AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Redd han jeg dater snapper nudes med andre eller blir fristet.. Noen som har opprettet falsk profil for å se om fyren biter på? Datet mye drittsekker før og redd denne er samme "/ Anonymkode: 1c9b1...02d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Redd han jeg dater snapper nudes med andre eller blir fristet.. Noen som har opprettet falsk profil for å se om fyren biter på? Datet mye drittsekker før og redd denne er samme "/ Anonymkode: 1c9b1...02d Jeg tror helt ærlig alle «titter» litt, men slettes ikke alle sender nudes eller lignende. Du kan ikke opprette falsk profil eller snoke, du må bare ta et valg om å stole på han ❤️ Anonymkode: dc6df...990 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror helt ærlig alle «titter» litt, men slettes ikke alle sender nudes eller lignende. Du kan ikke opprette falsk profil eller snoke, du må bare ta et valg om å stole på han ❤️ Anonymkode: dc6df...990 Han skal på sosial sammenkomst i kveld og skal adde han med ny profil da for å finne ut om han er trofast eller enda en player Har opplevd playere for mange ganger klarer ikke stole på dette er anneledes Anonymkode: 1c9b1...02d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han skal på sosial sammenkomst i kveld og skal adde han med ny profil da for å finne ut om han er trofast eller enda en player Har opplevd playere for mange ganger klarer ikke stole på dette er anneledes Anonymkode: 1c9b1...02d Dere dater? Så lenge dere ikke har avtalt at det er bare dere to så gjør han strengt tatt ikke noe galt om han chatter med andre. Synest du skal la det ligge. Ja, det finnes mange drittsekker, men ikke alle. Har litt troen på selvoppfyllende profeti.😉 Tenk at han er en flott mann som ER intressert i deg. Om du skal mistenke og lure før forholdet i det hele tatt har startet så er det ingen god start. Anonymkode: 7102b...b0d 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 Hvis du har så lite tro på denne fyren skjønner jeg ikke hvorfor dere dater. Nesten alle har vært utsatt for utroskap og drittsekker, men det betyr ikke at man lager falske profiler for å spionere på alle menn på jord. Her må du nesten velge. Enten stoler du på han, ellers gjør du det slutt. Og hvis du etter mange kjipe brudd har problemer med å stole på folk syns jeg du skal jobbe med deg selv for å bli kvitt den følelsen. Anonymkode: 82d27...9d5 6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 Seriøst.... seriøst.... du er en red flag, jeg har før avsluttet date forhold med damer som oppføre seg som deg, enten stole du eller ikke. Jeg gir faen i om du tidligere har oppleved utroskap, det betyr ikke neste person er utro. Ps. Stol på magefølelsen, ikke fortsett å date folk som gir deg utro vibes.... easy easy Anonymkode: db998...e6d 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 Han godtok med en gang.. Hva nå? Anonymkode: 1c9b1...02d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han godtok med en gang.. Hva nå? Anonymkode: 1c9b1...02d Dump ham. Evt får du fiske litt med den falske profilen. Hvilket sosialt medie snakker vi om? Jeg ligger ikke med alt på snap, insta og face. Tror flere er som meg der. Anonymkode: 6a620...53a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #9 Skrevet 4. juni 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dump ham. Evt får du fiske litt med den falske profilen. Hvilket sosialt medie snakker vi om? Jeg ligger ikke med alt på snap, insta og face. Tror flere er som meg der. Anonymkode: 6a620...53a Snap fikk selfie og Heey 😉 Anonymkode: 1c9b1...02d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 spør han om "holder du på med noen du eller er du ledig?" Anonymkode: edec4...ed2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå