Gå til innhold

Hvor skal der sove siste natten?

Hvor skal dere sove natten før bryllupet?  

1. 1. Hvor skal dere sove natten før bryllupet?

• Hjemme
      21
    • Hos foreldrene dine
      8
    • Hos forlover
      7
    • På hotell
      1
    • Annet
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal sove hos mamma og pappa. Er litt gammeldags sånn. Vil ikke se min kjære før i kirken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sover her hjemme begge to. Ellers tror jeg ikke at noen av oss får sove! Så tør ikke ta sjangsen på det gett!

Skrevet

Vi gifter oss jo i hjembyen min, hvor vi ikke bor...så jeg skal sove i barndomshjemmet, hos mamma og pappa! :wink:

Sambo sover på hotell tenker jeg, med forlover!

Skrevet

Eg skal sova hos mamma og pappa, festarmannen skal sova på hotell.

Gjest gjesta
Skrevet

Har ikke tenkt på.. men tror jeg må sove med sambo, så jeg er uthvilt... ;)

Skrevet

Jeg skal sove hjemme sammen med mine to forlovere og sambo skal sove sammen med sine forlovere hos den ene av dem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal sove hos mamma sammen med forlover og kanskje tante og søster + mamma. Ha ordentlig kosekveld med god mat, mye latter, litt champis og badestamp. GLEDER MEG!

Skrevet

Jeg skal sove hos mine foreldrene sammen med forlovere, han skal sove hjemme hos oss sammen med sine forlovere.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Skal sove sammen med samboer hjemme, sambo sover nok på hotell :wink:

Skrevet

Egentlig skulle mannen min sove hos venner. Men så fant vi ut at det ble for mye stress; visste også at han ikke kom til å få sove så godt borte. Syntes det var viktig at vi begge fikk en god natts søvn og var uthvilte til den store dagen. Dagen etter, kom søsteren min og hentet meg. Vi dro til frisør, mens mannen min hentet blomstene og skiftet. Da jeg kom tilbake, hadde mamma hentet ham. Så kunne jeg skifte til kjolen min i fred og ro.

Skrevet

Jeg sover hos forloveren min (søster'n), han sover hjemme, regner jeg med.

Kommer nok til å ha akkurat samme søvnproblemer med eller uten ham, men forlover har badekar... :wink:

Satser på rolig jentekveld med god mat og kanskje et oljebad - tror det blir litt spesielt å være borte fra hverandre, vite at vi ikke vil se hverandre før jeg kommer opp midtgangen i kirken.

Blir litt som på julaften - helst vil jeg åpne alle pakkene NÅ, men det er litt deilig å vente også. Pine seg selv litt, trekke ut på det, bygge opp forventningene... :wink:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Sambo sover hjemme hos sine foreldre. Jeg, mamma og pappa og mormor sover hjemme hos sambos tante.

Skrevet

Vi sov sammen siste natta før vi gifta oss, og jeg vil råde alle andre til å gjøre det samme. Man sover best når man sover slik man er vant til, og det er viktig å få en god natts søvn før en slitsom dag.

Skrevet

Vi skal begge to sove hjemme hos mine foreldre.

Gjest gjest1
Skrevet

Skal sove hjemme siste natten med besøk av min forlover :)

Min kjære tror jeg skal sove hos sine foreldre og ha noen kamerater på besøk :)

Skrevet
Skal sove hjemme siste natten med besøk av min forlover :)

Jeg også! Min kjære har varslet at han kanskje stikker av allerede når min forlover kommer, dvs at han skal sove de siste to nettene før bryllupet hos sine foreldre. Han frykter visst at det skal bli for mye internt jenteprat hjemme hos oss... :ler:

Skrevet

Vi skal sove sammen på det stedet vi skal gifte oss. Ikke akkurat hotell, men det blir vel det nærmeste på avstemningen her...

Skrevet
Vi sover her hjemme begge to. Ellers tror jeg ikke at noen av oss får sove! Så tør ikke ta sjangsen på det gett!

Helt enig.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...