Gå til innhold

Sex på fly

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overgrep, kalles det, å tvinge andre til å delta i egen seksualitet mot sin vilje. Er dere stolte over å bli kåte ved tanken på å tvinge barn og voksne til å se og høre på dere ha sex? Hvis dere noensinne prøver dere på sex i setene igjen håper jeg dere arresteres med en gang flyet når bakken igjen og at dere lander et sted med svært strenge straffer for seksuelle overgrep. 

Anonymkode: 1df10...250

Grunnen til at vi ikke har fått det til er jo fordi vi IKKE vil at noen andre skal verken se eller høre at vi har sex. Tenker f.eks bakerste rad med lite folk på flyet under et teppe. Vi har ikke fått det til enda og det blir kanskje kun med fantasien...

Tror det er mulig å ikke være så trangsynt og blærete, vi vil absolutt ikke involvere eller sjenere noen med sex, vi tenner på offentlig sex bare. :)

Anonymkode: 3b75c...325

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange frigide her.

Anonymkode: 21761...402

Frigid fordi man ikke synes sex på flytoalettet er noen god ide? Ok... 

Anonymkode: 5ffaa...62e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at vi ikke har fått det til er jo fordi vi IKKE vil at noen andre skal verken se eller høre at vi har sex. Tenker f.eks bakerste rad med lite folk på flyet under et teppe. Vi har ikke fått det til enda og det blir kanskje kun med fantasien...

Tror det er mulig å ikke være så trangsynt og blærete, vi vil absolutt ikke involvere eller sjenere noen med sex, vi tenner på offentlig sex bare. :)

Anonymkode: 3b75c...325

Hvis du tror folk ikke får med seg at dere har sex i samme rom er dere rett og slett ekstremt naive. At jeg ikke synes det er greit at dere tvinger andre mennesker til å overvære deres seksualliv gjør meg hverken trangsynt eller blærete. Jeg er for eksempel helt i takt med de aller, aller fleste (kanskje alle?) lands lovverk, og det lovverket er der av en grunn. 

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt at orgasmen er sterkere på titusen fot, er det sant?

Anonymkode: fb98f...d83

Nei.

Gjest Alterego666
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tror folk ikke får med seg at dere har sex i samme rom er dere rett og slett ekstremt naive. At jeg ikke synes det er greit at dere tvinger andre mennesker til å overvære deres seksualliv gjør meg hverken trangsynt eller blærete. Jeg er for eksempel helt i takt med de aller, aller fleste (kanskje alle?) lands lovverk, og det lovverket er der av en grunn. 

Å bryte regler er i seg selv et afrodisiak. 

Gjest Alterego666
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk det noen konsekvenser? Gikk dere ut samtidig? Er litt redd for bot eller nektelse av fly på vei hjem

Anonymkode: ffc17...1b1

#spørforenvenn?

AnonymBruker
Skrevet

Vent til dere kommer ned. Finn dere en avsidesliggende plass ved havet og kos dere til lyden av bølger som slår inn mot land😍 Eller i solnedgangen. Så mye deiligere med helt nakne kropper, tett inntil hverandre uten å måtte forhaste seg fordi en unge på 3 år står å hylgriner på utsiden av døren fordi hun må tisse. Så slipper dere ydmykelsen på vei tilbake til setene også.

Også er det ca 110% ganger mer romantisk!

Anonymkode: 764e6...992

• Liker 2
Skrevet

Jeg og kompisen min var for noen år siden på ferie på Kreta. Vi ble selfølgelig kåt på flyet ned. Jeg "gikk på toalettet" for å sjekke ut om det var noe vits i å prøve, men nei. Alle hadde sett oss også på vei inn og ut i tillegg. Fikk ikke lyst til å onanere der heller... 

Skrevet

Går an å holde seg en fire til fem timer som det tar å komme til Syden med fly. Må sex på død og liv gjøres overalt? 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, wintergirl skrev:

Går an å holde seg en fire til fem timer som det tar å komme til Syden med fly. Må sex på død og liv gjøres overalt? 

Skjønner hva du mener, men et vel noe med spenningen, det "forbudte" og rampete. Har hatt sex på mange merkelige plasser, men på fly, nei🙂

AnonymBruker
Skrevet

På toalettet i Første klasse på et Emirates-fly. Var dusj der inne og kjempegod plass. Sexen var rent symbolsk men hadde drømt om mile high i alle år og nå ble det. Også gjennomført felles onani på samme fly, da i lugaren. Ja, det var lugarer og ikke seter. Så vi plaget ingen.

Anonymkode: 2d6f6...c3a

Skrevet
49 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Skjønner hva du mener, men et vel noe med spenningen, det "forbudte" og rampete. Har hatt sex på mange merkelige plasser, men på fly, nei🙂

Skjønner hva du mener også😊 Men nå er jeg selv lite glad i at mine intime sider blir eksponert foran andre, noe jeg føler den blir i offentlig transport. Er nok også ganske kjedelig av meg da jeg ikke har det behovet for å teste sånne grenser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...