Gå til innhold

Sende bilde for å "lokke ham" til å treffes? ;)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en fyr jeg har et slags forhold til. Men han kan se meg så altfor sjeldent, dessverre. Ikke noe mistenkelig ved det, jeg forstår godt grunnen hans, men jeg savner å se ham. Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal sende ham det fineste bildet jeg har av meg selv....(har en litt utringet topp på også) og skrive "Bare en påminnelse om hvordan jeg ser ut - og et ønske om å se deg snart"....eller noe lignende? Noen som har forslag til hva jeg evt kan skrive, for å "lokke" ham til meg? (ikke så veldig seksuelt ladet helst, det blir litt sleezy syns jeg....)

Anonymkode: 0df01...9fd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv for all del ikke "bare en påminnelse om hvordan jeg ser ut". Høres ut som om du er kåt på deg selv attpå til. Holder godt og lenge med at du håper å se han igjen snart😊

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Macro skrev:

Skriv for all del ikke "bare en påminnelse om hvordan jeg ser ut". Høres ut som om du er kåt på deg selv attpå til. Holder godt og lenge med at du håper å se han igjen snart😊

Uff det tenkte jeg ikke på....helt klart, det kan jeg ikke skrive! Takk for innspill. Men er det kleint å sende et bilde av meg selv og si at jeg ønsker å se ham igjen snart...?Kan det virke som om jeg "vet" jeg er flott, liksom? (not the case)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en jeg treffer sjelden men jevnlig. Vi kan godt sende hverandre sånne bilder nå og da :)

Anonymkode: 1a88f...a85

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke vil treffe deg og har gode grunner til det kan du jo f.eks la han være i fred. Bare en tanke

Anonymkode: 16419...630

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS, slike bilder duger dessverre ikke. 

En utringet topp, hva er det for noe liksom, selv i biltemakatalogen finner man bilder t av kvinner med utringet topp. 

Hvis du virkelig bryr deg om han, og virkelig vil vise at han betyr noe for deg så må du gjøre bedre enn som så. 

Løp opp på toppen av det nærmeste fjellet, kle av deg, splitter naken, og ta bilder.. 

Forfra, bakfra, fra siden, opp ned, diagonalt, - med et glass prosecco i hånden. Noe mindre enn dette blir kjedsommelig. 

Lykke til

Anonymkode: e8e38...533

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ouff..det hørtes fryktelig desperat ut. Hva med å finne en mann som faktisk tar seg tid til deg og droppe han der, i stedet for å gå til desperate skritt for å få oppmerksomhet?

Anonymkode: d47e4...2c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt, jeg. Hadde nok hatt lyst å «lokke» med et bilde selv. Snapper dere hverandre? Hvis ikke er det kanskje rart å sende et bilde sånn plutselig. Men igjen, tror jeg hadde gjort det 🙈

Anonymkode: cd818...069

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en fyr jeg har et slags forhold til. Men han kan se meg så altfor sjeldent, dessverre. Ikke noe mistenkelig ved det, jeg forstår godt grunnen hans, men jeg savner å se ham. Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal sende ham det fineste bildet jeg har av meg selv....(har en litt utringet topp på også) og skrive "Bare en påminnelse om hvordan jeg ser ut - og et ønske om å se deg snart"....eller noe lignende? Noen som har forslag til hva jeg evt kan skrive, for å "lokke" ham til meg? (ikke så veldig seksuelt ladet helst, det blir litt sleezy syns jeg....)

Hvorfor ønsker du å være i et kjærlighetsforhold med en mann som ikke har tid til å møte deg? :klo: 

Anonymkode: 3b04d...720

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Send bilde av læfsa di, tror det funker bra!

Anonymkode: 37d55...49d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det lukter elskerinne av dette. Han vil ikke møte deg. Gi ham fred og vis litt respekt for han og familien hans. 

Anonymkode: 8a43d...57e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...