Gå til innhold

Ung stemor og stesønner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du gått lettkledd foran kjærestens voksne barn? Ja, helt opp til hver og enkelt det. Hvis du ser det personen lengre over her siterte var han/hun helt enig om at man skal tenke over ting man ovenfor gutter i ten-årene/ung voksen. Jeg legger for eks aldri ut halvnakne bilder av meg selv på instagram, å se en stemor seksualisere seg slik er bare ekkelt! Mine ord og meg om det. 

Ts

Anonymkode: 98fc9...345

«Normalt og anstendig»- Alltid. Du seksualiserer situasjonen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er stesønnen din da? Og du? 

Anonymkode: 98fc9...345

17 og 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: DU har definert deg selv som et sexobjekt, en fristerinne som er så flott i eget hjem at unge gutter ikke kan la være å ønske å ha sex med deg eller sexfantasier om deg.

Dernest blir du fornærmet over at det blir påpekt at det er DU som seksualiserer situasjonen.

Hadde bare et behov for å klargjøre det.

 

Ps: et tema DU velger å ta under seksualforumet istedenfor «barn og familie» der man kan få mer konstruktive tilbakemeldinger om hvordan mennesker forholdet seg til hverandre mtp relasjoner og familiekonstellasjoner.

 

 

Endret av Rotemor
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og tilsvar, og seksualforumets regler. 

 

  Sitat

Forumrommet om handler seksualitet i mange former, og det vil alltid kunne dukke opp tråder og tema som virker fremmed for andre. Allikevel oppfordrer vi om at disse også skal få lufte sine tanker her hos oss, uten at dette møtes med spy-smileyer og lignende tilsvar. 

Ninab82, mod

Endret av ninab82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en merkelig tråd, for her skriver mange mye rart.

For å svare deg Ts, så er det du som seksualiserer ting her. At du lar være å gå i bikini på sommeren med din kjærestes sønner er bare rart. Gutter fra de er mye yngre enn disse guttene "seksusliserer" mye, og selv om flere i tråden her ikke skjønner, eller vil akseptere at gutter kan fantasere om både stemødre og tanter eller nabokona for den del, så gjør de ofte det! Selv om mange finner det ubehagelig å tenke på! 

Hva er du egentlig redd for? Det kommer ikke frem her. Det eneste er at du vil unngå å være "attraktiv" for dem, og hva skjer om de skulle synes at du er det?? Og jeg syns det er en smule rart at du snakker med faren om det, og at han er enig. Hva er HAN redd for? 

Disse guttene ser nok attraktive jenter dagen lang! Som gutter flest gjør.

Jeg vil tenke at de syns at det er mye rarere at du ikke soler deg i bikini, enn at du faktisk gjør det. For det er unormalt når du har muligheten. Hva tenker de om hvorfor du IKKE gjør det? 

Til slutt må jeg bare si at å kalle seg "bonusmor" med ti års aldersforskjell ikke hører noe steds hjemme. For å bli kalt noe med "mor" bør en i hvertfall være gammel nok til å kunne ha vært biologisk mor. Minimum 16 år eldre. Du er "pappas kjæreste"/ samboer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SoWhat? skrev:

For en merkelig tråd, for her skriver mange mye rart.

For å svare deg Ts, så er det du som seksualiserer ting her. At du lar være å gå i bikini på sommeren med din kjærestes sønner er bare rart. Gutter fra de er mye yngre enn disse guttene "seksusliserer" mye, og selv om flere i tråden her ikke skjønner, eller vil akseptere at gutter kan fantasere om både stemødre og tanter eller nabokona for den del, så gjør de ofte det! Selv om mange finner det ubehagelig å tenke på! 

Hva er du egentlig redd for? Det kommer ikke frem her. Det eneste er at du vil unngå å være "attraktiv" for dem, og hva skjer om de skulle synes at du er det?? Og jeg syns det er en smule rart at du snakker med faren om det, og at han er enig. Hva er HAN redd for? 

Disse guttene ser nok attraktive jenter dagen lang! Som gutter flest gjør.

Jeg vil tenke at de syns at det er mye rarere at du ikke soler deg i bikini, enn at du faktisk gjør det. For det er unormalt når du har muligheten. Hva tenker de om hvorfor du IKKE gjør det? 

Til slutt må jeg bare si at å kalle seg "bonusmor" med ti års aldersforskjell ikke hører noe steds hjemme. For å bli kalt noe med "mor" bør en i hvertfall være gammel nok til å kunne ha vært biologisk mor. Minimum 16 år eldre. Du er "pappas kjæreste"/ samboer. 

Det er derfor jeg kaller det "kjæresten til pappa", har alikavel kjent de siden guttene var i 10års alderen (da er man barn og jeg var ungvoksen.) Kjørte de til skolen, gotball, laget nistepakker osv, så en mamnarolke har jeg hatt. Det var mer når de ble oppimot ten-årene jeg bøe forsiktig med enkelte ting. Respekter at jeg mener det slik. Har skjønt du ikke er enig.

Ts

Anonymkode: 98fc9...345

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.6.2019 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Ja, stemmer. Har fulgt de opp fra de var 14-15. Det har gått greit, men mye å ta hensyn til i forhold til hormoner og alt som skjer i den alderen.☺ Andre som er unge bonusmødre/fedre her? 

Anonymkode: 98fc9...345

 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor jeg kaller det "kjæresten til pappa", har alikavel kjent de siden guttene var i 10års alderen (da er man barn og jeg var ungvoksen.) Kjørte de til skolen, gotball, laget nistepakker osv, så en mamnarolke har jeg hatt. Det var mer når de ble oppimot ten-årene jeg bøe forsiktig med enkelte ting. Respekter at jeg mener det slik. Har skjønt du ikke er enig.

Ts

Anonymkode: 98fc9...345

Nå må du få kontroll på alder og tall her. 

God sommer, ta deg en tur ut! 

Anonymkode: 58f45...414

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor jeg kaller det "kjæresten til pappa", har alikavel kjent de siden guttene var i 10års alderen (da er man barn og jeg var ungvoksen.) Kjørte de til skolen, gotball, laget nistepakker osv, så en mamnarolke har jeg hatt. Det var mer når de ble oppimot ten-årene jeg bøe forsiktig med enkelte ting. Respekter at jeg mener det slik. Har skjønt du ikke er enig.

Ts

Anonymkode: 98fc9...345

Du skrev i HI at du har fulgt de opp fra de var 14-15. Du svarte heller ikke på hva du tenker problemet er/hva som kan skje. Du stiller et spørsmål i HI. Når folk ikke er enig, så kan du ikke uten videre komme med "respekter at jeg mener det slik". Hvorfor i det hele tatt skrive innlegg og stille spørsmål da? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SoWhat? skrev:

Du skrev i HI at du har fulgt de opp fra de var 14-15. Du svarte heller ikke på hva du tenker problemet er/hva som kan skje. Du stiller et spørsmål i HI. Når folk ikke er enig, så kan du ikke uten videre komme med "respekter at jeg mener det slik". Hvorfor i det hele tatt skrive innlegg og stille spørsmål da? 

 

Han eldste var ca 14-15 ja. Bommer ikke nei. 

Anonymkode: 98fc9...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2019 den 13.08, AnonymBruker skrev:

Er selv 29år og har 2 stesønner/bonus barn. De er nokså store nå da. Han eldste er akkurat blitt 20 og yngste er 19. Er det helt normalt at jeg gjør alt for å ikke være attraktiv for dem? Snakket med samboeren min om dette, å han mener det er lurt. Jeg er jo ikke mye eldre enn de, så noe ubehagelige episoder kan oppstå. Jeg går aldri lettkledd med de i nærheten. Noen som har det samme som meg? ;)

Millamor

Anonymkode: 98fc9...345

Er samboeren din veldig sjalu eller er det virkelig du som har tatt opp dette med han ? For det er virkelig ikke normalt å moderere påkledningen pga tenåringsbarn 😂 Med mindre du går som en hore. Det er nok helt på sin plass å bare være seg selv og vise moderlig væremåte som du alltid har gjort :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 7.7.2019 den 21.18, Mysticgirl skrev:

Er samboeren din veldig sjalu eller er det virkelig du som har tatt opp dette med han ? For det er virkelig ikke normalt å moderere påkledningen pga tenåringsbarn 😂 Med mindre du går som en hore. Det er nok helt på sin plass å bare være seg selv og vise moderlig væremåte som du alltid har gjort :)

Det er helt sant, mannen min gjennom alle disse årene vil jeg skal kle mef anstendig når de er her. Han håper jeg kler på meg litt mer enn bare bikinien om sommeren akkurat når de er her. 

Har helt glemt tråden her. Ingen big deal, jeg gjør om jeg gjør. Å nei, man trenger overhodet ikke å seksualisere alt, men en halv naken kropp kan fort bli attraktivt for en ung-gutt Begge guttene har dame. Tenker litt de på også. 

Anonymkode: 98fc9...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett tips, promp og pill deg i nesen rett fremfor dem så er du sikker på at de synes at du er attraktiv og du kan føle deg trygg enn så lenge ;)

Anonymkode: 43a83...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett tips, promp og pill deg i nesen rett fremfor dem så er du sikker på at de synes at du er attraktiv og du kan føle deg trygg enn så lenge ;)

Anonymkode: 43a83...f0b

På at du ikke er attraktiv skulle det stå..

Anonymkode: 43a83...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt sant, mannen min gjennom alle disse årene vil jeg skal kle mef anstendig når de er her. Han håper jeg kler på meg litt mer enn bare bikinien om sommeren akkurat når de er her. 

Har helt glemt tråden her. Ingen big deal, jeg gjør om jeg gjør. Å nei, man trenger overhodet ikke å seksualisere alt, men en halv naken kropp kan fort bli attraktivt for en ung-gutt Begge guttene har dame. Tenker litt de på også. 

Anonymkode: 98fc9...345

Utifra hvordan du skriver virker det jo som du selv tenner på situasjonen,

tror du egentlig er en gutt/mann med skitten, dog helt normal, fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett tips, promp og pill deg i nesen rett fremfor dem så er du sikker på at de synes at du er attraktiv og du kan føle deg trygg enn så lenge ;)

Anonymkode: 43a83...f0b

Haha, ja. Både det OG st jeg nok er akkurat like lite interessant for dem, som det de er for meg. Jeg har blant annet sett de spille, rape, spise som en hest, sutre, krangle osv. Det blir en slags familie. Alikavel holder jeg meg for god til å kle meg "attraktivt" for dem. Dret må jeg få lov å mene! Alle gutter liker pupper og rumpe. 

Ts  

Anonymkode: 98fc9...345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...