AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Ja, det lurer jeg på. Har gått fra en jobb med mye bevegelse og dermed gratis trening, til en stillesittende jobb. Har fått hengerumpe. Den ser enn så lenge nesten ok ut, men tyngdekraften er sterk. I tillegg kommer jo økende alder inn i bildet. Ønsker meg en bedre trent rumpe. Vil hjemmetrening med strikk, kroppsvekt og lette vekter være nok? Er rumpene på treningsbilder ekte? Eller bærer dei preg av at rumpen blir presset ut, og magen frem? For da klarer jeg også å få en finere rumpe 😅 Bikini fitness damene har ikke så veldig stor, rund rumpe, men de presser den jo ut. Damerumpene under har jo rumper som står rett opp. Har de på seg truse med innlegg eller hva er greien? Anonymkode: cfafd...65d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Ser nå at jeg publiserte i feil forum.men håper på svar likevel:) Anonymkode: cfafd...65d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det lurer jeg på. Har gått fra en jobb med mye bevegelse og dermed gratis trening, til en stillesittende jobb. Har fått hengerumpe. Den ser enn så lenge nesten ok ut, men tyngdekraften er sterk. I tillegg kommer jo økende alder inn i bildet. Ønsker meg en bedre trent rumpe. Vil hjemmetrening med strikk, kroppsvekt og lette vekter være nok? - Mest sannsynlig ikke nok til å løfte og bygge, nei. Det vil dog kunne være nok til å forsinke forfall litt, men du vil neppe se stor nok forbedring til at hengerumper blir løftet. Er rumpene på treningsbilder ekte? Noen av dem er det, andre er ikke. Det er imidlertid nok av jenter som virkelig setter fokus på å trene rumpa skikkelig, så det GÅR jo, men det krever mer enn de fleste ønsker å gjøre. Eller bærer dei preg av at rumpen blir presset ut, og magen frem? For da klarer jeg også å få en finere rumpe 😅 Dette tenker jeg er enkelt å se på hvert enkelt bilde, om den blir overstadig presset ut eller ikke. Bikini fitness damene har ikke så veldig stor, rund rumpe, men de presser den jo ut. Damerumpene under har jo rumper som står rett opp. Hvilke damerumper sikter du til her?Har de på seg truse med innlegg eller hva er greien? Anonymkode: cfafd...65d Anonymkode: a8964...5c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå