Gå til innhold

Endelig positiv test!


Kristina00

Anbefalte innlegg

Den har vi ventet på i litt over fire år etter å ha prøvd selv i nesten to, hatt tre inseminasjoner uten hell i 2017/2018. Tok en pause for psyken og økonomien sin del etter tre mislykkede forsøk. Mars 2019 tok vi kontakt med Spiren fertilitetsklinikk igjen foe å prøve IVF og tok nye blodprøver osv, oppstart med medisiner i mai og positiv test slutten av mai🥰🤞🏻 

Vi er et par på 27 og 28 år, glad vi begynte tidlig da vi ikke hadde en anelse om at det ville ta så lang tid! 

Så nå håper vi spira sitter i 9 mnd.☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5+1 og kvalmen kommer som et snikende ullteppe. Puppene, eller direkte niplene, svir som et uvær og er super vonde på morgenen og utover dagen - skulle tro det lages et meieri til for Tine eller noe. Var så kvalm i mårrest at jeg hadde spy langt oppi halsen, tok med en plastpose for å være sikker og var usikker på om jeg måtte stoppe å spy etter å ha kjørt bare 500m med en hodepine som konstant banker på.

Sommerlunsj på jobb idag, mye spekemat, muggoster, mykoster, røykalaks osv. Spiste eggerøre jeg da😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

7+4, veldig spent på UL på mandag! Har egentlig ingen spesiell forventning, ønsker bare å få det overstått og at det forhåpentligvis er en huleboer der inne som vokser og at alt ser ok ut.☺️ 

Er ellers i fin form, kan bli akutt kvalm noen ganger, men det går like kjapt over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten og lykke til på ultralyd på mandag ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/22/2019 at 10:03 PM, hotfudge said:

Gratulerer så mye med graviditeten og lykke til på ultralyd på mandag ❤️

Tusen takk❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd på mandag gikk kjempefint, jeg var så spent at jeg hadde tårevåte øyne før jeg gikk inn.

Det var innvendig ul og legen så litt på skjermen (..noe som føltes ut som en evighet) før hun snudde den å sa gratulerer❤️ Jeg så sikkert ingenting på noen sekunder da jeg begynte å gråte sånn av glede! Så nå håper jeg denne lille spira som var 1,36 cm og hadde 152 slag i minuttet på mandag klyper seg fast!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...