Gå til innhold

20 år og ingen venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 20 år gammel jente som bor i Oslo. På ungdomsskolen var jeg i en venninnegjeng, men da vi alle startet på forskjellig VGS mistet jeg kontakten med alle uten om hun ene som ble besteveninnen min og vi gikk i klasse sammen.

etter vgs( 2018),  startet begge å jobbe heltid også dro hun til militæret for litt siden. Vi var nære bestevenner og hang så og si bare med hverandre. Men etterhvert begynte vi å henge mindre og mindre. Så nå er jeg her uten noen venner. Alle som jeg var venn med er i militær, studerer i utlandet osv. Synes det er sykt kjedelig å ikke ha hvertfall et par veninner og en god en. Vet ikke hvor jeg skal møte folk for jeg er ikke en sånn som går ut på byen. Har prøvd å melde meg inn i sånn vennegrupper men de fleste sender snaps i et par dager også stopper.

flere i samme situasjon? Som vil begynne å snakke kanskje på snap? Bor i Oslo. 20 år heltid barnehageassistent. Kjæreste, men orker ikke å være med han 24/7 ehheeh

 

hjelpp

Anonymkode: 44727...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor ikke i Oslo, men på Facebook finnes det en gruppe som heter "Hey girl!". Det er egen gruppe for blant annet Oslo vet jeg. Er med i en annen by, og ser ut som mange i gruppa finner på ting sammen - bare et tips :) 

Anonymkode: addc2...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som at du selv må ta initiativ i større grad. Du kan ikke sitte og vente på SMS og snaps fra venninnen din, eller andre. 

Vær mer på i disse gruppene du nevner, send den gamle venninnen din en melding. Har du kanskje noen kollegaer på din alder du kunne bedt med ut? Kanskje kjæresten din har noen venninner eller vennepar dere kunne hatt en kveld med? 

Vennskap dukker ikke alltid bare plutselig opp mens man venter, man må oppsøke de selv også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne, du kan adde meg, 

Anonymkode: 9f67e...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2019 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Jeg er en 20 år gammel jente som bor i Oslo. På ungdomsskolen var jeg i en venninnegjeng, men da vi alle startet på forskjellig VGS mistet jeg kontakten med alle uten om hun ene som ble besteveninnen min og vi gikk i klasse sammen.

etter vgs( 2018),  startet begge å jobbe heltid også dro hun til militæret for litt siden. Vi var nære bestevenner og hang så og si bare med hverandre. Men etterhvert begynte vi å henge mindre og mindre. Så nå er jeg her uten noen venner. Alle som jeg var venn med er i militær, studerer i utlandet osv. Synes det er sykt kjedelig å ikke ha hvertfall et par veninner og en god en. Vet ikke hvor jeg skal møte folk for jeg er ikke en sånn som går ut på byen. Har prøvd å melde meg inn i sånn vennegrupper men de fleste sender snaps i et par dager også stopper.

flere i samme situasjon? Som vil begynne å snakke kanskje på snap? Bor i Oslo. 20 år heltid barnehageassistent. Kjæreste, men orker ikke å være med han 24/7 ehheeh

 

hjelpp

Anonymkode: 44727...d73

Jeg er og 20, hvilken vgs og bydel er du fra? Kanskje du kjenner flere enn du tror. Det er plass i vår vennegjeng i alle fall!

Anonymkode: 87b63...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...