Cecilie82 Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 (endret) Har gått over fra å ha tørt hår som trengte mye olje til tørt og fett hår. Tenkte å bytte ut shampoo og balsam. Ser det er mange gode shampooer ffeks fra Redken Men finner ikke tilhørende balsam. Trenger ikke noe med volum for tykt hår har jeg. Kjøpte noe jeg trodde var balsam, men viste seg å være en hårkur. Endret 4. juni 2019 av Cecilie82 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Prøv First Price balsam fra Kiwi. Jeg synes den er god Anonymkode: 2c737...422 5
rambo Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Kiehl’s balsam som heter «Olive oil nourishing conditioner» er super! Bruker en shampoo i samme merket,
Hilde1302 Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 31 minutter siden, Cecilie82 skrev: Har gått over fra å ha tørt hår som trengte mye olje til tørt og fett hår. Tenkte å bytte ut shampoo og balsam. Ser det er mange gode shampooer ffeks fra Redken Men finner ikke tilhørende balsam. Trenger ikke noe med volum for tykt hår har jeg. Kjøpte noe jeg trodde var balsam, men viste seg å være en hårkur. Hvorfor finner du ikke balsam? De pleier jo å selge balsam der det selges shampoo. Hvor er det du leter? Du kan kanskje prøve å velge balsam for tørt hår og sjampo for fett hår? 6
Cecilie82 Skrevet 4. juni 2019 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2019 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv First Price balsam fra Kiwi. Jeg synes den er god Anonymkode: 2c737...422 Hva heter den? Kunne tenkt meg å testet den ut. De har vel flere typer Endret 5. juni 2019 av Cecilie82
Cecilie82 Skrevet 5. juni 2019 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2019 7 minutter siden, Hilde1302 skrev: Hvorfor finner du ikke balsam? De pleier jo å selge balsam der det selges shampoo. Hvor er det du leter? Du kan kanskje prøve å velge balsam for tørt hår og sjampo for fett hår? Kjøpte kerastase specifique,såvidt jeg så var det ikke balsam bare hårkur. Har også set på div andre. Har kikket på bla blivakker.no Men kan kanskje bare bruke en random balsam for tørt og fett hår.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #7 Skrevet 5. juni 2019 14 minutter siden, Cecilie82 skrev: Hva heter den? De har vel flere typer Det står jo der. First Price. Anonymkode: c5d8d...306 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #8 Skrevet 5. juni 2019 40 minutter siden, Cecilie82 skrev: Kjøpte kerastase specifique,såvidt jeg så var det ikke balsam bare hårkur. Har også set på div andre. Har kikket på bla blivakker.no Men kan kanskje bare bruke en random balsam for tørt og fett hår. Anbefaler Bjørn Axen. Bra for både hår og miljø. Inneholder ikke mikroplast sånn som mange andre merker så vidt meg bekjent og helt sikkert noe first price gjør. Eleni and Chris som man kan kjøpe i alle fall på Nikita inneholder heller ikke mikroplast. https://www.vita.no/merker/bjorn-axen/bjorn-axen-organic-refill-organic-conditioner-250m Anonymkode: 668aa...ce4 2
skruf Skrevet 5. juni 2019 #9 Skrevet 5. juni 2019 Redken all soft er en veldig god balsam. Pleier håret uten å tynge det ned, veldig god mot floker https://www.blivakker.no/product/harpleie/balsam/skadet-tort-og-slitt-har/2487/redken-all-soft-conditioner-250ml 1
Cecilie82 Skrevet 5. juni 2019 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2019 (endret) Det blir ikke fort fett med denne for de som Fort får det? Redken balsamen Endret 5. juni 2019 av Cecilie82
Cecilie82 Skrevet 5. juni 2019 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2019 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler Bjørn Axen. Bra for både hår og miljø. Inneholder ikke mikroplast sånn som mange andre merker så vidt meg bekjent og helt sikkert noe first price gjør. Eleni and Chris som man kan kjøpe i alle fall på Nikita inneholder heller ikke mikroplast. https://www.vita.no/merker/bjorn-axen/bjorn-axen-organic-refill-organic-conditioner-250m Anonymkode: 668aa...ce4 Har ikke lyst til at det skal føles fett etter vask. Har Bjørn Axen for damage and dry hair som jeg har brukt et par år, men nå føles håret fett rett etterpå. Men takk for tips kan prøve den ut. Endret 5. juni 2019 av Cecilie82
