Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 29. april 2005 #1 Skrevet 29. april 2005 ..Kan tenke meg at dette har värt oppe för.. :oops: Men.., er det noen som har noen gode tips til meg? KJärsten og jeg skal tilbringe 3 dager i byen (latinerkvarteret, heter det det?).. så om noe nettopp har värt der og vil dele med seg så er det bare å komme med tips/erfaringer Takk jenter
Fakse Skrevet 29. april 2005 #2 Skrevet 29. april 2005 Restauranten "Chez Clément" på Champs-Élysées er verd et besøk. Det samme med middag på en båt som seiler på Seinen i skumringa.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 Takk takk!! Hvor varmt kan man tenke seg at det er der i slutten av mai? Mye varmere enn i nord...?
Fakse Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 Takk takk!! Hvor varmt kan man tenke seg at det er der i slutten av mai? Mye varmere enn i nord...? Det kan variere veldig. Regner jo en del i Frankrike, så er det regn blir det fort grått og ikke så veldig varmt. Men blir det sol og vindstille kan det nok fort bikke 30 grader på en "heldig" dag. Vi var der nå før påske, og hadde 18 grader og sol, men var visst heldige for uka etter var det 12 grader og regn.
Gjest SumoBryter Skrevet 29. april 2005 #6 Skrevet 29. april 2005 Jeg syntes Sacrecore (husker jeg riktig) og området der i Montmatre er fint. Hotellene var i hvertfall ikke vi særlig heldige med og pass dere for slike som prøver å lure penger fra turister.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå