. Det som gjest skriver over her, stemmer altså ikke helt. Kun hvis du skal ha importerte drikkevarer (alkohol) koster det. Alt av tyrkiske drikkevarer er gratis.

Det var en veldig lettvint måte å feriere på, spesielt hvis man har små barn.

Hotellområdet er rent, vi så ikke en eneste kakerlakk i løpet av to uker der. Bassengområdene er kjempefine, eldorado for barn! Stranda er fantastisk, sanda er skikkelig finkorna.

Selve området Incekum er ikke så mye. Utenfor hotellet (på andre siden av veien)var det noen boder og spisesteder. Vi gikk dit bare for å se, men kjøpte ikke så mye. Hvis du tar dolmusen (liten buss) til nærmeste lille by (Avsallar) er det mer å se og shoppe. Fortsetter du i samme retning havner du i Alanya. I tillegg er Side andre veien (vi dro ikke dit). Dolmusen er kjempeenkel å bruke, det er bare å stille seg opp på veien og ta ut armen, så stopper de uansett hvor. Ikke koster det så mye heller.

På hotelleområdet er det også butikker, frisører, tannlege, spa og lege. Jeg fikk faktisk øyebetennelse, og fikk medisin med en gang fra legen. Måtte bare vise reiseforsikringskortet+passet, så ordnet de med medisin (uten at jeg betalte noe).

Flere ting du lurer på , så bare spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Gjest_jenny_*

jeg og mamma og lillesøsteren min skal kanskje på en av de hotellene.. men var det fin strand og varmt der? og når var du der? vi skal i høstferien ... ps. jeg er 13 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Bettina_*

Vi var der i juli i fjor, så jeg vet ikke noe om temperaturen i høstferien. Men for en 13-åring er hotellene suverene! Strendene er nydelige, men hotellene ligger i "ingenmannsland" langt utenfor noe som kan kalles byer. Så det er ikke noe sentrum å rusle i hvis man ikke (som ovennevnte her sier) tar buss/taxi. Men så har man også alle mulige slags aktiviteter og underholdning inne på området. Er imidlertid totalt uenig i at maten er bra - har feriert flere ganger i Tyrkia UTEN all-inclusive, og det er noe helt annet. Det blir for "rullebånd-aktig", og skjemmer ut det typiske nydelige tyrkiske kjøkken. Men kostnadsbesparende blir det, særlig hvis man har med barn/tenåringer. Vær imidlertid obs på at du må betale ekstra for popkorn, is, vafler og lignende som barna ofte ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marsipangris

Jenny: Vi var i Side i høstferien i fjor,og det var varmt og godt! Perfekt tid å reise på, man slipper den kvelende varmen som det ofte blir om sommeren. God tur, dere kommer til å få det kjempefint :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest

Hotellet du etterspør er et av tre hoteller som ligger side om side langs en sandstrand i Incekum, Alanya. Hotellene er alle 5-stjerners hoteller, men er veldig billige. Jeg reiser selv dit om to uker, men skal leve på Pegasos Royal, som er nabo-hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...