Cecilie82 Skrevet 5. juni 2019 Forfatter #12 Skrevet 5. juni 2019 7 timer siden, rambo skrev: Kiehl’s balsam som heter «Olive oil nourishing conditioner» er super! Bruker en shampoo i samme merket, Hvor får du kjøpt denne?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #13 Skrevet 5. juni 2019 7 timer siden, Cecilie82 skrev: Kjøpte kerastase specifique,såvidt jeg så var det ikke balsam bare hårkur. Har også set på div andre. Har kikket på bla blivakker.no Men kan kanskje bare bruke en random balsam for tørt og fett hår. Dette er ikke et produkt, men en hel produktserie. Denne serien har så vidt jeg kan se flere shampooer og en kur, men Kerastase har mange balsamer i andre serier. Anonymkode: 4a6b7...415 1
Sirah Skrevet 5. juni 2019 #14 Skrevet 5. juni 2019 2 timer siden, skruf skrev: Redken all soft er en veldig god balsam. Pleier håret uten å tynge det ned, veldig god mot floker https://www.blivakker.no/product/harpleie/balsam/skadet-tort-og-slitt-har/2487/redken-all-soft-conditioner-250ml Denne er veldig god ja. Er man redd for fett hår her som noen nevner over lar man være å gni den inn i hodebunnen. 2
Cecilie82 Skrevet 5. juni 2019 Forfatter #15 Skrevet 5. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke et produkt, men en hel produktserie. Denne serien har så vidt jeg kan se flere shampooer og en kur, men Kerastase har mange balsamer i andre serier. Anonymkode: 4a6b7...415 Kjøpte denne. Var i allefall shampoo med dette navnet https://www.blivakker.no/product/3079091?gclid=EAIaIQobChMInNn64cDS4gIVxxoYCh08rgWaEAQYAiABEgJKQ_D_BwE
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #16 Skrevet 5. juni 2019 14 timer siden, Cecilie82 skrev: Hva heter den? Kunne tenkt meg å testet den ut. De har vel flere typer Det er riktig som en annen svarte, at det finnes kun 1 First Price balsam. Her kan du lese om hvor bra den er https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/2E5py/frisoersjampo-knust-av-billigmerke-i-tv-2-test-billigst-sjampo-er-best Anonymkode: 2c737...422 1
Cecilie82 Skrevet 5. juni 2019 Forfatter #17 Skrevet 5. juni 2019 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er riktig som en annen svarte, at det finnes kun 1 First Price balsam. Her kan du lese om hvor bra den er https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/2E5py/frisoersjampo-knust-av-billigmerke-i-tv-2-test-billigst-sjampo-er-best Anonymkode: 2c737...422 Selv om jeg tror den passer best til normalt hår så koster den ikke allverdens så skal prøve den ut. Hva med First pric shampooen til tørt fett hår? Noen Som har prøvd den? Endret 5. juni 2019 av Cecilie82
rambo Skrevet 5. juni 2019 #18 Skrevet 5. juni 2019 14 timer siden, Cecilie82 skrev: Hvor får du kjøpt denne? Kicks.no 1
Cecilie82 Skrevet 7. juni 2019 Forfatter #19 Skrevet 7. juni 2019 (endret) På 5.6.2019 den 23.03, Cecilie82 skrev: Selv om jeg tror den passer best til normalt hår så koster den ikke allverdens så skal prøve den ut. Hva med First pric shampooen til tørt fett hår? Noen Som har prøvd den? Testet ut first price balsamen. Helt ok, me fortsatt litt fett hår følelse, håret ble veldig tørt Endret 9. juni 2019 av Cecilie82
Cecilie82 Skrevet 9. juni 2019 Forfatter #20 Skrevet 9. juni 2019 (endret) Fikk anbefalt iko på Vita. Shampooen luktet intenst sitrus. Spurte spesifikt om håret ville bli fett med alle oljer og det som var i. Ble så fett at jeg måtte lete fram den gamle balsamen til Bjørn axen. Anbefales Ikke. Endret 9. juni 2019 av Cecilie82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå