Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært der, og som har lyst til å komme med anbefalinger? Vi er en familie som skal være der 1 uke i starten av juli. Bor i nærheten av Kotor, men har bil og tenker å få sett oss litt rundt.

Er spesielt interessert i tips om gode strender. Sand/sten/betong - irrelevant. Så lenge det er badesteder som passer for barn. Når jeg ser på bilder, ser det ut som veldig mange strender er semi-private, fulle av solstoler på rekke og rad. Det er ikke så interessant for oss, med aktive barn får vi ikke slappet av mye under en parasoll, og prioriterer dermed ikke å betale for det.

Anonymkode: 5b4c2...57d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde base i Herceq Novi sist vi var i Montenegro. På denne siden er det langgrunt og mange likte å vade i vannet. Solstolene var såpass billig for noen år siden at det var helt greit å ha et sted å slenge fra seg bagen.

Anonymkode: 0d898...34b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ligger en øy ikke så langt unna Kotor, med en kirke på. Der skal det være fint. Har ikke fått vært på den øya selv enda. Og nå husker jeg heller ikke navnet.

Kotor er det mye rike turister, og er kalt for mini-Dubrovnik. Det blir nok for slitsomt for dere med små barn å gå helt opp på toppen av muren som er rundt Kotor, ellers så er det en slitsomt med fin tur. Det er mye fine båter å se på i havna der, så,der kan dere drømme dere bort.

i Biejla er det allright strand for barn, og den kan alle bruke, rett nedenfor hotel Delphin, tror jeg det hotellet heter. Om dere har lyst til å kjøre litt omkring. Ellers så bør dere prøve konditoriet som er i Herceg Novi, det ligger mot buss-stasjonen. De har sååå mye gode kaker og kaffe. 

Ellers så kan dere også kjøre opp mot fjellene, der er det også veldig fint. 

På en uke rekker dere nok ikke å ta fergen fra Bar, Montenegro til Bari, Italia.

Anonymkode: a4868...4c5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...