Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #21 Skrevet 5. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kyssing må såklart til, jeg er ikke prostituert heller! Sex uten å kysse høres jo helt forretningsmessig ut, dvs IKKE sexy! Anonymkode: e0a05...f79 Sex uten kyssing er tanketom sex. Sex med kyssing kalles å elske med hverandre...
Tøytigern Skrevet 5. juni 2019 #22 Skrevet 5. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg bare lurer, om noen er i samme situasjon. Vi er begge godt etablerte med partner og barn, men lever i sexløse forhold. Vi har nå begynt å treffes, og vi får på en måte stillet våre behov for både sex og intimitet. Det jeg lurer på, dere med elskere, har dere bare sex uten kos og kyss? Har dere annen kontakt utenom...? Hvilken intimitet har dere, kun sex? Anonymkode: 8ba7b...206 Vet partnerene deres om dette forholdet? Kanskje de har noe å si om det? Om forholdet er sexløst er det kanskje noe man bør ta opp, istedet for å hoppe over gjerdet til det gresset som ser grønnere ut?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #23 Skrevet 5. juni 2019 1 time siden, museslikker69 skrev: Jeg elsker vel henne litt for mye med å ta sjansen på at forholdet skal bli for kaldt. Med å gå ned mente jeg at det må arbeides med å få henne til å bli mere hetro igjen. Hun er meget eventyrlysten, så jeg ville ikke nekte henne å forske ut hennes lesbiske fantasier. Ja da, jeg er nok snill og omtenksom ektemann, det er nok derfor jenta mi elsker meg❤️ Bli mer hetro igjen? Man blir ikke lesbisk over natten om det er det du frykter for😅 Anonymkode: 51c3b...0a3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #24 Skrevet 5. juni 2019 2 minutter siden, Tøytigern skrev: Vet partnerene deres om dette forholdet? Kanskje de har noe å si om det? Om forholdet er sexløst er det kanskje noe man bør ta opp, istedet for å hoppe over gjerdet til det gresset som ser grønnere ut? Ikke alltid gresset er grønnere over gjerdet heller. Blir som å telle hvor mange sauer som står og beite, og plutselig kommer det en svart sau som man ikke hadde noe anelser😂 Anonymkode: 51c3b...0a3
Bamseklemmer Skrevet 5. juni 2019 #25 Skrevet 5. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man blir ikke lesbisk over natten om det er det du frykter for😅 Har vel ikke gitt noe tidsperspetiv her heller da, det eneste jeg frykter edderkopper😂
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #26 Skrevet 5. juni 2019 Akkurat nå, museslikker69 skrev: Har vel ikke gitt noe tidsperspetiv her heller da, det eneste jeg frykter edderkopper😂 Det var måten du formulerte det hele på😂 At hun blir tent av lesbiske seksuelle handlinger er jo bare en pluss for deg da. Er mange jenter si blir det og er likevel hetro😅 Anonymkode: 51c3b...0a3 1
Bamseklemmer Skrevet 5. juni 2019 #27 Skrevet 5. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alltid gresset er grønnere over gjerdet heller. Gresset kan være grønt på begge sider, hvis du er en god gartner, pleier du den ikke og gir omsorg blir de brune og dør ut🤫Samme er det med kjærligheten❤️🍻
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #28 Skrevet 5. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg bare lurer, om noen er i samme situasjon. Vi er begge godt etablerte med partner og barn, men lever i sexløse forhold. Vi har nå begynt å treffes, og vi får på en måte stillet våre behov for både sex og intimitet. Det jeg lurer på, dere med elskere, har dere bare sex uten kos og kyss? Har dere annen kontakt utenom...? Hvilken intimitet har dere, kun sex? Anonymkode: 8ba7b...206 Høres fint ut siden dere begge sikkert har avklart med partnere. Jeg har full pakke med mine elskerinner, men det selvsagt i forståelse med min kone:) Anonymkode: bfa9e...85e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #29 Skrevet 5. juni 2019 Jeg har hatt en fast elsker i 3 år nå. Vi møtes ca to ganger i måneden. Han har samboere og barn hjemme, men åpent forhold. Når vi er sammen sover han gjerne over hos meg. Og den kvelden/natten vi er sammen oppfører vi oss som nyforelskede kjærester. Kysser, kliner, koser, sover i armkroken hans, har heftig sex flere ganger, og har også hatt trekanter med andre. Men vi har ingen kontakt utenom møtene. Vi avtaler kun tidspunkt pr SMS. Anonymkode: 6c0c5...921 1
Bamseklemmer Skrevet 5. juni 2019 #30 Skrevet 5. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men vi har ingen kontakt utenom møtene. Vi avtaler kun tidspunkt pr SMS. Synes det er helt fantastisk å ha det sånn også, å ha noen som man stoler på gjør jo sexen enda bedre og pirrende
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #31 Skrevet 5. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var måten du formulerte det hele på😂 At hun blir tent av lesbiske seksuelle handlinger er jo bare en pluss for deg da. Er mange jenter si blir det og er likevel hetro😅 Anonymkode: 51c3b...0a3 Nja, presisering: Om en dame leker med andre jenter som er hun biseksuell. Om hun kan få "romantiske følelser" for andre damer så er hun i tillegg bifil. Anonymkode: 2a15e...b4d 1
Bamseklemmer Skrevet 5. juni 2019 #32 Skrevet 5. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var måten du formulerte det hele på😂 Ja, forstår det bedre når du gir meg latterfjes, jeg liker alle som er så positive som deg. Jada, stor fordel for meg å ha trekant med to damer, noen ganger er man seksueklt umettelig, fordelen med meg er vel at jeg synes alle kvinner er vakre❤️
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #33 Skrevet 5. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt en fast elsker i 3 år nå. Vi møtes ca to ganger i måneden. Han har samboere og barn hjemme, men åpent forhold. Når vi er sammen sover han gjerne over hos meg. Og den kvelden/natten vi er sammen oppfører vi oss som nyforelskede kjærester. Kysser, kliner, koser, sover i armkroken hans, har heftig sex flere ganger, og har også hatt trekanter med andre. Men vi har ingen kontakt utenom møtene. Vi avtaler kun tidspunkt pr SMS. Anonymkode: 6c0c5...921 Vi har egentlig kontakt hver dag. Kun meldinger, ønsker hverandre alltid god morgen og god natt. Ingen av oss har åpent forhold nei så det blir i det skjulte... Ønsker meg åpent forhold mrn mannen vil ikke🤷♀️ Anonymkode: 8ba7b...206
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå