Gå til innhold

Good girl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett serien på Netflix? Jeg så begge sesongene på to dager er helt hekta! Nå må jeg vente ett år til neste..

hva syntes dere?

Anonymkode: f28c2...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå autokorrekt mente selvsagt good girls

Anonymkode: f28c2...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRIT bra!!! Mannen er og helt hekta 😅 minner meg veldig om braking bad, bare i dame form 😁

Du vil sikkert like Animal Kingdom på Viaplay og forresten ☺️ 

Anonymkode: 24151...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er elendig! Den er så klein, og de er så ufattelig dumme! Ikke bare sånn vanlig teit, men rett og slett dumme! Tar så dustete valg at jeg ikke orka å se mer etter noen episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jadzia skrev:

Jeg synes den er elendig! Den er så klein, og de er så ufattelig dumme! Ikke bare sånn vanlig teit, men rett og slett dumme! Tar så dustete valg at jeg ikke orka å se mer etter noen episoder.

Skal jo være tre damer med null erfaring innenfor drap, hvitvasking av penger, dop, våpen osv. Pluss en god dose humor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Irja skrev:

Skal jo være tre damer med null erfaring innenfor drap, hvitvasking av penger, dop, våpen osv. Pluss en god dose humor..

Joda, men selv om man ikke har noe erfaring med ting, så bør man ha en viss normalt fungerende tankegang om hva som er lurt og ikke å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Jadzia skrev:

Jeg synes den er elendig! Den er så klein, og de er så ufattelig dumme! Ikke bare sånn vanlig teit, men rett og slett dumme! Tar så dustete valg at jeg ikke orka å se mer etter noen episoder.

Jeg synes den tar seg veldig opp i sesong to du burde gi det mer sjanse. Mye av det virker helt blåst, til du ser utviklingen av hva som skjer.

Anonymkode: f28c2...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2019 den 20.59, Jadzia skrev:

Jeg synes den er elendig! Den er så klein, og de er så ufattelig dumme! Ikke bare sånn vanlig teit, men rett og slett dumme! Tar så dustete valg at jeg ikke orka å se mer etter noen episoder.

Likte sesong 1, sesong 2 dårlig pluss alltfooor mange episoder.

Anonymkode: eb6c2...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...