Gå til innhold

Ikke bare menn som er griser?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Visste du ikke at kvinner blir kvalme og kaster opp ved synet av en naken mann de ikke er et forhold med? Da skal det godt gjøres å samtidig objektifisere den samme kroppen.

Anonymkode: 0951a...a2c

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner flest synes strippebransjen er en uting. Men dersom du tenker deg om. Hvor mange kvinner, kontra menn tror du går på strippeklubb? Hvor mange kvinner har gått på strippeklubb 1 gang, kontra menns 10. Gang? Og av alle dei strippeklubb-besøkene en kvinne gjør.... Hvor ofte tror du det er mannlige strippere? 

Tror det finnes i USA. Her i Norge? Kanskje en kveld i året, mot 7 dager i uken elles med kvinnelige strippere..... 

Anonymkode: 8bbae...15c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange kvinner er ikke sluts da?

ser man på en annen tråd her om hva det mest horete enkelte har gjort så er de like ille om ikke verre en mange menn. 

Anonymkode: 86628...c09

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner flest synes strippebransjen er en uting. Men dersom du tenker deg om. Hvor mange kvinner, kontra menn tror du går på strippeklubb? Hvor mange kvinner har gått på strippeklubb 1 gang, kontra menns 10. Gang? Og av alle dei strippeklubb-besøkene en kvinne gjør.... Hvor ofte tror du det er mannlige strippere? 

Tror det finnes i USA. Her i Norge? Kanskje en kveld i året, mot 7 dager i uken elles med kvinnelige strippere..... 

Anonymkode: 8bbae...15c

Menn lyver ikke om det i vert fall. Blir dobbelt moralsk å nedverge menn fordi de går på strippeshow og det er greit at en kvinne går en gang i året. Antall besøk har ingenting å si hvis du fortsatt går dit 1 eller 2 ganger i året. Å det tullet med objektifisering. Menn blir det i like stor grad. Og hvis ikke i utseendet så er det for hvor velstående mannen er

Se på damene i videoen. Virker som om de er der oftere enn det du hentyder til. Se på øynene på de damene der, de holder på falle ut

Anonymkode: 2c7c3...ff0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jo, grisete og perverse kvinner er det faktisk en god del av, men de er ofte mindre synlige enn menn.

Anonymkode: f4d1b...5a9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gamle rødvinsmarinerte tanter er akkurat like ille etter min erfaring. Blitt tafset på utallige ganger uten mitt samtykke. De gjør som de vil og de slipper unna med det fordi de er kvinner.

Anonymkode: 3371d...510

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tendensen til å være pervers og seksuelt grenseløs har ikke med kjønn å gjøre, men med personligheten til dette mennesket. 

Anonymkode: 6b805...7ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gamle rødvinsmarinerte tanter er akkurat like ille etter min erfaring. Blitt tafset på utallige ganger uten mitt samtykke. De gjør som de vil og de slipper unna med det fordi de er kvinner.

Anonymkode: 3371d...510

Jeg har sett eks på perverse og seksuelt obskøne kvinner og intelligente menn med karakter som tar avstand fra dem. Det er jo også slike kvinner og menn som dem som er årsaken til en eksplosiv økning i kjønnssykdommer i vesten.

https://www.nrk.no/urix/en-million-smittes-av-kjonnssykdommer-hver-dag-_-who-advarer-mot-datingapper-1.14579776

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tendensen til å være pervers og seksuelt grenseløs har ikke med kjønn å gjøre, men med personligheten til dette mennesket. 

Jepp. Men konvensjonene som gjør det mer eller mindre sosialt akseptabelt å ha slike tendenser, kan nok være mer kjønnsspesifikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jo det er bare menn som er griser.

Anonymkode: 0f09c...cc2

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, grisete og perverse kvinner er det faktisk en god del av, men de er ofte mindre synlige enn menn.

Synes faktisk det er alt for få grisete og perverse damer jeg.

Etter halvlevd liv og mange partnere kan jeg ihvertfall konkludere med at «stillest vann har dypest grunn» også på dette feltet 😊

Anonymkode: 6be07...0af

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes faktisk det er alt for få grisete og perverse damer jeg.

Jepp, perverse kvinner for perverse menn. Jeg som tilhører normalfloraen er noen ganger blitt forbauset over hva tilsynelatende normale damer plutselig får seg til å si og gjøre i senga:) For jeg blir jo det skikkelig turn off, men du ville sikkert blitt gledelig overrasket:))

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, perverse kvinner for perverse menn. Jeg som tilhører normalfloraen er noen ganger blitt forbauset over hva tilsynelatende normale damer plutselig får seg til å si og gjøre i senga:) For jeg blir jo det skikkelig turn off, men du ville sikkert blitt gledelig overrasket:))

Hva skremmer deg fra å bli litt mer pervers?

Anonymkode: cb8b8...a94

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skremmer deg fra å bli litt mer pervers?

Anonymkode: cb8b8...a94

Tendensen til seksuell perversjon, er ikke et valg, men et karaktertrekk. Jeg er rett og slett som person nokså «normal; rimelig unevrotisk, ingen tvangs-/kontroll-issues, normalt empatisk, men jeg er kanskje mer enn middels åpen for nye erfaringer/opplevelser.. 

Seksuell utforskning og lek er absolutt givende, men perversiteter? Det å være seksuelt pervers, er nemlig ikke det samme som å være åpen, leken utforskende eller nysgjerrig, men snarere utslag av mentale/emosjonelle hemninger eller konflikter. Jeg synes definitivt ikke det å være seksuelt pervers, er noe å trakte etter, men folk må få lov til å være som de er.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...