AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 De siste månedene har jeg fått en god del nupper i ansiktet. Jeg har aldri hatt slike før, og jeg skjønner ikke hva de er. De virker ikke som kviser på noen måte, men de er lite pene, og jeg aner ikke hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dem. Jeg trodde de skulle gå bort av seg selv, men nå har jeg hatt dem såpass lenge at jeg begynner å bli skeptisk. Er det noen som vet hva dette er eller kommer av, og hvordan jeg kan bli kvitt dem? (beklager bildekvaliteten, det var det beste jeg fikk til) Anonymkode: 9a1f2...1ba
Gjest MyzTeri Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 ligner på fettklumper, prøv å drikk 3++ liter vann om dagen og kutt ut mesteparten av konserveringsmidler, så ser du effekt om 1-2 uker.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #3 Skrevet 21. august 2021 Dytter denne, da jeg har noe lignende. Anonymkode: 18af2...fe1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #4 Skrevet 21. august 2021 Kan være rosacea. Kan få utslett og røde nupper av det. Jeg har det. Anonymkode: e7054...fde
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #5 Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan være rosacea. Kan få utslett og røde nupper av det. Jeg har det. Anonymkode: e7054...fde Gjør du noe for å få det vekk? Kan man det? Anonymkode: 18af2...fe1
Kratt_ Skrevet 21. august 2021 #6 Skrevet 21. august 2021 Søk opp fungal Acne og se om du har nupper som ligner på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå