Gjest AnonymVestlending Skrevet 5. juni 2019 #1 Skrevet 5. juni 2019 Hei, noen som har gode forslag til hvordan få til logistikken på malearbeidet på kjøkkenet mitt? Har sikkert 20 skuffefronter, og 10-15 skapfronter. Må jo male både frem- og bakside på hver, male opp til 3 strøk, og la det tørke mellom hver gang. Jeg har et bord med noen planker hvor jeg kan legge kanskje et par stk av gangen, men så må de jo tørke òg, så da ser jeg for meg at det vil ta flere uker om jeg må male litt, la tørke litt, male litt igjen osv... Noen som har gode forslag til hvordan jeg kan f.eks. få satt frontene på høykant mens jeg maler? Vurderer å bare la frontene henge på stammene mens jeg pusser, grunner etc, og så heller ta baksiden etterhvert som "fronten" (altså siden som peker ut mot kjøkkenet) blir ferdigstilt. Tips?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 Kan du ta ut skuffene og stille dem på høykant slik at fronten peker opp? Anonymkode: 74f6b...69d 1
Gjest AnonymVestlending Skrevet 5. juni 2019 #3 Skrevet 5. juni 2019 Det kan faktisk fungere for fremsiden av skuffene, så får jeg heller skru av fronten for å ta av baksiden etter fremsiden er ferdig. Litt usikker hvordan jeg skal gjøre det med skapdørene da...
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #5 Skrevet 6. juni 2019 12 timer siden, AnonymVestlending skrev: Det kan faktisk fungere for fremsiden av skuffene, så får jeg heller skru av fronten for å ta av baksiden etter fremsiden er ferdig. Litt usikker hvordan jeg skal gjøre det med skapdørene da... Skru av knott/håndtak, sett skuffen med fronten ned for å male baksiden, snu den og mal fronten og sett til tørk. Gjenta for strøk 2. Kan du leve med skapdørene stående åpne? Åpne dem, masker evt skroget hvis du ikke skal male det, og mal i vei på alle sider. Anonymkode: 74f6b...69d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå