Gå til innhold

Er det vanlig med «puppeknulling»


Rebecca30

Anbefalte innlegg

I går ville typen min prøve å «puppeknulle». Altså at han la penis mellom brystene mine mens jeg holdt de sammen også bevegde han penisen fram og tilbake til han kom. 

Det ga ikke meg så mye, men det var fint å se at han likte det. Jeg hadde aldri hørt om dette før. Er dette vanlig å gjøre? Bruker dere å gjøre dette? Lar dere han komme hvis han gjør det, da kommer jo spruten rett i ansiktet? 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert en fin ting dere kan gjøre sammen hvis han er over gjennomsnittet glad i puppene dine. Ta det som et kompliment når han kommer. Gir jo han ikke noe heller når han slikker deg. Men spriter opp sexlivet og begge behøver jo ikke alltid være den som koser seg mest. 

Anonymkode: 35296...586

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange av de jeg har hatt sex med som ikke har villet puppeknulle.... Kan kanskje være fordi jeg har store naturlige, og det derfor blir fristende.

Ikke noe problem at fyren kommer under puppeknulling, de kommer sjeldent i ansiktet når de puppeknuller, kanskje noe sprut på avveie men det er ikke noe problem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Skal være rimelig tom for ideer dersom puppeknulling dukker opp på min ønskeliste. Det er så mye annet som er atskillig mer interessant.

Endret av Paramount
Skrivefeil igjen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt store nok pupper til det, så ingen har naturligvis spurt. 

Anonymkode: 77650...ebf

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig og vanlig.  Er vel ikke det vanligste å gjøre i senga, er jo ikke slik man lager barn. Men igjen, jeg gjør mye rart i senga som ikke lager barn så hvem er jeg til å dømme 🙃 så lenge begge er med på det, så kos dere 😀

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig hvis man er utforskende, ei venninne ridde og gnikket musa si mot kneet mitt til hun kom, ikke så godt for meg, men såå hærlig å se henne så kåt og ansiktutrykket når hun fikk orgasme🤫 Ved brystpuling er det jo bare å gape opp sånn som hos tannlegen😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen gjør det på meg mens jeg fingrer meg selv noen ganger, men han er mer interessert i rompa mi, så gnir han seg i sprekken mens jeg står i doggy. Da kommer han som regel godt å lenge!

Anonymkode: 1eef6...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Mocca* skrev:

Det er ikke mange av de jeg har hatt sex med som ikke har villet puppeknulle.... Kan kanskje være fordi jeg har store naturlige, og det derfor blir fristende.

Ikke noe problem at fyren kommer under puppeknulling, de kommer sjeldent i ansiktet når de puppeknuller, kanskje noe sprut på avveie men det er ikke noe problem.

Med ekskona likte hun kombinasjon av brystknulling og BJ. Hun har herlig store bryster og jeg en lang en. Fin avslutning da hun ikke har en dyp vagina. Dama veide bare 50 kg og hadde DD. Så for oss var dette en av flere løsninger på en litt mer røff avslutning. 

Anonymkode: 44593...84b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

For meg det en morsom kuriositet som ikke gir spesielt mye nytelse. Men det kan være gøy, og gøy skal man ikke kimse av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med ekskona likte hun kombinasjon av brystknulling og BJ. Hun har herlig store bryster og jeg en lang en. Fin avslutning da hun ikke har en dyp vagina. Dama veide bare 50 kg og hadde DD. Så for oss var dette en av flere løsninger på en litt mer røff avslutning. 

Anonymkode: 44593...84b

Tipper det kan ha noe med saken å gjøre ja, jeg liker også å kombinere med bj.... Of har I cup......😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Paramount skrev:

Skal være rimelig tom for ideer dersom puppeknulling dukker opp på min ønskeliste. Det er så mye annet som er atskillig mer interessant.

har du eksempel til hva som er på din ønskeliste?

Anonymkode: 2a803...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Alterego666 skrev:

For meg det en morsom kuriositet som ikke gir spesielt mye nytelse. Men det kan være gøy, og gøy skal man ikke kimse av.

Dette! Ikke en høydare for meg, men pytt pytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ta en spansk en. 

Anonymkode: 62e96...595

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En variant som er deilig, er å brystpule mens hun slikker ballene. 

Litt kronglete, men absolutt noe som krydrer hverdagen. 

Anonymkode: 786e4...39e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange som prøve. Men trur ikkje det er standard greie liksom.

Anonymkode: ddb27...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig mange som spør om det. Kanskje det har noe med puppene å gjøre? Jeg har ganske store, så det vil jo gi en viss glede for enkelte folk... Det gir ikke meg noen verdens ting, men noen ganger vil man jo gjøre ting som gjør den andre glad ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2019 den 8.39, Rebecca30 skrev:

I går ville typen min prøve å «puppeknulle». Altså at han la penis mellom brystene mine mens jeg holdt de sammen også bevegde han penisen fram og tilbake til han kom. 

Det ga ikke meg så mye, men det var fint å se at han likte det. Jeg hadde aldri hørt om dette før. Er dette vanlig å gjøre? Bruker dere å gjøre dette? Lar dere han komme hvis han gjør det, da kommer jo spruten rett i ansiktet? 🙈

Inni mellom😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd mange ganger her, for å si det slik. Men ei som hadde veldig store bare gjorde det på meg en gang, og da tente jeg godt. Mest sannsynlig fordi jeg forsvant helt. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...