Gå til innhold

Har dere bilde av dere selv på invitasjonene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

En nysgjerrig Lene undrer - har dere bilde av dere selv på invitasjonene? Vi tok en del sort/hvitt bilder i skogen og valgte derfor å ha bilde av oss på forsiden av invitasjonene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vi har det... Bilde fra den dagen vi forlovet oss. For oss er det like mye eet symbol, som noe annet.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Yep det har vi, for det ble litt mer personlig :wink:

Skrevet

Vi har ikke bilde på invitasjonene, men har tenkt å ha det i kirkeprogrammet.

Gjest gjesta
Skrevet

jepp et liiite et på siste side.

Forresten, jeg tenkte forside, 2 sider + bakside. Hva med dere? Blir kanskje litt dyrt... tenker på når vi skal printe på trykkeri.. om jeg heller bare tar 2 sider...

Skrevet

Har ikke bestemt oss enda, men jeg har lyst på det. Skal i et bryllup til sommeren, og de har bilde på invitasjonene. Syntes det var kjempefint det. :)

Skrevet

Vi hadde et svart/hvit bilde av oss på invitasjonene.Det samme bilde har vi på forsiden av sangheftet :)

Skrevet

Vi hadde ikke det. Det ble liksom ikke plass...

Men vi kommer nok til å ha det på sanger og kirkeprogram.

Skrevet

Nei, vi hadde ikke bilde.

Tenkte ikke tanken engang...

Skrevet

Vi hadde ikke bilde. Hadde ikke lyst til det. Og så valgte vi en layout hvor bilde heller ikke passet.

Skrevet

Nei, vi hadde ikke hverken på invitasjoner, kirkeprogramm eller sanghefte.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, vi hadde ikke bilde på invitten.

Skal ikke ha det på kirkeprogrammet heller og sanghefte skal vi ikke ha.

Skrevet
Vi hadde ikke bilde. Hadde ikke lyst til det. Og så valgte vi en layout hvor bilde heller ikke passet.

Samme her. Til tross for at min kjære er fotograf av yrke og at vi derfor er ganske opptatt av foto generelt... :wink:

Skrevet

Vi hadde det i tankene, og jeg synes det kan være kjempefint...men vi endte altså opp uten!!!

Skrevet

Vi har bilde av oss selv på invitasjonene. Vi har et svart-hvitt bilde på et offwhite ark, og et offwhite "gjennomsiktig" ark foran hvor selve teksten står. Så bildet synes igjennom.

Skrevet

Klart vi hadde det:) Mye mer personlig synes vi, og er fornøyd med at vi tok det med. Har fått positive kommentarer på det også

Skrevet

Vi hadde svart-hvitt bilder av oss selv som barn, det ble veldig fint

Skrevet

Ja, vi hadde bilde av oss selv i invitasjonene...

Skrevet

Jeg hadde tegnet en tegning av oss to sammen som jeg scannet inn på dataen.. den hadde vi i invitasjonene... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...