Gå til innhold

Fine sko som ikke er klumpete joggesko?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er så vanskelig å finne fine sko om dagen! Bare klumpete joggesko..! Skjønner at det er trendy, men tror jeg har blitt for gammel.. Men tips til andre fine sko som ikke er klumpete?

Anonymkode: 5f0a4...2ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæh? Klumpete? USA, altså.

Søk mot Italia. Ikke USA. Følgende bilde er bare ment som eksempel.

BIG-1-total-caloric-intake.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er så vanskelig å finne fine sko om dagen! Bare klumpete joggesko..! Skjønner at det er trendy, men tror jeg har blitt for gammel.. Men tips til andre fine sko som ikke er klumpete?

Anonymkode: 5f0a4...2ac

Fine? Hva mener du med fine? Til selskapsbruk eller dagligbruk? Jeg ville anbefale sandaler. Nå får vi tro sommeren er kommet for alvor, og da er sandaler luftig og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Arabella skrev:

Fine? Hva mener du med fine? Til selskapsbruk eller dagligbruk? Jeg ville anbefale sandaler. Nå får vi tro sommeren er kommet for alvor, og da er sandaler luftig og godt.

Mener hverdagssko, og alternativ til klumpete joggesko. Sandaler finner jeg mange fine av, men ikke av sko.

Anonymkode: 5f0a4...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo mange fine klassiske joggesko som er pene, jeg kjøper heller ikke de "klumpete" variantene, men type disse:

STAN SMITH - Joggesko - footwear white/active gold/optic white

Anonymkode: 214e0...566

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo mange fine klassiske joggesko som er pene, jeg kjøper heller ikke de "klumpete" variantene, men type disse:

STAN SMITH - Joggesko - footwear white/active gold/optic white

Anonymkode: 214e0...566

Dette er vel ikke joggesko, men det som kalles fritidssko?

Anonymkode: 8c47d...a5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

superga platforms?

Anonymkode: f1ff7...379

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å skjønne om du er på jakt etter joggesko som ikke er klumpete, eller noe som ikke er joggesko i deg hele tatt?

Jeg er heller ikke overbegeistret for skomoten som er nå. Synes det er kjempevanskelig å finne pene sko uten høye heler. Så følger med her!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superga, Puma Basket, Adidas Classic, Keds....

Google "classic sneakers" så finner du masse ulike varianter som ikke er klumpete. Selv om noe er mote, så er det alltid muligheter for å finne det du er på jakt etter. Det er det som er så fint i dag. Alt er tilgjengelig på nett om du gidder å lete litt. 

Anonymkode: 9b80c...cf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Synes det har vært så vanskelig å finne inspirasjon, finner bare sånne Fila-sneakers osv. Har et par klassiske Adidas, men vil helst ha et par til å bytte på. 😊

Anonymkode: 5f0a4...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

image.png.385b6f21c55d9fcffa35788fdbb7c584.png

De her syns veldig deilige å ha på føttene- Fra dinsko (barnavdelignen) men de går opp til str 38 og skulle sagt de er 1-2 str for store, så man får gå ned et par i str :) 

image.png

Anonymkode: 94582...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt endel joggesko som ikke er klumpete, det er jo bare å gå på sportsbutikk eller se på nettet. 

Anonymkode: c8e38...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har brukt hvite lave converse til endel kjoler, men bruker de ikke til fine kjoler. Det ser bare teit ut. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt endel joggesko som ikke er klumpete, det er jo bare å gå på sportsbutikk eller se på nettet. 

Anonymkode: c8e38...13a

Ikke helt det jeg er ute etter, vil ikke se ut som jeg skal på joggetur. Tenkte på som man kan bruke til jeans og chinos også, mer sneakers enn joggesko.

Anonymkode: 5f0a4...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke helt det jeg er ute etter, vil ikke se ut som jeg skal på joggetur. Tenkte på som man kan bruke til jeans og chinos også, mer sneakers enn joggesko.

Anonymkode: 5f0a4...2ac

Converse går til alt. 

Michael Kors har også endel fine, type lettere sko. 

Asvflt har også mye bra. 

Endret av Måbarefåsiat...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...