AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Jeg er 25 og hun er 32. Jeg føler meg voksen for alderen. Vi begge er etablerte på hver vår kant, med bil, hus og fast jobb. (Er via jobben jeg har møtt henne). Vi flørter en del på jobb, men usikker på om det er vennskapelig fra hennes side. Bør jeg ta kjangsen og invitere henne på date? Eller har en på 25 år null kjangs på en dame over 30? Anonymkode: 27158...e7f
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Det vet du ikke før du prøver Jeg ville spurt. Selv kunne jeg ha gått ut med en mann som var yngre om han virket moden og om jeg synes han var attraktiv. Anonymkode: 7d506...76c
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Siden dere er kolleger ville jeg vært litt forsiktig her. Dere skal tross alt fortsatt jobbe sammen. Hvis det ikke er gjensidig stiller du henne i en veldig ubehagelig situasjon Anonymkode: fb75d...60e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Hva er du egentlig ute etter da, TS? Hvis du kun ønsker en useriøs flørt med henne råder jeg deg til å la det være. Er du derimot oppriktig betatt og ser for deg at dette kan bli seriøst ville jeg bedt henne med ut. Anonymkode: 243be...f78 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå