AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Hei! Jeg skal kjøpe nye håndklær, alle vi har er en av hver sort og stygge, og med nytt bad = NYE HÅNDKLÆR! MEN, hvor mange bør jeg kjøpe? Og hvilken størrelse?? Jeg forstår ingenting av disse håndklestørrelsene.... Vi er to i huset og har sjeldent gjester på overnatting. Tror jeg ønsker å kjøpe noen missonihånddklær, og noen hvite. Anonymkode: 4c3b1...f8b
Mhmjadda Skrevet 6. juni 2019 #2 Skrevet 6. juni 2019 Vi har disse, og er fornøyde https://www.kid.no/baderom/haandklaer/nord-haandkle/70x140-cm-hvit-haandkle/ De har blitt litt grå, men det er etter flere års bruk og uforsiktig vask. Jeg digger store håndklær og bruker 70x140 cm, men det er en smakssak.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 Jeg har kjøpt alle våre håndklær på naneon.no. Softline exclusive. De er veldig tykke. Vi bruker 90x180 cm til dusjing, 50x90 cm til håndklær ved vasken etc. Vi er 3 i husstanden, har 16 store og 16 små. Da har vi også nok til gjester. Jeg har forøvrig uten brodering. Anonymkode: 2da1d...cab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå